AndroidHealthClinic

Dani Anavar log

• Topic Starter Topic Starter
Buffster zei:
NICE! :cool: Wat ik me ook nog afvroeg is hoe het nu met je squat zit, ik meen me nog te herinneren dat die altijd erg hoog bij jou lag. Goed bezig iig, doorgaan zo!

greetz,
Ron
Sorry Ron, zie je vraag nu pas.

SQ heb ik me niet echt heel erg op gericht de laatste tijd. Staat bij ons een Smith en kreeg de laatste tijd steeds vaker last van mijn rug als ik heel zwaar (>100kg) ging. Ben uit voorzorg niet meer zwaarder dan die 100 gegaan. Alles daarboven doe ik op de legpress. Het is de bedoeling dat er mettertijd weer een SQ rek komt te staan, dan ga ik wel weer voluit.

Gr. D.

Week 11 afgesloten. Zie sig voor link.

Gr. D.

Week 12

Dag 78 01.02.04
4x5mg
low-carb
Borst/bi + 45min cardio

Geen bijzonderheden, ging gesmeerd.

Dag 79 02.11.04
4x5mg
no-carb
30min cardio

Vroeg klaar op school dus nog ff snel een half uurtje cardio kunnen meepakken

Dag 80 03.11.04
4x5mg
hi-carb
Benen/sch

Niet vooruit te branden. Met hangen en wurgen mijn training afgemaakt. Nu gaat de leeftijd meespelen heh :cool: :D

Dag 81 04.11.04
4x5mg
no-carb
Geen training

Niet getraind vanwege school. Fluitend door mijn tentamen recht heengewandeld :)

Dag 82 05.11.04
4x5mg
low-carb
Vrij genomen :)

Dag 83 06.11.04
4x5mg
low-carb
Rug/tri/buik + 45 min cardio

Chinnen, pull ups en dips, dit is absoluut mijn favo training! :thumbs: Mijn gewicht is over de afgelopen twee weken ineens omhoog geschoten, zit nu rond de 59kg. Keelontsteking is eindelijk over, net als de schorheid. Zelfs mijn huid is weer helemaal normaal. Lijkt wel alsof mijn lichaam weer netjes stabiliseert.

Dag 84 07.11.04
4x5mg
no-carb
Buik + 60 min cardio

Dat was errug lekker :D

Samenvatting week 12
Alles goed en lekker. Weinig veranderingen tov de laatste paar weken. Kracht neemt nog steeds toe, gewicht ook lol.

Afgelopen 12 weken zijn een grote ontdekkingstocht geweest. Fascinerend om te zien waar een lichaam onder de goede condities toe in staat is. Ik ben me ervan bewust veel te hebben gevraagd van mijn lijf;
te veel trainen icm (veel) te weinig rust, een bult stress en veel te weinig aan kcal. De anavar heeft ervoor gezorgd dat ik er mee weg ben gekomen zonder aan massa in te leveren. Ik ben een heel stuk massiever en vooral heel wat sterker. Mijn bf is nog verder afgenomen maar niet zoveel als ik had gehoopt. Ik had de intentie hier echt freaky droog uit te komen maar het bleek al snel dat dat niet ging lukken als gevolg van de mindering in cardio (2 avonden van 1830-2200 op school). Ik hang nu rond de 12% waarvan minstens 75% op mijn onderlichaam.

Ik heb wel met de tijd (cardio!) en middelen (dieet!) er alles uit gehaald wat er uit te halen was. Wat dat betreft heeft het me alleen maar gesterkt in het idee wat ik had betreft cutten: 75% daarvan is dieet, de rest cardioen till your blue in tha face :) Of zoals ik meerdere keren in de gym heb geantwoord op de vraag 'wat moet ik er voor doen om er zo uit te zien als jij?', 'je hele dagelijkse eetpatroon aanpassen en bereid zijn heel hard te werken'.

Sides heb ik vrijwel geen last van gehad. Een pukkeltje af en toe, beetje edgy (maar dat doet een dieet icm stress ook, heb je geen var voor nodig...) klein beetje zwelling in de zuidelijke regionen en een niet bij te houden libido :D Prima te doen dus. Ik besef me dat dit echt ontzettende mazzel is, het gaat nl ook wel eens anders!

Wat ik nu ga doen is heel rustig aan mijn kcal. verhogen en cardio minderen. Ik ga de komende weken van 1300-1400 heel rustig aan naar de 2600 om daar een poosje op te blijven hangen. Iig, dat is de bedoeling. Blijkt dat ik te veel aan bf omhoog ga pas ik het aan. Ik hou als maximum 17% bf aan. Cardio hou ik er in, een of twee keer in de week 30min., dit vanuit conditioneel oogpunt.

En dan, dan is het april 2005 en begint het hele circus opnieuw :D

Dames en heren, het was mij een waar genoegen en ik dank u voor uw aandacht en support!!

Dikke zoen,
D.

Laatst bewerkt:
Mooie Log Dani!! Mijn complimenten :thumbs:

De anavar doet waar het bekend om staat. Je bent iets massiever geworden, maar vooral een heel stuk harder.
Je rug en benen zien er heerlijk uit, (ondanks dat de foto je benen niet optimaal laat uitkomen), dat stringetje dat net op de foto staat, lekker! Ik vind je buik iets te hard maar dat is persoonlijke smaak (ik houdt wel van een spekrandje bij een vrouw). Zo te zien maak je optimaal gebruik van je bescheiden kuurtje, top! :)

Gaat lekker joh! :thumbs:

Wanneer worden de pics weer ge-update?

12 weken samengevat, log afgesloten.

knap zé dani, respect ervoor, knap resultaat, denk dat er veel mensen wat aan (kunnen)hebben.
kben wel benieuwd naar meer foto's van je!

*APPLAUS* (zelfs zonder de pics gezien te hebben)

Heel erg netjes Dani! Wacht nog steeds op de piccies, maak ze iig nu je nog mega droog en hard bent! Ben erg benieuwd!

Verder dikke complimentjes en veel respect, je bent echt tot het uiterste gegaan! :thumbs:

Heb afgelopen zondag een shoot gehad. Het is even wachten op de foto's, zodra ze er zijn post ik er een paar. Zijn overigens geen BB poses.

uhhuh ik ook!!.. :D

daar ben ik ook zeker benieuwd naar... keep us updated!

Nou Dani.. het is al een maand geleden en nog hebben we geen foto's gezien.. :rolleyes:

Laat ons niet langer in spanning!

Esperantisto zei:
Nou Dani.. het is al een maand geleden en nog hebben we geen foto's gezien.. :rolleyes:

Laat ons niet langer in spanning!
euh die zijn de revu al gepaseerd hoor!!!![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk dat Espi de foto's van de shoot bedoelt. Die heb ik nog niet in huis.

Ik ben ook erg nieuwsgierig... :D

Terug
Naar boven