Fitness Seller

Dani Anavar log

Complimenten Dani voor je tomeloze doorzettingsvermogen. En ik maar denken dat je niet kon trainen onder 50 gram KH/dag. Maar zo weinig eten zou ik niet op kunnen brengen! Klasse dat jij dat wel kunt...
Je ziet er waarlijk indrukwekkend uit op die laatste foto: zo droog en die vreselijk mooie lijntjes op je buik!

Espi

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor de complimenten, word er een beetje verlegen van :) Het geeft me zeker een hoop motivatie om door te gaan.

@Big Byron; ik moet nog even geduld hebben. Net mijn schema in elkaar gedraaid voor de komende maanden. Als deze 12 weken er op zitten ga ik langzaam weer opbouwen. Komt ongetwijfeld een nieuw log voor :D

Week 6

Dag 36 20.09.04
2x 5 mg
low-carb
Borst/bi + 30min cardio

Eten weer wat aangepast. Van de 20gr KH van de afgelopen week (had mijn havermout uit mijn ontbijt even geschrapt dus alles uit mijn veggies gehaald) weer naar de 50. Was errug yummie vanmorgen :p Training ging als een speer! DB BP geeindigd met 2x8x18k, flys geeindigd op 2x6x14k. Goeie spotter bij de hand dus kon tot het gaatje gaan :lifter:
Had wel als effect dat ik direct bij het cardioen al helemaal leeg was, na 30min heb ik het voor gezien gehouden.

Dag 37 21.09.04
2x 5 mg
low-carb
Geen training

Dag 38 22.09.04
57kg
2x 5 mg
low-carb edit: nou niet precies :D
Rug/tri + 45min cardio

Voel me als een dweil in een emmer wasverzachter, ben helemaal leeg. Training ging geweldig. Wide PD afgemaakt op 2x6x52,5k en small PD op 2x6x60kg. Alle reden tevreden te zijn dus. Cardio was zwaar en duurde lang. Gewichtsverlies stagneert maar zie duidelijk mijn benen opdrogen, grappig.

edit: in de loop van de avond een 500gr zak doppinda's leeggegeten, was erg prettig. Prettige bijkomstigheid is dat in tegenstelling tot kh laden ik hiervan niet opblaas maar me toch lekker hard ga voelen.

Dag 39 23.09.04
2x 5 mg
low-carb
Geen training

Dag 40 24.09.04
2x 5 mg
high-carb
Benen/sch

Trainen op zich ging wel prima, alleen was ik erg moe. Heb me niet echt uitgesloofd. Schone refeed gedaan erna, 400gr kh icm 1600mg r-ala

Dag 41 25.09.04
58,8kg
2x 5 mg
low-carb
30min cardio + buik/zk sch

Lekker spulletje, die r-ala!! Ben wel hard en vainy maar van bloat geen spoor te bekennen!!! :eek: :D

Cardio kort gehouden, het was erg druk in de gym en alles was bezet. Om dan te gaan staan wachten... Nog ff zijkant sch meegepakt, had ik gisteren overgeslagen :o

Dag 42 26.09.04
58,6kg
2x 5 mg
low-carb
45min cardio + buik

Geweldig.... Train je je verdomme bijna dagelijks de blubber, nix aan het handje, hooguit een beetje sore. Ga je een paar uur skien loop je de dag erna krom vd spierpijn LOL. Cardioen had dus even een langere opwarming nodig dan anders aangezien ik mijn benen nauwelijks kon strekken. Verder wel lekker. Ben nu nog warm, nergens last meer van. Benieuwd hoe ik over een paar uur loop.... :cool:

Edit: Een paar uur later: kreupel...

Samenvatting Week 6
Tja, weining opzienbarends deze week. Kracht gaat nog steeds vooruit, word ook nog steeds droger al gaat het wat langzamer. (heb nu eenmaal minder tijd en heb twee cardiosessies moeten inleveren. Tis niet anders.) Verder is mijn lontje zo mogelijk nog korter, al vermoed ik dat dat meer met vermoeidheid heeft te maken dan met de var. Sides zijn nog steeds minimaal.
Vanaf morgen uppen naar 15mg.
Trainingen van wo en vr ga ik omdraaien. Ik ben op vr te moe om nog een behoorlijke benentraining te kunnen doen. Wo is mijn vrije dag en train ik s ochtends, komt dus een stuk beter uit.

Laatst bewerkt:
Gaat goed hè? :thumbs:

Goed droog!

Week 6 samengevat en afgesloten. Zie sig voor link.

Gr. D.

Poe hee... waarom gooi je anavar omhoog als het nu al zo goed gaat? En wat was je streef-vet%? Ben je toch al bij... of ga je tot het laatste gaatje?

Succes verder nog!

Esperantisto zei:
Poe hee... waarom gooi je anavar omhoog als het nu al zo goed gaat? En wat was je streef-vet%? Ben je toch al bij... of ga je tot het laatste gaatje?

Succes verder nog!
Tja waarom? Goed is leuk, maar het kan altijd beter :) Streef % had ik gesteld op 14%, daar zit ik nu wel bijna. Nu ga ik gewoon verder, eens zien hoe ver ik kan komen in de resterende 6 weken. Zoals jij ook weet stel je je doelen bij zodra ze in zicht komen. ;)

Edit: ...en mijn sixpack is nog steeds een twopack :( Kan ze er wel op tekenen, maar is toch niet hetzelfde :D

Laatst bewerkt:
Dani zei:
Edit: ...en mijn sixpack is nog steeds een twopack :( Kan ze er wel op tekenen, maar is toch niet hetzelfde :D

Dat is gewoon genetica dani als ik de foto's bekijk. Sommigen hebben er 2, anderen 4 en anderen zelfs 8.

14%???? ik weet dat vrouwen in verhouding een hoger vet% hebben, maar dit lijkt me echt een stuk lager dan 14%!

f*cking ecto zei:
14%???? ik weet dat vrouwen in verhouding een hoger vet% hebben, maar dit lijkt me echt een stuk lager dan 14%!
Trust me, als je het gemiddelde neem tussen boven en onderlichaam zit ik niet ver van de 14% af. Waarom denk je dat je mijn ass niet te zien krijgt :cool:

mannen hebben het vet meer op de buik hangen, vandaar dat vrouwen zelfs met 25+% nog een leuk vlak buikje kunnen hebben (maar dan hebben ze wel een KONT en een paardrijbroek)

mannen daarentegen kunnen best smalle beentjes hebben terwijl ze een PENS hebben alsof er een brommerhelm onder de trui zit.

Week 7

Dag 43 27.09.04
3x 5 mg
low-carb
Borst/bi + 30min cardio

Was er vandaag helemaal klaar voor, had ontzettende zin om ff te knallen.
DB BP afgemaakt met 2x6x20kg, een nieuw PR :D Bij het curlen sprong me ineens een nieuwe ader op mijn schouder tegemoet. Cardio ging ook gesmeerd. Wilde nog ff half uurtje incline loopbandje pakken maar dat ging niet ivm een paar skippybalkuiten na exact 2 minuten... Ain't life a b*ch :rolleyes:

Dag 44 28.09.04
57,9
3x 5 mg
no-carb
Geen training

Dag 45 29.09.04
57kg
3x 5 mg
low-carb
Benen/sch/buik

Heel verschil met benen op vrijdag :eek: Was fit, heb alles netjes afgemaakt en voel me niet alsof ik ieder moment kan instorten, lekker hoor. Alles medium weight-hi rep gedaan omdat vorige benentraining afgelopen vrijdag was. Trouwens, afwisseling is altijd lekker. Overigens neemt het tempo waarin ik mijn haar groeit een beetje bizarre vormen aan, met om de dag scheren red ik het niet meer :cool:

Dag 46 30.09.04
3x 5 mg
no-carb
Geen training

Dag 47 01.10.04
57,2
3x 5 mg
hi-carb
Rug/tri + 30min cardio

Wide PD en Small PD allebei afgemaakt met 2x6x60kg. Small BP op 35kg.
Niets om ontevreden over te zijn.
s Avonds lekker carbs geladen. Kleine 450gr icm R-ala.

Dag 48 02.10.04
58,4kg
3x 5 mg
low-carb
kuiten/buik + 45min cardio

Net als vorige week niets van onderhuids vocht te bekennen, wel lekker hard.
Cardio viel een beetje tegen, erg zware benen.

Afgelopen week weer vaak honger gehad, beetje vreemd aangezien var een hongeronderdrukker heet te zijn en ik eerder meer dan minder ben gaan eten. Verder te weinig slaap gehad (gemiddeld 6 uur per nacht), heb problemen met inslapen, zal met stress te maken hebben. Kan nu toch wel zeggen dat mijn menstruatie (weer) echt gestopt is, laatste is inmiddels bijna 6 weken terug. Wel voel ik aan mijn lichaam dat mijn hormoonhuishouding overhoop ligt, niets ergs maar merk het gewoon.

Dag 49 03.10.04
58,4kg
3x 5 mg
no-carb
buik + 60min cardio

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen tot 09.00 toen pet op en gaan. Fluitend een uur cardio vol gemaakt. Geen centje pijn.

Samenvatting Week 7
Alles gaat lekker. Hoewel mijn kleren steeds wijder worden en mijn bf nog steeds afneemt blijft mijn gewicht constant, is zelfs wat omhoog gegaan (bedoel ik niet vandaag en gisteren, das het restje van het laden van vrijdag) Zit gemiddeld op de 57kg. Niet verkeerd. Zal volgende week even nieuwe foto's maken.
Aders staan nu ook midden op mijn onderbuik ipv alleen de zijkanten. Benen en heupen beginnen aardig op te drogen, maar t*ring wat gaat dat langzaam :mad: Ik weet het, er zit meer dus het duurt langer...maar toch..
Toename in kracht is even gestagneerd maar ik verwacht nog wel eea de komende weken. Mijn libido is through the roof, bij momenten gewoon echt niet leuk... Op momenten dat je niets kunt maar zooo graag wilt..de mannen snappen wel wat ik bedoel ;) Time to page the p*ssy Patrol :D
Overige sides zijn nog steeds heel acceptabel.

Laatst bewerkt:
Week 7 afgesloten en samengevat. Zie sig voor link.

Gr. D.

Foto's zijn alvast super en kan niet wachten tot de volgende foto's...

Ps: zet je :booty: er ook eens bij...

Het zou geaprecieerd worden :bow:

Week 8

Dag 50 04.10.04
3x5mg
borst/bi + 45min cardio
low carb

Heerlijke training. DB BP af kunnen maken met 2x8x20kg, er zit dus weer wat progressie in. Cardio 20 minuten op 90%, was ook direct helemaal leeg. Resterende 25 min wat rustiger aan gedaan. Bij het minste geringste kramp in mijn benen, erg vervelend. Ook pumps op de meest bizarre plaatsen... ff flink herkauwen op een kauwgumpie geeft een hele vreemde sensatie...
Vandaag erg slecht gegeten, eigen schuld, had ik beter moeten plannen. (ff bij een klant langs in Eindhoven... kom zelf uit de Noordkop. Praktisch de hele dag in de auto dus.)
Kijk uit naar november. Dan gaat de cardio naar beneden en het eten omhoog :D

Dag 51 05.10.04
57,2kg
3x5mg
no-carb
geen training

Dag 52 06.10.04
56,2kg
3x5mg
low-carb
benen/sch/buik

'I feel good! Tadadadadadada...I knew that I would! Tadadadadadada....'
Lekkere training gehad and I've definitely seen a sixpack :coolnana:

Dag 53 07.10.04
3x5mg
no-carb
geen training

Dag 54 08.10.04
3x5mg
hi-carb
rug/tri/buik + 30min cardio

Dip till you drop... Na mijn rugtraining (wide pd zonder spotter geeindigd op 6x57.5!) op het diprek geklommen. Niet eerder gedaan omdat ik te schijterig was (ben soms net een meisje lol). Bang dat ik de eerste rep nog niet zou halen. Onder het mom '**** 'em all' toch maar eens geprobeerd. Na 6 setjes van 8 vielen mijn armen er bijna af :D
Das een blijvertje dus!

Cardio viel hard tegen, na 15 min helemaal leeg. 30 min. volgemaakt en het voor gezien gehouden.

Tussen 21.00-01.00 kleine 450gr kh (+ 1800mg R-ala) naar binnen gewerkt aan Special K, custard vla en als toetje een bak havermout. Tonnetjerond en zeer bevredigd naar bed gegaan :)

Dag 55 09.10.04
59,1kg :eek: :D
3x5mg
no-carb
45min cardio + buik

Ik blijf dat spul geweldig vinden, weer geen spoortje van vocht, al mijn kleren passen nog lol. Cardio fluitend gedaan. Begin een beetje dieet&cardio-moe te worden. Mag ook wel, inmiddels ruim 14 wkn bezig. (Eigenlijk nog langer, maar pas vanaf 5 juli gaan cardioen) Nog 4 wkn te gaan dan ga ik cardio afbouwen.

Dag 56 10.10.04
3x5mg
low-carb
30min cardio + buik

Geen bijzonderheden. Buik ff extra aangepakt, errug lekker.

Samenvatting week 8
Tja what can I say. Niet veel bijzonders deze week. Voel me kiplekker.
Terwijl zo'n beetje iedereen in mijn omgeving loopt te kuchen en snotteren heb ik nergens last van. Afgelopen week weer goed geslapen, ben ik erg blij mee.

Laatst bewerkt:
Mooie vooruitgang, heel tof om zo een vergelijking te zien!!

Go Dani, go Dani, go Dani !!

Dani,

Wat ik zo van de foto's zie, is de kuur goed aangeslagen. Je rug en je buik zijn echt fenomenaal!
Maar wat ik op dit moment zie is dat je benen wellicht niet zo goed op de kuur hebben gereageerd als de rest van je lichaam. Ik kan alleen oordelen over de bovenbenen aan de voorzijde.

Maar al met al een prima resultaat. En ik denk dat dit bewijst dat andere vrouwen hier ook baat bij kunnen hebben.

Groeten,
The_Oak

mmmm, tatoo op de schaamstreek? :eyebrow: :eyebrow:

The_Oak zei:
Dani,

Wat ik zo van de foto's zie, is de kuur goed aangeslagen. Je rug en je buik zijn echt fenomenaal!
Maar wat ik op dit moment zie is dat je benen wellicht niet zo goed op de kuur hebben gereageerd als de rest van je lichaam. Ik kan alleen oordelen over de bovenbenen aan de voorzijde.

Maar al met al een prima resultaat. En ik denk dat dit bewijst dat andere vrouwen hier ook baat bij kunnen hebben.

Groeten,
The_Oak
Klopt dat mijn benen qua opdrogen achterblijven. Komt voor een groot deel omdat er gewoonweg meer vet zat dan op mijn bovenlichaam, anderzijds heb ik twee uur cardio in de week moeten laten vallen. Tis niet anders.
Ik heb nog een kleine 5 weken te gaan, wie weet wat er nog gebeurt :) Ik ga er iig nog ff voluit tegenaan.

Terug
Naar boven