Week 7
Dag 43 27.09.04
3x 5 mg
low-carb
Borst/bi + 30min cardio
Was er vandaag helemaal klaar voor, had ontzettende zin om ff te knallen.
DB BP afgemaakt met 2x6x20kg, een nieuw PR

Bij het curlen sprong me ineens een nieuwe ader op mijn schouder tegemoet. Cardio ging ook gesmeerd. Wilde nog ff half uurtje incline loopbandje pakken maar dat ging niet ivm een paar skippybalkuiten na exact 2 minuten... Ain't life a b*ch
Dag 44 28.09.04
57,9
3x 5 mg
no-carb
Geen training
Dag 45 29.09.04
57kg
3x 5 mg
low-carb
Benen/sch/buik
Heel verschil met benen op vrijdag

Was fit, heb alles netjes afgemaakt en voel me niet alsof ik ieder moment kan instorten, lekker hoor. Alles medium weight-hi rep gedaan omdat vorige benentraining afgelopen vrijdag was. Trouwens, afwisseling is altijd lekker. Overigens neemt het tempo waarin ik mijn haar groeit een beetje bizarre vormen aan, met om de dag scheren red ik het niet meer
Dag 46 30.09.04
3x 5 mg
no-carb
Geen training
Dag 47 01.10.04
57,2
3x 5 mg
hi-carb
Rug/tri + 30min cardio
Wide PD en Small PD allebei afgemaakt met 2x6x60kg. Small BP op 35kg.
Niets om ontevreden over te zijn.
s Avonds lekker carbs geladen. Kleine 450gr icm R-ala.
Dag 48 02.10.04
58,4kg
3x 5 mg
low-carb
kuiten/buik + 45min cardio
Net als vorige week niets van onderhuids vocht te bekennen, wel lekker hard.
Cardio viel een beetje tegen, erg zware benen.
Afgelopen week weer vaak honger gehad, beetje vreemd aangezien var een hongeronderdrukker heet te zijn en ik eerder meer dan minder ben gaan eten. Verder te weinig slaap gehad (gemiddeld 6 uur per nacht), heb problemen met inslapen, zal met stress te maken hebben. Kan nu toch wel zeggen dat mijn menstruatie (weer) echt gestopt is, laatste is inmiddels bijna 6 weken terug. Wel voel ik aan mijn lichaam dat mijn hormoonhuishouding overhoop ligt, niets ergs maar merk het gewoon.
Dag 49 03.10.04
58,4kg
3x 5 mg
no-carb
buik + 60min cardio
Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen tot 09.00 toen pet op en gaan. Fluitend een uur cardio vol gemaakt. Geen centje pijn.
Samenvatting Week 7
Alles gaat lekker. Hoewel mijn kleren steeds wijder worden en mijn bf nog steeds afneemt blijft mijn gewicht constant, is zelfs wat omhoog gegaan (bedoel ik niet vandaag en gisteren, das het restje van het laden van vrijdag) Zit gemiddeld op de 57kg. Niet verkeerd. Zal volgende week even nieuwe foto's maken.
Aders staan nu ook midden op mijn onderbuik ipv alleen de zijkanten. Benen en heupen beginnen aardig op te drogen, maar t*ring wat gaat dat langzaam
Ik weet het, er zit meer dus het duurt langer...maar toch..
Toename in kracht is even gestagneerd maar ik verwacht nog wel eea de komende weken. Mijn libido is through the roof, bij momenten gewoon echt niet leuk... Op momenten dat je niets kunt maar zooo graag wilt..de mannen snappen wel wat ik bedoel
Time to page the p*ssy Patrol 
Overige sides zijn nog steeds heel acceptabel.