AndroidHealthClinic

Dani Anavar log

keurig, 'k ben benieuwd wat het eind resultaat is. En dan proberen vast te houden. :)

• Topic Starter Topic Starter
Week 8 afgesloten. Zie sig voor link. (zijn jullie het al zat? :D)

tijd voor een update?

Week 9

Dag 57 11.10.04
3x5mg
low-carb
Borst/bi + 45min cardio

Zit er even helemaal doorheen. Training ging k*t, kostte me allemaal heel veel moeite. Wat ik in de spiegel zag beviel me ook allerminst. Mijn hele lijf is moe en alles doet zeer. Het enige wat ik wil is in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd getrokken en heel hard huilen. Ben er even helemaal klaar mee, ben het zo zat. :help:

Go with the flow I guess, dit is morgen wel weer over. Maar voor nu voel ik me heel zielig.... :bawling: :bawling: :bawling:

Dag 58 12.10.04
3x5mg
no-carb
Geen training

Dag 59 13.10.04
3x5mg
low-carb
Benen/sch

Training ging ok, had er zin in. Heb me goed kunnen focussen en ging kreupel de kleedkamer in (mag ook wel na 20 setjes benen hehehe). Voel me met de dag weer opknappen. Evengoed vannacht weer erg lang liggen draaien voor ik in slaap viel.
Wat ik iig geleerd heb de afgelopen maanden is wat werkt voor me en wat niet, in dat opzicht had ik het niet beter kunnen doen. Als ik in april weer ga dieten ben ik wel in 12 weken klaar.
Voor nu is het nog even 4 weken full speed ahead! :thumbs:

Dag 60 14.10.04
3x5mg
no-carb
45min + buik

Was vanavond vrij dus nog even de sportschool ingedoken.

Dag 61 15.10.04
56,9kg
3x5mg
hi-carb
Rug/tri + 30min cardio

Ging weer lekker. Gechind tot ik mijn armen niet meer kon optillen, gedipt tot ik niet meer kon stoppen met schudden en gecardiood (dit kan niet correct zijn...) tot ik van de kramp niet meer op mijn benen kon staan. Dat laatste was overigens minder fijn, maar ala.
's Avonds lekker carbs geladen tot ik niet meer kon bewegen (ok, beetje overdreven :D).

Dag 62 16.10.04
57,6kg
3x5mg
no-carb, not quite :D
Buik/ak sch + 60min cardio

Slapen was weer k*t, kan niet inslapen. Vrees dat ik nu toch echt een system overload heb, hartslag blijft al een paar dagen vrij hoog, ook 's nachts (rusthartslag van 65 naar 77). Verder voel ik me prima, al ben ik nog steeds snel van de rel.

Dag 63 17.10.04
3x5mg
no-carb
Geen training

Gisteravond in opstand gekomen, een halve zak gemengde noten en 3 bakjes Magnum Intense op hahaha. Overigens een hele grote aanrader :thumbs:
Mijn hele lijf is hard en gevoelig, lekker hoor. Vandaag ook ff geen cardio, ik neem een vrije dag. Trouwens, komende week vrij van school, dus kan mijn lol op :)

Samenvatting week 9
Alles bij elkaar geen slechte week, al heb ik betere gehad. Met name begin van de week was zwaar. Merk dat mijn lijf er een beetje doorheen zit en dat dat tussen mijn oren ook zijn weerslag geeft. Slapen is echt een probleem, ik slaap moeilijk in en schrik steeds weer wakker.
Wat betreft kracht, neemt nog steeds toe al is het bij beetjes. Sides heb ik nog steeds zo goed als geen last van.
Vanaf morgen uppen naar 20mg.

Laatst bewerkt:
Dani zei:
Dag 57 11.10.04
3x5mg
low-carb
Borst/bi + 45min cardio

Zit er even helemaal doorheen. Training ging k*t, kostte me allemaal heel veel moeite. Wat ik in de spiegel zag beviel me ook allerminst. Mijn hele lijf is moe en alles doet zeer. Het enige wat ik wil is in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd getrokken en heel hard huilen. Ben er even helemaal klaar mee, ben het zo zat. :help:

Go with the flow I guess, dit is morgen wel weer over. Maar voor nu voel ik me heel zielig.... :bawling: :bawling: :bawling:

Hmmm dat is goed ****ed, ik heb zelf ook zo nu en dan van die dagen (behalve dat in bed liggen en heel hard huilen dan :P) en weet hoe zwaar het dan is om je toch volop te geven. Gewoon hard zijn voor jezelf nu, over een paar dagen kijk je er weer heel anders tegenaan en zul je blij zijn dat je toch getraind hebt en je aan je voeding gehouden hebt. Doorzetten nu!

greetz,
Ron

Dani je bent een groot voorbeeld voor ons, hoe het kan!

Aan de andere kant: heb je bereikt wat je wilde bereiken? Het is miss ook een signaal van je lichaam om te zeggen: ik heb er genoeg van .

Het is een delicaat evenwicht tussen wat je hoofd graag wil en wat je lijf aankan.
En andersom... wat je voor je lijf zou willen, maar waar je psychisch de discipline niet voor hebt.. van het laatste hebben de meesten (lees: Espi) last, vandaar dat ik jouw doorzettingsvermogen zo bewonder.

Het is JOUW beslissing.. maar ik zou gewoon afmaken waar je mee bezig bent. Je bent er bijna!!!

Thnx allebei! Kan de support goed gebruiken nu. En een kusje van Pascal helpt altijd ;) )
Vannacht slecht geslapen, niet zo raar. Voel me nog steeds beroerd. Nog ff tanden op elkaar en dan maar eens een week vrij nemen en dit keer niet alleen zeggen maar ook doen.
Btw opgeven is geen optie :)

Esperantisto zei:
Dani je bent een groot voorbeeld voor ons, hoe het kan!

Aan de andere kant: heb je bereikt wat je wilde bereiken? Het is miss ook een signaal van je lichaam om te zeggen: ik heb er genoeg van .

Het is een delicaat evenwicht tussen wat je hoofd graag wil en wat je lijf aankan.
En andersom... wat je voor je lijf zou willen, maar waar je psychisch de discipline niet voor hebt.. van het laatste hebben de meesten (lees: Espi) last, vandaar dat ik jouw doorzettingsvermogen zo bewonder.

Het is JOUW beslissing.. maar ik zou gewoon afmaken waar je mee bezig bent. Je bent er bijna!!!

Ik had het zelf niet mooier kunnen omschrijven...

Maaruh ik sluit me aan bij de mooie woorden van Espi. Ik kan me voorstellen dat het bepaalt niet makkelijk is. Maar vaak de mooiste dingen in het leven zijn niet makkelijk te bereiken, daarvoor is motivatie en toewijding nodig. En ik denk dat deze twee elementen in jou genesteld zitten.

Succes,
The_Oak

Laatst bewerkt:
Hey toffe log Dani :thumbs: Je foto's zien r echt super goed uit en je inzet is helemaal bewonderingswaardig!!! Complimentje!!!

Keep on going Dani!!

Week 9 samengevat en afgesloten. You know the drill :)

Week 10

Dag 64 18.10.04
4x5mg
low-carb
Borst/bi + 45min cardio

Nix bijzonders, alles ging ok. Beetje moeite met eten overdag, stond me tegen.

Dag 65 19.10.04
4x5mg
no-carb
45 min cardio

Vanavond geen school dus ik kan nog even de sportschool in

Dag 66 20.10.04
4x5mg
low-carb
Benen/zk + vk sch

Alles gut. Benen alles vandaag tussen de 6-8 hh gehouden en wat meer gewicht en sets gepakt. Zere kont van de stiffs :D Sch iets minder kg en hoger in hh, voel ze nu (2 uur later inmiddels) nog.
Veel vragen de laatste paar weken (en wie te schijterig is mij aan te spreken stapt op mijn vriend af) oa hoe ver ik ga, of ik wedstrijden ga doen, dat ik maf ben dat ik geen wedstrijd doe. Grappig dat mensen werkelijk geen idee hebben hoe ver je moet gaan om daadwerkelijk een kans te maken om te eindigen bij de eerste vijf. Zei ik vanmorgen nog tegen een vriend van me; als ik meedoe moet ik me daar voor 100% op kunnen richten en dat gaat nu niet. Daarnaast ga ik dan voor de eerste plaats en niets minder. Meedoen is niet belangrijker dan winnen, wie dat zegt heeft kennelijk altijd verloren ;)

Dag 67 21.10.04
4x5mg
no-carb
Buik + 60 min cardio (kep wat goed te maken :D )

Loop al 3 dagen te kloten met mijn eten. Lekker s avonds vrij te zijn maar zit nu met mijn neus bovenop het eten. Slecht idee blijkt want heb al 3 junkdagen (avonden) achter de rug. Onder het mom 'if it aint moving, eat it' vermaak ik me prima... :D Aan de ene kant voel ik me kinda stupid, aan de andere kant probeer ik me er niet te druk over te maken. Vanaf volgende week is alles weer normaal.

Vanmorgen opgestaan met wat schorheid, mijn huid is nu ook aanmerkelijk vetter.

Vanavond nog even een klein uurtje cardioen. Morgen lekker vrij genomen. Ven pas van mijn baas meegepikt, ik ga voor een T Bone steak maatje Indische olifant. :D

Dag 68 22.10.04
4x5mg
high-carb
Rug/tri + 30 min cardio

Was weer erg prettig. oa chins 6x5 en dips 5x8. Wide PD afgemaakt op 2x6x57.5kg. Nog steeds schor, maar heb ook wat last van hoesten en keelpijn, kan dus best eens een beetje verkouden zijn. Wel wat onderhuids vocht maar niet veel. Kan maar aan twee dingen denken; coïtus en eten.... allebei vooral veel graag :D

Dag 69 23.10.04
4x5mg
no-carb
Buik + 45 min cardio

Ben normaal om 7.00 klaarwakker, maar moest me nu om 9.30 het bed uit slepen om naar de sportschool te gaan. Op dagen als vandaag, alles nog stil in huis en buiten regen en storm, zou je gewoon in bed moeten blijven liggen....

Dag 70 24.10.04
4x5mg
no-carb
Buik + 60 min cardio

Lekker uitgeslapen daarna me even een uurtje uitgesloofd. T Bone steak van gisteren was uitermate prettig, aanrader! :thumbs:

Vrees dat ik een flinke keelontsteking te pakken heb, halsklieren zijn zo opgezet dat het voor een leek zelfs opvalt. Mezelf (en de rest) ook regelmatig wakker gehoest vannacht. Gaat vanzelf wel weer over maar wel irritant. Zie het niet zitten met al die bende in mijn lijf ook nog eens aan de antibiotica te gaan dus ik zit het wel ff uit.

Samenvatting week 10
Deze week vrij van school, wat extra cardio kunnen meepakken. Staat tegenover dat mijn dieet er een beetje...hoe zal ik het zeggen ... anders? uitziet dan gewoonlijk :D Just don't ask hahaha Sleep meteen 2kg extra vocht mee maar das er met een paar dagen weer af dus maak ik me niet druk om. Vanaf morgen is alles weer gewoon.

Mijn huid reageert flink op de laatste verhoging naar 20mg, heb inmiddels aardig wat pukkeltjes maar ze zijn steeds met een dag of twee weer weg. Verder heel klein beetje last van spotting (tussentijds bloedverlies) Heel verwonderlijk als je bedenkt dat ik al een hele poos geen menstruatie meer heb. Mijn stem is wat schor en slaat af en toe flink over, (het eerste klinkt wel sexy, het tweede vooral lachwekkend :D) maar hoeveel hiervan aan de anavar te wijten is, en hoeveel aan de keelontsteking, blijft even raden.
Libido, tja das volgens mij inmiddels wel duidelijk ;)

Qua kracht zie ik nog steeds een stijgende lijn, al is het niet spectaculair.

Alles bij elkaar een prima week. Tussen mijn oren zit alles iig weer op zijn plek :)

Laatst bewerkt:
moeite met eten, als in geen honger (geen trek moet ik van mijn moeder zeggen) ? of als in moeite met inhouden ?

en dat in de cut... wellicht tijd voor een week vrijaf ?
(doe eens gek, t'is herfstvakantie)

Dat sowieso, maar moet nog een paar weekjes geduld hebben. Overigens was dat 'geen trek' eenmalig en niet iets wat regelmatig voorkomt :)

Week 10 afgesloten en samengevat. Zie sig voor link.

Gr. D.

Week 11

Dag 71 25.10.04
4x5mg
low-carb
Borst/bi + 30 min cardio

Ik zie er uit als een michelinmannetje. Niet raar na afgelopen week. Eat like shit, look like shit. Het motortje brandt iig weer volop want heb de hele dag lopen verrekken van de honger.

Training ging als een speer! DB BP afgemaakt met 4x22kg en de Peckdeck op 47.5kg. Allebei een nieuw PR :)

Dag 72 26.10.04
4x5mg
no-carb
Geen training

Dag 73 27.10.04
4x5mg
low-carb
Benen/sch

Ging lekker. SQ tm 90kg daarna de legpress doorgetrapt naar 130kg. SLDL, extensions en hamstring curls er achteraan.

Dag 74 28.10.04
4x5mg
no-carb
Geen training

Dag 75 29.10.04
4x5mg
low-carb
Rug/tri + 45min cardio

Training ging als een speer in kwadraat! Low pulley afgemaakt op 55kg en 5 setjes van 3 wide pull-ups gedaan. Voor een eerste keer niet slecht! Gedipt tot mijn armen er bijna afvielen, ook erg prettig.
Met cardioen ff alles leeggetrokken, wil deze laatste anderhalve week even alles op alles zetten, dus geen gesmokkel en (voor zover haalbaar ivm tentamens deze weken) maximale cardio.
Maar nu eerst eten!!!! :)

Dag 76 30.10.04
4x5mg
no-carb
Buik + 45min cardio

Hi carb dag uitgesteld naar woensdag. Direct goed te merken, ben aardig leeg.

Dag 77 31.10.04
4x5mg
low-carb
Buik + 60min cardio

Cardio was zwaar maar wel lekker. Als gevolg van vrijdag nog steeds overal sore, met name mijn sch en bovenrug.

Samenvatting week 11
Geweldige trainingsweek. Geloof dat die 20mg nu pas echt aanslaat, zit nog steeds een stijgende lijn in. Ook in gewicht trouwens, begin wat massa aan te zetten nu. Zit nu rond de 58kg constant. Hele week lopen twijfelen maar ik trek hem nog 1 week extra door op 20mg dan is het even mooi geweest. Nu dan nog 2 weken te gaan. Hoe langer ik bezig ben hoe leuker ik het ga vinden, heel tricky :cool:

Laatst bewerkt:
Dani zei:
NICE! :cool: Wat ik me ook nog afvroeg is hoe het nu met je squat zit, ik meen me nog te herinneren dat die altijd erg hoog bij jou lag. Goed bezig iig, doorgaan zo!

greetz,
Ron

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven