Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). 

Dani zei:Go with the flow I guess, dit is morgen wel weer over. Maar voor nu voel ik me heel zielig.... :bawling: :bawling: :bawling:

Dani zei:Dag 57 11.10.04
3x5mg
low-carb
Borst/bi + 45min cardio
Zit er even helemaal doorheen. Training ging k*t, kostte me allemaal heel veel moeite. Wat ik in de spiegel zag beviel me ook allerminst. Mijn hele lijf is moe en alles doet zeer. Het enige wat ik wil is in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd getrokken en heel hard huilen. Ben er even helemaal klaar mee, ben het zo zat.![]()
Go with the flow I guess, dit is morgen wel weer over. Maar voor nu voel ik me heel zielig.... :bawling: :bawling: :bawling:
) en weet hoe zwaar het dan is om je toch volop te geven. Gewoon hard zijn voor jezelf nu, over een paar dagen kijk je er weer heel anders tegenaan en zul je blij zijn dat je toch getraind hebt en je aan je voeding gehouden hebt. Doorzetten nu!
)
Esperantisto zei:Dani je bent een groot voorbeeld voor ons, hoe het kan!
Aan de andere kant: heb je bereikt wat je wilde bereiken? Het is miss ook een signaal van je lichaam om te zeggen: ik heb er genoeg van .
Het is een delicaat evenwicht tussen wat je hoofd graag wil en wat je lijf aankan.
En andersom... wat je voor je lijf zou willen, maar waar je psychisch de discipline niet voor hebt.. van het laatste hebben de meesten (lees: Espi) last, vandaar dat ik jouw doorzettingsvermogen zo bewonder.
Het is JOUW beslissing.. maar ik zou gewoon afmaken waar je mee bezig bent. Je bent er bijna!!!
Sch iets minder kg en hoger in hh, voel ze nu (2 uur later inmiddels) nog. 
)
Aan de ene kant voel ik me kinda stupid, aan de andere kant probeer ik me er niet te druk over te maken. Vanaf volgende week is alles weer normaal. 

Just don't ask hahaha Sleep meteen 2kg extra vocht mee maar das er met een paar dagen weer af dus maak ik me niet druk om. Vanaf morgen is alles weer gewoon.
) maar hoeveel hiervan aan de anavar te wijten is, en hoeveel aan de keelontsteking, blijft even raden.

moeite as in geen trek.wazzup zei:moeite met eten, als in geen honger (geen trek moet ik van mijn moeder zeggen) ? of als in moeite met inhouden ?

NICE!Dani zei:
Wat ik me ook nog afvroeg is hoe het nu met je squat zit, ik meen me nog te herinneren dat die altijd erg hoog bij jou lag. Goed bezig iig, doorgaan zo!