AndroidHealthClinic

Review Dark Rage - MHP

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - Kracht
    - Energie
    - Pomp
    - Vasculaire enhancer
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? net begonnen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? redelijk
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodybuilding.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? kijk en vergelijk de prijs met NL, nuff said :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $39,99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:
MHP - Dark Rage

O nee! Niet weer een NO supplement! Nadat een N.O.-war bijna tot een wapenstilstand was gekomen deed MHP het toch weer. Aan de voorkant bleek het weer een commerciële actie te zijn. Maar toch, niets is minder waar. Het supplement is voor mijn gevoel van betere kwaliteit, er gaat meer over gehoord worden in de aankomende tijd.

De essentie van deze nieuwe formule is gebaseerd op de zogenaamde EPODROL. Een plasmide die rode bloedlichaampjes stimuleert, intense vasculariteit veroorzaakt, en aderen/spieren volpompt met essentieële voedingstoffen.

De basis is meestal wel bekend voor dit soort producten, een hoog gehalte aan cafeïnehoudende ingrediënten, vitamine B overkill en wat beta alanine. Maar er zijn nog wat leuke extra's aan toegevoegd: Glucose Polymers, Blood Building Vitamin And Mineral Complex, Aracidonic Acid, Nattokinase, Echinacea (Angustifolia, Purpurea), Portulaca Oleracea (Standardized Flavones), Glycerol Monostearate, Albumin, Cobalt (As Amino Acid Chelate) en Nickel zal de vasculariteit, pomp en fysieke kenmerken drastisch moeten verhogen.

Daarnaast zien we in de samenstelling herbal-achtige substanties terug in de complexe dit fenomeen: Gingko, Echinacea, yohimbine (afrodisiac), rode wijnextract en nog andere `bewezen` goedjes. Dit is de complete ingrediënt listing:

Amount Per Serving:
Calories 130
Total Carbohydrate 30 g 10%
Sugars 1 g
Vitamin A (as natural beta-carotene) 1,678 IU 34%
Vitamin C (as ascorbic acid and calcium ascorbate) 300 mg 500%
Vitamin D (as cholecalciferol) 600 IU 150%
Vitamin E (as d-alpha-tocopheryl acetate and mixed tocopherols) 60
IU 200%
Thiamin (as thiamin mononitrate) 25 mg 1,667%
Riboflavin (as riboflavin and riboflavin 5-phosphate) 25 mg 1.471%
Niacin 25 mg 125%
Vitamin B6 (as pyridoxine HCI and pyridoxal 5-phosphate) 25 mg 1,250%
Folate (as Hernafolate) (folic acid and 5-Formyl-tetrahydrofolate)) 400 mcg 100%
Vitamin Bit 2 (as methylcobalamin, cyanocobalamin, and dibencozide) 150 mcg 2,500%
Pantothenic acid (as D-calcium pantothenate) 25 mg 250%
Calcium (as calcium citrate and calcium amino acid chelate) 75 mg 8%
Iron (as ferrous fumarate and iron amino acid chelate) 18 mg 100%
Magnesium (as magnesium citrate and magnesium phosphate) 4 mg 1%
Zinc (as zinc citrate, zinc amino acid chelate, and zinc ascorbate) 15 mg 100%
Selenium (as selenium amino acid chelate) 150 mcg 214%
Copper (as copper citrate and copper amino acid chelate) 15 mg 75%
Sodium (as sodium citrate and sodium phosphate) 58 mg 2%
Potassium (as potassium carbonate, potassium bicarbonate, potassium citrate, and potassium phosphate) 495 mg 14%

DARK RAGE Proprietary Pump and Total Performance Complex (Patents Pending) 38 g:

EPODROL TM: EPO Plasma Red Blood Cell Stimulator:
Glucose Polymers, Blood Building Vitamin and Mineral complex, Aracidonic Acid, Nattolumase, Echinacea (angustifolla, purpurea), Pal oleracea (standardized flavones), Glycerol Monostearate, Albumin, Cobalt (as amino acid chelate), Nickel

HeanaSTEM: Hematopoieffe, Stem Cell Stimulator.,
Cyanophyta Extract (Aphanizomenon fins-aquae), Angelica sinensis (standardized 0.25% ligustilide), Ginkgo (Standardized 24% Ginkgo Flavone Glycosides and 6% Terpenes), Green Tea/Black Tea/Red Tea Blend (standardized polyphenols/catechins), Blueberry (Vaccinium angustifolium) (standardized anthocyanins)

VasoSHOCK-NO: Nitric Oxide (NO) Mass Pump Infusion:
L-Arginine AKG, Di-Arginine Malate, Arginine Ethyl Ester, L-Arginine, Pine bark extract (85% proanthocyandins), Gynostemma pentaphyllum Extract (Standardized for 95% Gypenosides), Cmdiunp Monnier, NAD, Red Wine Extract , Citrulline, lcarin, MCT's (Medium Chain Triglycerides), Hemafolal acid and 5-formyl-tetrahydrofolate)

MyoVOL-ATP Advanced Multi-Phase Creative Transport and Muscle Cell Volumizing Matrix:
Creatinol 0-Phosphate, Glucose Bound Creatine Gluconate, MicroTeinTM(Microencapsulated Sustained Release Creatine Monohydrate), glycocyamine, GuamProTM guanidine propionic acid, TMG

BetaEndur Muscle Endurance Beta Alanine/pH Buffering System:
Beta Alanine , Beta Alanine Ethyl Ester, B CAAs (Leucine, isoleucine, Veinal, Sodium Citrate, Sodium Phosphate, Potassium Bicarbonate, Potassium Citrate, Potassium
Phosphate, Histidine, Magnesium Citrate, Magnesium Phosphate, Taunne

PsychoRAGE Extreme Focus & Energy Up Regulators:
Glucuronolactone, Caffeine Anhydrous, 1-Amino-2-phenylethane, Beta Methoxyphenylethylamine, Tyrosine, Yohimbine HCI, Huperzine A, Vinpocetine, Theobromine

Other Ingredients: Maltodextrin, malic, acid, citric acid, natural flavors, silica, FD&C Red #40 Lake, acesulfame potassium, sucralose, FD&C Blue #1 Lake, glyceryl momosteamte (1 mg), and medium chain triglycerides.

Allergen Warning: Contains milk, egg and fish gelatin (cod, pollock, haddock, hake, tusk, redfish, sole and flounder)

Het opvallende aan dit product is de naam: Dark Rage.
Ik ben redelijk nuchter qua werking van supplementen, en laat me niet zo opfokken door marketing. Maar bij dit spul, na 5 minuten merk je toch echt werkelijk een knetterende rush en energie die met elke golf van 7-10 minuten toeneemt. Het gorilla gevoel is geboren. De afrodisiac geeft een licht euforisch gevoel tijdens de workout en energie is in overvloed. De pomp is werkelijk belachelijk hardcore. Toch zit er nog iets onder dit. Een schaduw valt als een mantel over je waarnemen en een gevoel welke niet echt te omschrijven is, Bijna een beetje een eng gevoel, ( Wel lekker eng :D )
Kruipt in de kern van je `zijn`.

Het is alsof je even in de huid van Iron Man kruipt. Een adamantium skelet van Wolverine geinjecteerd krijgt. Ik zou het niet anders kunnen omschrijven. Na 2 uur (op een halve scoop!) is de uitputting er nog steeds niet en het is verstandig jezelf te voorzien van een degelijk horloge met alarm en een goede fles met flink wat water.

Bijwerkingen zijn niet geconstateerd, hoewel menig persoon nogal hoofdpijn, dizzeyness, coldsweat en vlagen van waanzin bemerkten. Ik denk dat het veilig is te zeggen dat een halve scoop voldoende moet zijn om je grenzen te verkennen. Naast Noxplode en Shock Therapy of superpump250 zijn voorgaande lachertjes vergeleken met dit product. Stiekem verdenk ik ze ervan een beetje dianabol met synthetische smilax en yam te hebben gecombineerd. Maar het kan natuurlijk ook de uitgebalanceerde samenstelling zijn die zo fijntjes werkt.

Doorgaans ben ik niet into fashion-labelled products. Noxplode was leuk, de eerste week. En Shock Therapy gaf een lekkere workout. Maar dit spul heeft een behoorlijke kick. Iets wat zijn naam eer aan doet. Het is te kortdag om het een cijfer te geven, maar voor de goede orde doe ik even een tijdelijk rapport:

Smaak: 5/10
Pomp: 10/10
Energie: 13/10 (absurd)
Rush: ?? 32/10 (waanzinnig)

Oja, geen dip maar een milde high na de workout. Voor mij bestaat er geen wondermiddel welke je "instantly transformed" naar de Hulk of craig daniel na zijn 007 workout. Reviews blijven uiteindelijk persoonlijke meningen van mensen. Maar voor de non-believers, die liever bashen en trashen: Zoek eerst even een sample of probeer eens een hele scoop van je maat ;) Doch wees gewaarschuwd: Dit spul is echt solide en zéér potent.

cheers!

DarkRage.gif

Laatst bewerkt:
Klotezooi, 2e keer genomen en ik werd weer misselijk van dit spul. Ik neem 1 scoop (44gr). Heb vele NO-boosters geprobeerd, maar hier word ik echt misselijk van. Beetje raar duizelig gevoel ook en koude rillingen/zweet wat hier word beschreven herken ik.
Dan probeer je toch een halve scoop?

Nog niets gehoord, weer een slachtoffer?;)

Omdat ik graag dingetjes uitprobeer ook maar eens aan de dark rage, twee weken geprobeerd:

Krachtwinst: niets van te merken
Betere training: niets van te merken

Het ruikt lekker en smaakt wel ok, verder heb ik er helemaal niets van gemerkt...oh ja toch..; weer geld over de balk gegooid;)

De topicstarter is van het geld in ruil voor zijn praatjesmakerij waarschijnlijk vertrokken naar een tropisch oord.

Heb 't gister geprobeerd. Halve dosering Dark Rage + 1 scoop NO-shotgun, ging wel lekker opzich. Vroeg dr ook nog iemand of alles ok was, hoezo zei ik? Nou je lijkt wat afwezig:rolleyes:

Nu weten we nogsteeds nie wat een halve schep dark rage doet:roflol:

Boeiend. Heb weer halve scoop genomen. Omdat ik nog niet zo heel veel vernam halve scoop NO-shotgun erachteraan (normaal nam ik altijd 2 scoops NO-shotgun).
Maar nu, na een half uur trainen werd ik weer misselijk, kou gevoel, beetje trillen/schudden.
Vreemd spul... Ik verkoop het maar. Liefhebbers??

beetje late reactie maar toch wel intresant.

deze supp zal nooit meer verkocht worden.
deze supp bevat een stof Yohimbe wat in nederland en in heel europa verboden stof is geworden.

als je het wel wilt gebruiken kun je het in de united States bestellen.

(vandaar dus dat xxl en B&f niet meer verkopen)

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor,

Zowat door de pot heen. Prima resultaten mee gehaald.
Advies is om op lege maag in te nemen, of 1.5 uur na proteïneshake.
(metabolisme is wat langzamer)

1/2 to 3/4 scoop. Meer écht niet! Zorg ervoor dat je ook een goeie creatine hebt en voldoende water drinkt en netjes/proper eet. Want dit spul vergt veel van je lichaam en dus ook de voedingstoffen die je ernaast inneemt. Vind het niet vreemd dat sommigen er misselijk van worden als ze een goed supplement nemen maar de rest een beetje laten verzaken. Dus, goeie proteine, creatine en veel fruit en groente! :D

groet!

Ice Cold F`in Lemonade!

---------- Toegevoegd om 06:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:46 ----------

ot: ben afwezig geweest omdat ik in de sportschool zat ja! ;)

Nee hoor,

Zowat door de pot heen. Prima resultaten mee gehaald.
Advies is om op lege maag in te nemen, of 1.5 uur na proteïneshake.
(metabolisme is wat langzamer)

1/2 to 3/4 scoop. Meer écht niet! Zorg ervoor dat je ook een goeie creatine hebt en voldoende water drinkt en netjes/proper eet. Want dit spul vergt veel van je lichaam en dus ook de voedingstoffen die je ernaast inneemt. Vind het niet vreemd dat sommigen er misselijk van worden als ze een goed supplement nemen maar de rest een beetje laten verzaken. Dus, goeie proteine, creatine en veel fruit en groente! :D

groet!

Ice Cold F`in Lemonade!

---------- Toegevoegd om 06:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:46 ----------

ot: ben afwezig geweest omdat ik in de sportschool zat ja! ;)

In de dark rage zit toch ook creatine? En je beveelt aan om het samen met whey te nemen? Halve scoop doet niet zo heel erg veel bij mij behalve dat ik er misselijk van kan worden. Met andere pre-workouts zit ik ook op een vrij hoge dosis.

Gisteren voor het eerst getraind met het goedje. Fikse scheppen zitten erin! een kwartier na de inname werd ik al helemaal hyper, erger dan ik dat bij Supercharge ervaar. De pomp was lekker, een mega focus. Echter niet beter dan supercharge. Het doet ongeveer het zelfde. Morgen eens kijken hoe het gaat met schouders en armen.. Wellicht dat het nog meer doet op anderhalve schep:)

• Topic Starter Topic Starter
Heeeeeey,

Ja ik ben er nog, was even 100 rondjes rond de evenaart rennen.
Enne, dat supplement was echt lekker, soms te lekker.

heb meerdere dingen geprobeerd:

NOxplode, Jack3d, Dark Rage...

moet zeggen dat ik het meeste heb gemerkt van Dark Rage.
Wel idd wat heftiger voor een gemiddelde sporter. Je moet echt hardcore zijn wil je dit in je mik gooien ;)

^^ Kom je net uit coma vanwege dat spul?:P

Heb de mijne maar verkocht. Werd steeds beroerd, en dat terwijl ik toch wel wat gewend ben kwa zulke supps.

Laatst bewerkt:
Dit is echt bij uitstek het meest vreemde product dat ik ooit heb genomen. Ik werd er zenuwachtig en opgefokt van. Daarnaast zag ik tijdens het trainen aders in mijn nek opzwellen, en heb ik vaak een training moeten afbreken, vanwege het misselijkmakende gevoel van Dark Rage. Een idioot als ik ben, heb ik toch de pot opgemaakt ... vreemd spul indeed!

Ik ga hem bestellen spoedig, ik heb nog geen pre workout supps gehad waar ik echt ziek van werd ik moet ze altijd aardig hoog doseren om een drive te krijgen

Ik ga hem bestellen spoedig, ik heb nog geen pre workout supps gehad waar ik echt ziek van werd ik moet ze altijd aardig hoog doseren om een drive te krijgen

Deze is niet meer in Nederland verkrijgbaar. Als je het via amerika ofzo haalt zou het kunnen dat ze het bij de grens innemen omdat er yohimbe in zit.

Ik heb er een tijdje mee getraint, vind het een vaag product. Was laag in dosering begonnen om de reacties die ik gelezen had. Maar op een halve scoop merkte ik niet veel, en nu op een scoop train ik ook niet geweldig. Ik ging beter op sommige andere producten.
Maargoed, heb nog anderhalve pot staan, dus zal het toch maar opmaken. :D

ik ging er als een trein op... beste pre workout wat ik heb gehad...
zo zie je maar weer hoe persoonlijk pre workout producten zijn.. voor de een is crap en de ander gaat als een kogel

Deze is niet meer in Nederland verkrijgbaar. Als je het via amerika ofzo haalt zou het kunnen dat ze het bij de grens innemen omdat er yohimbe in zit.

Ik heb er een tijdje mee getraint, vind het een vaag product. Was laag in dosering begonnen om de reacties die ik gelezen had. Maar op een halve scoop merkte ik niet veel, en nu op een scoop train ik ook niet geweldig. Ik ging beter op sommige andere producten.
Maargoed, heb nog anderhalve pot staan, dus zal het toch maar opmaken. :D

daarvoor hebben ze engeland :)

Terug
Naar boven