MuscleMeat

David Henry Xtreme measures

Ik volg je nog steeds niet. Maargoed, wat heb je tegen nieuwe leden? Iedereen is hier toch een keer nieuw? Ik heb hier niet minder rechten dan jou, dus wat je zegt slaat weer nergens op.
Ik heb me hier pas aangemeld maar ik ben al een heel poos lid op bodynet en ben zeker niet nieuw in deze sport.

Helemaal gelijk

+karma voor jou

Ik volg je nog steeds niet. Maargoed, wat heb je tegen nieuwe leden? Iedereen is hier toch een keer nieuw? Ik heb hier niet minder rechten dan jou, dus wat je zegt slaat weer nergens op.
Ik heb me hier pas aangemeld maar ik ben al een heel poos lid op bodynet en ben zeker niet nieuw in deze sport.

sorry je hebt maar 32 posts dus de feiten spreken je tegen, noobie!:rolleyes:

ff serieus: je hebt helemaal gelijk!

BB en PL met mekaar vergelijken omdat het beide met gewichten is, is hetzelfde als voetbal en basketball vergelijken omdat dat beide met een bal is....:rolleyes:

Oh de goede tijd toen BB en PL 1 en dezelfde sport was voordat er verschillende kampen ontstonden door BB'ers met ego's die het altijd beter dachten te weten.

Heel de discussie hier slaat nergens op. Niks meer dan mentale masturbatie van een stelletje ego's.

Oh de goede tijd toen BB en PL 1 en dezelfde sport was voordat er verschillende kampen ontstonden door BB'ers met ego's die het altijd beter dachten te weten.

Heel de discussie hier slaat nergens op. Niks meer dan mentale masturbatie van een stelletje ego's.
"Dus BB is precies hetzelfde als PL?"

Dus een zo zwaar mogelijke lift maken met de juiste techniek is het zelfde als trainen voor een super ontwikkeld lichaam ( spierontwikkeling) met de juiste proporties en dan daar mee het podium op gaan.

Arnold deadlifte in zijn jeugdjaren (jonger dan 20) al 318kg (700lbs). Heb een tijdje terug nog in het PL forum een topic geplaatst hierover.

Franco Columbo was idd nog sterker, hij deadlifte ooit 350kg (770lbs). Beiden jongens bankten idd ook +200 en Franco squatte ook tegen de 300kg.

Maargoed, dit is een BB sectie en daar telt gewicht idd niet. Wel jammer, want ik vind dat een BB naast gespierd uit te zien ook wel goed sterk mag zijn.

Arnold deadlifte in zijn jeugdjaren (jonger dan 20) al 318kg (700lbs). Heb een tijdje terug nog in het PL forum een topic geplaatst hierover.

Franco Columbo was idd nog sterker, hij deadlifte ooit 350kg (770lbs). Beiden jongens bankten idd ook +200 en Franco squatte ook tegen de 300kg.

Maargoed, dit is een BB sectie en daar telt gewicht idd niet. Wel jammer, want ik vind dat een BB naast gespierd uit te zien ook wel goed sterk mag zijn.

idd +1 , we doen ons best

ach ja we zijn zoiezo wel sterker als je gemidelde mens .

• Topic Starter Topic Starter

Vroeger was alles beter. Trouwens, die zijn nooit hetzelfde geweest, ze zijn alleen ongeveer hetzelfde beoefend, totdat bleek dat voor bodybuilding andere dingen beter werken dan voor powerlifting. Als jij het trouwens zo goed weet, waarom doen Jay Cutler en Dexter Jackson dan geen 20 singles met deadlift en squat?

nice film ;) alleen wel jmmr dat je niks van z'n huis ziet ..?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik krijg alleen het kladblok bestand?

Dat bestandje opslaan, rechtermuisknop bestandje ----> openen met, dan je download (torrent ) progamma kiezen.

Mooi topic dit.

Kan het niet echt eens of oneens met iemand zijn..zou niet durven. Train zelf ook redelijk laag in reps en durf nooit echt de reps te verhogen..lijk er niet echt in te geloven..

Kracht blijft ook een gaaf iets. Massa ook..soms lijkt het alsof deze twee niet echt samen lijken te gaan. De gemiddelde PLer is gewoon een uitgerangeerde vetz*k die BB niet meer ziet zitten. Net als sommige BB uitgerangeerde ecto's zijn die zich maar op kracht gaan richten omdat ze neit genoeg eten en groeien.

Waardeloos verhaal dit.

Hmm er is een filmpje van Henry die 120lbs dumbbells curlt, welliswaar hammer curls maar toch niet echt een machine p*ssy dan afterall:cool: Zelfs Dexter geloofde het niet:D

Trouwens zoiezo een kansloze discussie allemaal, Ronnie,Jay en consorten hebben ook veel mooie auto's en weet ik niet wat, deze film is niks anders.
Ook het argument van met 20 kilo een moeilijke kop trekken is ook BS want op die chestpress zaten er toch 6 van 20 of 25 kg dusja behoorlijk redelijk.
In de ogen van sommige mensen ben je pas een man als je deadlift,squat en bencht naja als dat de kansloze bekrompen visie is van enkelen tsja so be it! Voor die mensen: Pudzianowski is ook een p*ssy want is met BB begonnen!

De stelling van Ruben Sosa dat een BB naast looks wel een goed pak kracht mag hebben vind ik wel een goede maar anderzijds mogen de PL dan ook een beetje fatsoenlijk figuur hebben :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven