XXL Nutrition

David Henry Xtreme measures

wat is dat voor debiele reactie??!
ik zeg dat de oude garde wedstrijd bb's vaak veel meer gebruikten dan ze aanvankelijk toegeven.

wat ik bedoelde is dat men doet wat men denkt wat nodig is om te bereiken wat men wil, nu en toen. Natuurlijk zijn die ouw daar niet fier over.. die nu ook niet! Dit forum staat vol met geziek hierover... en moet die 'debiel' en idioot bazar hier altijd? Is dit een topic waar alleen basklasse voddemannen op inschrijven?

ik squat wel degelijk hoor maar als afwisseling want mijn benen reageren er niet bijster goed op, voor mij is de squat als MASSA oefening overrated.

Dat heeft met de intensiteit van je squat te maken.
Je kunt gaan squatten zo van "...ach ik maak ff me setjes vol en doe mn repjes, dan heb ik die k*t-oefening weer gehad"
Oftewel de focus is er niet. Die focus is makkelijker bij een legpress, want je hoeft maar 1 ding te doen, n.l. zitten en pressen.

Tip: Doe voor elke squatset een setje leg-extension met een gewicht waar je net aan 12-15 reps kan maken. Duik direkt erna gelijk onder de halter en ga gefocussed kniebuigen....wedden dat je benen exploderen.

Focus is heel belangrijk bij het werken met vrije gewichten. Die focus heb je niet nodig bij het machinewerk. De machine bepaalt de beweging, het enige wat jij hoeft te doen is aanspannen. Toegegeven, dit is de makkelijkste weg om een spier lekker vol te pompen.
Maar...maar...een pomp zegt helemaal niets, maar dan ook helemaal niets over het trainingsresultaat.

Ik vindt het echt ongelooflijk zuur dat wat voor een aantal jaren geleden nog algemeen kennis was, nu helemaal vergeten lijkt te zijn. En daar werken trainingsvideo-jes van Dennis Wolf en Markus Ruhl ook niet echt mee.
Beesten van BB-ers die ogenschijnlijk hun massa met machines hebben opgebouwd. Niet onmogelijk, maar voor de meesten wel onwaarschijnlijk.
Hun lijven zitten tot de nok toe vol met allerlei exotische chemische middelen. Alleen een dagje karten (bijv.) doet hun biceps al exploderen. Betekent dat iedereen nu maar moet gaan karten?

Vergeet aub ook niet dat soort jongens niet kunnen functioneren in de dagelijkse maatschappij.
Eventjes zandscheppen en sleuven graven in de tuin of allerleihande andere mannelijke klussen zijn voor hun niet weggelegd, omdat het lichaam op alles reageert alszijnde trainen, volpompen.
Heel begrijpelijk dat zij goed reageren in de sportschool op dat soort oefeningen.
Maar dit heeft niets meer met echt hard trainen te maken. Zie aub wel dat onderscheidt, tenzij jezelf ook al die middelen tot je beschikking hebt. Ga dan rustig je gang. ;)

• Topic Starter Topic Starter
ok, eindeloze discussie dit!

iemand al een torrent/link gevonden van de film die ik graag wil zien?

Vergeet aub ook niet dat soort jongens niet kunnen functioneren in de dagelijkse maatschappij.
Eventjes zandscheppen en sleuven graven in de tuin of allerleihande andere mannelijke klussen zijn voor hun niet weggelegd, omdat het lichaam op alles reageert alszijnde trainen, volpompen.
Heel begrijpelijk dat zij goed reageren in de sportschool op dat soort oefeningen.
Maar dit heeft niets meer met echt hard trainen te maken. Zie aub wel dat onderscheidt, tenzij jezelf ook al die middelen tot je beschikking hebt. Ga dan rustig je gang.

:spaz:

iedereen zijn ding.. en met deze wederom ieder zijn zegje gehad..
2 kampen in BB wereld anno 2008... :rolleyes:

I came back from the death because I looked like shit
but just to see everything had turned to shit... :D

Laatst bewerkt:
Hehe, ik ben niet ruig hoor.
Heb het alleen niet zo op van die machine-helden.
Een enkele oefening daargelaten, kun je de meesten uit een sportschool fl*kkeren. Duur en onnodig en puur commercieel.
Al you need is a barbell and a shit load of weights, old school hardcore body's were the best!!!

Ik zal er es een aantal noemen die altijd met vrije gewichten trainden en met hoge uitz. aan de machines.
- Lou Ferrigno
- Mike Mentzer
- Arnold Schwarzenegger
- Ronnie Coleman (ok, vrij recent nog, maar een beest)
- Franco Columbo
- Larry Scott
- Reg Park
- Mike Katz

Dit waren beesten van bodybuilders die ver over de 200 konden banken en 300+ deadliften. Bij een latspread leek het bij die gasten alsof er een gordijn aan spieren tevoorschijn kwam.
Een dubbele biceps voorzijde waar de gemiddelde semi-prof vandaag de dag nog "u" tegen zegt.

De meesten hadden geen peppie apparaatjes tot hun beschikking. Ze trainden met oa zandzakken, bierfusten en barbels. 3x id week fullbody zowieso. Ze waren sterk en freak huge en hadden zeker al die farmaceutische middelen niet tot hun beschikking als vandaag de dag.

Dan zie ik zo'n filmpje van zo'n gastje, zo een die de hele dag in de spiegel loopt te staren, bezig is met crempjes en een beetje de blitz uithangt met mooie auto's en motor. In glitternd tenue traint en bij zn warming up al een bek trekt alsof ie moet schijten.....bah..bah...bah.

Nee doe mij maar die anderen. :D
gast, ga nou alsjeblieft niet lopen blaten alsof je er verstand van hebt. iedereen die een beetje weet wie david henry is snapt meteen wat een bullshit je hier in je post zet.

david henry traint voornamelijk op kracht gericht, zware compounds in het offseason, elke twee weken de load verhogen, superveel vreten en dat is het. eigenlijk alles wat je hem kwalijk neemt niet te zijn is hij wel. je kan zeggen wat je zeggen wilt, ik denk dat er weinig pro's 2 weeks out van hun shows nog hun logboek verbeteren...

dan heb je het over mike mentzer dat die zo geniaal is, dc heeft hier ook een vleugje van...

die machines... als jij elke week 10kg op een machine erbij pakt wordt je ook buff, no matter what. je kan beter 100kg progressie maken in een jaar op een bankdrukmachine dan 10kg progressie met los bankdrukken. als je de dvd bekijkt zie je ook dat dave die machine al bijna gemaxt heeft en dat hij daarom de schijven aan de handvaten moet hangen, dat zegt al genoeg denk ik..

ik kan je nog 100 dingen vertellen om je ongelijk te illustreren, maar daar heb ik nu even geen zin in.

Mensen moet zich eerst verdiepen in DC ipv zomaar dingen te roepen over DC en/of David Henry's manier van trainen.
helemaal mee eens, het is wel duidelijk dat mikediesel hier totaal niet weet waar het over gaat.

die machines... als jij elke week 10kg op een machine erbij pakt wordt je ook buff, no matter what. je kan beter 100kg progressie maken in een jaar op een bankdrukmachine dan 10kg progressie met los bankdrukken. als je de dvd bekijkt zie je ook dat dave die machine al bijna gemaxt heeft en dat hij daarom de schijven aan de handvaten moet hangen, dat zegt al genoeg denk ik..

Slaap lekker.

ik kan je nog 100 dingen vertellen om je ongelijk te illustreren, maar daar heb ik nu even geen zin in.

Donder toch op minimuis, ga eerst eens trainen en dan lullen we wel verder.

brute argumenten. je zet jezelf alleen voor lul met je gezeik wat nergens op slaat.

Al iemand een torrent gevonden? Duurt nogal met die film tot ie op het net staat zeg.

Ik snap de zin van dat plaatje niet, sorry. Verder wil ik die torrent, en wel snel ook.:D

Ja idd de torrent...

man o man wat een kattengejank.

voor de evangelisten van beidde kanten:
train gewoon zo uber****ingmega zwaar en hard als je kunt maar voortdurent met goede vorm ipv overdreven slingeren en stuiteren.

zorg dat je de spier voelt, voel de contractie maar doe dat met zoveel mogelijk gewicht wat je menselijk met goede vorm aankan.

ik denk dat het hele welles nietes spelletje daarop neer komt, beidde kanten hebben ergens gelijk.

Snap je even niet. Maargoed, ik zei "onzin" omdat je post nergens naar toe leidt.

ingeschreven in okt 2008, en teruggaan naar een oude post..
lijkt sterk op de actie van een kloon van een clown.. :D
wtf al zijt ge de paus...

'onzin' hmm... de post kon beter geformuleerd zijn..

edit: vergissing ingezien.. even bijgelegd via pm..

Laatst bewerkt:
ingeschreven in okt 2008, en teruggaan naar een oude post..
lijkt sterk op de actie van een kloon van een clown.. :D
wtf al zijt ge de paus... 'onzin' hmm... de post kon beter geformuleerd zijn..

Ik volg je nog steeds niet. Maargoed, wat heb je tegen nieuwe leden? Iedereen is hier toch een keer nieuw? Ik heb hier niet minder rechten dan jou, dus wat je zegt slaat weer nergens op.
Ik heb me hier pas aangemeld maar ik ben al een heel poos lid op bodynet en ben zeker niet nieuw in deze sport.

Terug
Naar boven