- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Top verhaal Davy, goede prestatie ook
.
Het plezier en de mooie dag voor jezelf blijven het belangrijkst, volgend jaar weer een plekkie omhoog !!!!!.
en nu eerst lekkerrrr.....![]()
.

Je zag er top uit kerel! Dikke dosis respect voor jou en de andere forumgangers die er hebben gestaan.

Hey Davy, wij hebben elkaar ook nog ff gesproken. Ik kwam je tegen op de plee.
Jij had zeker een paar dikke poten en een goed rug. Maar wat je zelf ook al aangeeft, je miste wat scherpte op je benen en je buik was iets minder.
Goede prestatie hoor en volgend jaar in de top 3 man! En die lompe gozer flikkerde ook bijna zelf van het podium.
Ik gaf die lompe gast ook nog ff een duw... ik wou hem er eigelijk aframmen maar ....... dat heb ik maar niet gedaan.ik vond je er zeker top uitzien en had goede hoop voor op een hogere plaats, zeker omdat je een paar keer in de vergelijking werd geroepen! volgens mij heb je wel een zware cut achter de rug in je gezicht te zien. je fysiek was grandioos hoor kerel, ook jij straalde flink, altijd mooi om te zien dat plezier op stage.

Ik had er zeker plezier in, ik vond het helemaal geweldig op stage 
Well done bro, ziet er goed uit. Goede uitstraling!
Je woog 69kg bij de wedstrijd lees ik, bij hoeveel bf? En hoeveel weeg je offseason(+Bf).
Nogmaals de felicitaties, Dbb is trots op je.

Erg goed! Dikke quads! Inderdaad jammer van de scherpte op de buik en benen. ben wel benieuwd naar wat foto's waar je alles opspant.
Heel mooi man. Ik denk ook dat de foto's je minder laten ogen dan in het echt, dus echt top !!
Voor de eerste keer al een 4e plaats is ook super netjes !

Nice kerel!
Moet wel zeggen dat jullie erg veel afvallen in het snuutje.
Herkende je haast niet meer man.
Top kerel!
Man man man, ik herKEN je bijna niet meer in vergelijking met je vorige foto's!
Super gedaan!1!![]()
Klasse Davy! Ik moest ff 2 x kijken voor ik je herkende ja, gezicht is echt heel erg veranderd door de cut![]()

goede benen maatje maar probeer dat bovenlichaam wat op te trekken!
nette fysiek
Ik denk dat bovenlichaam, afgezien van buik, niet zo slecht is? Maar uiteraard blijven we er keihard aan werken. Borst zou nog wel wat dikker mogen ook 
Goed gedaan. Volgend jaar een plaats hoger. Blijven knallen!!
, Jij ook kerel
, ik heb jou klasse niet kunnen zien maar jij had zeker hoger moeten eindigen. Ik vind vooral je schouders en benen goed, rug mag er ook zijn
goede prestatie kerel, je hebt er hard voor gewerkt!![]()