MuscleMeat

DavyO, 4de YBF Open NK Naturals 2006 klasse Mr. Body Athletic

goed gedaan man!!

• Topic Starter Topic Starter

Een dag die ik nooit meer zal vergeten hoor :D.

Top verhaal Davy:cool:, goede prestatie ook:thumbup:.
Het plezier en de mooie dag voor jezelf blijven het belangrijkst;), volgend jaar weer een plekkie omhoog !!!!!.

en nu eerst lekkerrrr.....:meal: :D .

Zeker weten de eerste 3 dagen ga ik VRETEN waar ik zin in hebt, en bovendien wil ik 2 weken rust probreren te nemen. Zal uiteindelijk wel 1 week worden want het zal volgende week wel beginnen te kriebelen weer :D

Je zag er top uit kerel! Dikke dosis respect voor jou en de andere forumgangers die er hebben gestaan.

Thanks bro :D

Hey Davy, wij hebben elkaar ook nog ff gesproken. Ik kwam je tegen op de plee.

Jij had zeker een paar dikke poten en een goed rug. Maar wat je zelf ook al aangeeft, je miste wat scherpte op je benen en je buik was iets minder.

Goede prestatie hoor en volgend jaar in de top 3 man! En die lompe gozer flikkerde ook bijna zelf van het podium.

Hahaha ja dat is waar ook kerel :D Ik gaf die lompe gast ook nog ff een duw... ik wou hem er eigelijk aframmen maar ....... dat heb ik maar niet gedaan.

ik vond je er zeker top uitzien en had goede hoop voor op een hogere plaats, zeker omdat je een paar keer in de vergelijking werd geroepen! volgens mij heb je wel een zware cut achter de rug in je gezicht te zien. je fysiek was grandioos hoor kerel, ook jij straalde flink, altijd mooi om te zien dat plezier op stage.

Ik had ook goede hoop op een top-3 klassering, daarom was ik ook (zichtbaar) telleurgesteld met de 4de plaats. Nu ben ik gewoon tevreden dat ik er heb gestaan, en weet wat me te doen staat voor volgend jaar. :)

En jazeker ik had een gruwelijke cut achter de rug, dat is zeker in me gezicht te zien :D Ik had er zeker plezier in, ik vond het helemaal geweldig op stage :D

Well done bro, ziet er goed uit. Goede uitstraling!
Je woog 69kg bij de wedstrijd lees ik, bij hoeveel bf? En hoeveel weeg je offseason(+Bf).

Nogmaals de felicitaties, Dbb is trots op je.

Waanzinnig ook voor jou deze prestatie :cool:

Erg goed! Dikke quads! Inderdaad jammer van de scherpte op de buik en benen. ben wel benieuwd naar wat foto's waar je alles opspant.

Nice kerel!

Moet wel zeggen dat jullie erg veel afvallen in het snuutje.
Herkende je haast niet meer man.

Top kerel!

Well done bro, ziet er goed uit. Goede uitstraling!
Je woog 69kg bij de wedstrijd lees ik, bij hoeveel bf? En hoeveel weeg je offseason(+Bf).

Nogmaals de felicitaties, Dbb is trots op je.

69kg , 2-3% bf op de wedstrijddag.

Offseason kan ik je nog niet vertellen hehehe dit was pas me eerste wedstrijd. Maar ik wil mijn bf% NOOIT meer hoger dan 10-12% laten komen. Laten we het houden op zo'n 75kg offseason? :D

Mijn stats in april 2006, 84kg , 18%bf :eek: :eek:

goede benen maatje maar probeer dat bovenlichaam wat op te trekken!

nette fysiek

Man man man, ik herKEN je bijna niet meer in vergelijking met je vorige foto's! :D

Super gedaan!1! :thumbup:

Goed gedaan. Volgend jaar een plaats hoger ;). Blijven knallen!!

Klasse Davy! Ik moest ff 2 x kijken voor ik je herkende ja, gezicht is echt heel erg veranderd door de cut :D

Gefeliciteerd!!

Goeie zaak!

Heel mooi man. Ik denk ook dat de foto's je minder laten ogen dan in het echt, dus echt top !!

Voor de eerste keer al een 4e plaats is ook super netjes !

:thumbs:

top. Goede benen en rug. Gaat helemaal goed komen.

Ik vind vooral je schouders en benen goed, rug mag er ook zijn :)

goede prestatie kerel, je hebt er hard voor gewerkt! :D

Gefeliciteerd met je behaalde plekje...

Erg goed! Dikke quads! Inderdaad jammer van de scherpte op de buik en benen. ben wel benieuwd naar wat foto's waar je alles opspant.

Heel mooi man. Ik denk ook dat de foto's je minder laten ogen dan in het echt, dus echt top !!

Voor de eerste keer al een 4e plaats is ook super netjes !

Thanks bro's :D

Ik spande op deze foto`s dan ook niet echt goed alles aan. Aan buik moet nog hard gewerkt worden, benen hebben voldoende massa maar missen scherpte idd. Ook daaraan moet NOG harder gewerkt worden voor volgend jaar.

Nice kerel!

Moet wel zeggen dat jullie erg veel afvallen in het snuutje.
Herkende je haast niet meer man.

Top kerel!

Man man man, ik herKEN je bijna niet meer in vergelijking met je vorige foto's! :D

Super gedaan!1! :thumbup:

Klasse Davy! Ik moest ff 2 x kijken voor ik je herkende ja, gezicht is echt heel erg veranderd door de cut :D

Ja ik ben in me gezicht ook flink afgevallen, hoor het van veel mensen die me een tijdje niet hebben gezien :D

goede benen maatje maar probeer dat bovenlichaam wat op te trekken!

nette fysiek

Thanks bro :D Ik denk dat bovenlichaam, afgezien van buik, niet zo slecht is? Maar uiteraard blijven we er keihard aan werken. Borst zou nog wel wat dikker mogen ook :)

Goed gedaan. Volgend jaar een plaats hoger ;). Blijven knallen!!

Volgend jaar wil ik niet 1 plaats hoger, niet 2,... :D

davy je stond er super bij!!!!!!!

Thanks bro :), Jij ook kerel :D, ik heb jou klasse niet kunnen zien maar jij had zeker hoger moeten eindigen.

:thumbs:

top. Goede benen en rug. Gaat helemaal goed komen.

Ik vind vooral je schouders en benen goed, rug mag er ook zijn :)

goede prestatie kerel, je hebt er hard voor gewerkt! :D

Thanks bro's :D :D

Leuk verhaal en top prestatie.

Terug
Naar boven