XXL Nutrition

DavyO, 4de YBF Open NK Naturals 2006 klasse Mr. Body Athletic

Ik heb in [Link niet meer beschikbaar] nog wat foto's staan van jouw klasse davy.

goed gedaan, respect

Wat heb jij een brute cut achter de rug Davy :thumbs:

Zeer nette poten en je rug vind ik ook goed! Dit jaar ff doorknallen dan zit er volgend jaar zeker een top3 klassering in!

gefeliciteerd met je behaalde plaats
erg jammer ,et de pose-down dat er zo`n onsportieve nerd stond die ook nog stond te schreeuwen tijdens het poseren,die heeft het niet helemaal begrepen...
op naar de volgende wedstrijd?
grappig dat ik nu het gezicht achter de naam heb gezien;)

• Topic Starter Topic Starter
Wat heb jij een brute cut achter de rug Davy :thumbs:

Zeer nette poten en je rug vind ik ook goed! Dit jaar ff doorknallen dan zit er volgend jaar zeker een top3 klassering in!

Thanks bro :D

Ja ik ben erg diep gegaan. Ik ben dan ook blij dat deze cut achter de rug is. Ik zit vandaag flink te junken. Koekjes, chocolade (letters) en alles wat er lekker uit ziet verdwijnt in een diep gat :eek: :D Morgen en woensdag wel iets rustiger aan anders word ik moddervet en dat zou zonde zijn. Donderdag weer over op schone voeding :D

erg jammer ,et de pose-down dat er zo`n onsportieve nerd stond die ook nog stond te schreeuwen tijdens het poseren,die heeft het niet helemaal begrepen...

Zeker weten op naar de volgende wedstrijd, dat is wel pas de YBF Open NK Naturals 2007 denk ik :D Dan wil ik hoger eindigen dan dit jaar....

Ja die nerd duwde me bijna van het podium af, die heeft het zeker niet helemaal begrepen. Wat een eikel :mad: Ik gaf hem ook een flinke duw terug, maar ben toen wijzelijk naar het midden gelopen en heb daar mijn posedown vervolgd :D

idd, die gast die zo stond te duwen is echt een dikke flapdrol

Allereerst DavyO proficiat met je prestatie!
Alleen al de jaren toewijding van training en voeding en de hele circus rondom de wedstrijd voorbereiding zijn al vele pluimen waard!:thumb:

Met deze ervaring in je broekzak zul de volgende keer alleen nog maar beter tevoorschijn komen. Bij mijn eerste wedstrijd veel fouten gemaakt en laatste geworden, mijn tweede westrijd eerste. Same body, different approach.

Ik vind trouwens dat je er voor een eerste wedstrijd er erg goed bijstaat. Dat belooft nog wat!

Bij het zien van de Masters pics schrok ik me rot. Met die gast die links op de foto staat heb ik in 1994 nog in de line-up gestaan!:eek:

Geniet van de komende weken Davy. Je lichaam gaat zich nu volzuigen met carbs terwijl je vetpercentage nog relatief laag blijft. Over een paar dagen zie je er super vol uit!

Bro ziet er toppie uit!! en toch een hele nette prestatie neer gezet volgende keer word je 1ste!!!

Heel erg top kerel :thumb:

Ik vond het super gezellig ouwe! :D

Netjes kerel.
Respect voor je discipline :thumbs:

Alleen er steekt een sok onder je slip uit????

:D

Proficiat kerel!!!

Ik vind je gezicht er bij een laag vetpercentage er trouwens beter uitzien, misschien ietjes meer vet.

Gefeliciteerd, leuk om je verslag te lezen!

Ik vind het behoorlijk stigmatiserend dat bodybuilders altijd bruin worden geschminkt.

Goed gedaan gast!:thumbs:

Gefeliciteerd kerel. Dikke benen idd. Buik had beter gekund, achja je hebt weer een jaar om daar aan te werken;)

Gefeliciteerd man, leuk verhaaltje ook :)

Well done :thumbs: Goeie benen idd :)

Top Davy, en natuurlijk ook alle andere monsters!

Terug
Naar boven