Fitness Seller

Het grote YBF Open NK Naturals 2006 foto topic!!!

Om op een podium te staan en aandacht te krijgen? Dezelfde reden waarom 99,3% het geweldig zou vinden op op bijv tv te komen? Aandacht, reacties, bekijks, etc sommige mensen denken nou eenmaal dat ze dat nodig hebben

Maar als jij een ecto van 50kg was? Zou jij dan ook om aandacht te krijgen tussen de Bodybuilders gaan staan op een YBF wedstrijd? Lijkt mij niet de geschikte manier om aandacht te krijgen.. Daar heb je wel betere manieren voor.

T IS EEN NATUREL WEDSTRIJD ...En idd de foto's geven een slecht beeld van de atleten.....

Zelfs de prof foto's vind ik ook niet het bestellen waard. Erg jammer. Natuurlijk heb ik alle respect voor de fotografen die deze dag aanwezig waren. :thumbs:

Heejj, allemaa heel erg bedankt voor de felicitaties!
en Chunky ook bedankt voor de opmerking!, die zijn alleen maar goed voor mij. Ik vind het altijd goed als mensen naast mijn sterke punten, ook mijn zwakke punten opmerken. Zodat ik daaraan kan werken:)

Ey kerel, het was erg gezellig en cool. Als we nou volgend jaar ruilen dan mag jij de best posing en wil ik je nummer 1 beker :D

Asghar Azizi deed het ook weer goed.Was geloof ik de jongste in zijn klasse en toch 1 geworden.Hij was net zo zwaar als vorig jaar maar toch iets voller.

Asghar Azizi deed het ook weer goed.Was geloof ik de jongste in zijn klasse en toch 1 geworden.Hij was net zo zwaar als vorig jaar maar toch iets voller.

Ja ik had Asghar nog backstage gesproken en het was een hele aardige jongen. Ik kan best begrijpen dat alle kritiek heel vervelend voor hem zijn. Bedoel moet hij dan maar niet meedoen , omdat hij alles wint?

Natural of niet, dan kun je nog wel spieren hebben! Dat hebben de andere dames toch ook!? Ik stond toch ook natural op de YBF en je kon toch wel duidelijk zien dat ik me de t*fus gewerkt had ervoor. Deze dame is niet droog en heeft geen spieren en daarom verbaasd het mij dus!

Ze vertelde me dat ze 18-20 per week in de sportschool bezig is en met een vet streng dieet, maar ik zag het er ook niet vanaf.. Ze heeft overigens wel mooie tattoo's.. Maar da's niet waar dit forum over gaat:D

dit was ook ashgar zijn laatste ybf nk wedstrijd, hij mag niet meer meedoen:D

zo dat waren dan nog wat fotootjes van mij.

leuk man.. we zien je volgend jaar zekers terug.. je had er superveel plezier in.. toppie..

Ik snap je wel hoor, maar je hebt waarschijnlijk nog nooit 1 van de atleten irl gezien voor tijdens en na hun voorbereiding. Vergeet niet dat het merendeel van deze mensen geen gebruik maken van AS en dergelijke. Ik had het ook toen ik vorig jaar naar hetzelfde NK ben geweest. Mij viel het ook tegen, maar dat kwam omdat ik geen realistisch beeld had van het niveau. Nu kijk ik er al heel anders naar. Deze atleten hebben een geweldige fysiek en hebben er keihard voor gewerkt om in die shape op het podium te staan. En daarbij komen de foto's ook niet altijd goed over. In het echt ziet het er nog veel beter uit.

jah dat zal het wel zijn ik ben nog nooit bij zo'n wedstrijd geweest, lijkt me touwens wel top om het een keer mee te maken ;) ik bedoel het niet verkeerd dat ik ze klein vind lijken en dat ik ze groter had verwacht komt natuurlijk dat ik ze normaal alleen maar ofsession zie maar goed. daarom wil hik het ook in het echt een keer zien. maar zeker respect voor de dames en heren die hier aan mee doen en wat ze allemaal berijkt hebben echt top;).

Hey Denny, Heb de site's bekeken, leuk om het te zien. Bedankt hier voor en bij deze gefeliciteerd en heel veel plezier met de voor bereidingen voor volgend jaar

Maar als jij een ecto van 50kg was? Zou jij dan ook om aandacht te krijgen tussen de Bodybuilders gaan staan op een YBF wedstrijd? Lijkt mij niet de geschikte manier om aandacht te krijgen.. Daar heb je wel betere manieren voor.
Vind je? het is een podium, je weet dat iedereen zal kijken en je kan je er zo voor opgeven

ging niet voor aandacht!

he jongens effe een reactie op de kritiek die ik kreeg over mijn optreden.. ik werk er nu nog harder voor om toch aan het beeld te voldoen die de meesten verwachten van een atleet die mee doet aan de eerste wedstrijd op fitness gebied.. ik verging van de zenuwen en weet dat ik enigsinds weg viel bij de aanblik van de andere meiden bij mij op het podia maar door veel gebrek aan info en als doel deze nk ben ik toch het podium op geklommen.. ik heb een heel zwaar schema gekregen nu en hoop aan jullie verwachtingen te voldoen in oktober 2007...

• Topic Starter Topic Starter
he jongens effe een reactie op de kritiek die ik kreeg over mijn optreden.. ik werk er nu nog harder voor om toch aan het beeld te voldoen die de meesten verwachten van een atleet die mee doet aan de eerste wedstrijd op fitness gebied.. ik verging van de zenuwen en weet dat ik enigsinds weg viel bij de aanblik van de andere meiden bij mij op het podia maar door veel gebrek aan info en als doel deze nk ben ik toch het podium op geklommen.. ik heb een heel zwaar schema gekregen nu en hoop aan jullie verwachtingen te voldoen in oktober 2007...

Ik zou me niet al te druk maken over die kritiek :), jij stond er toch maar mooi. Je weet nu wat je volgend jaar kunt verwachten en aan welke punten je moet werken. Zie het als een leerervaring ;) :D

Tot 14 Oktober 2007 dan maar... ik ben dan ook weer van de partij :) :cool:

bedankt voor je begrip en hoop je te zien dan..

[Link niet meer beschikbaar]

bedankt voor je begrip en hoop je te zien dan..

Je stondt er in iedergeval, dus de ervaring heb je al! Ik was die kleine pinda koter die backstage zo blij was met zijn huge posing beker ;) :D

Btw , jij had toch zo tattoo op je rug met een tekst? Wat stond daar eigenlijk op?

voor diegene die meegedaan hebben gefeliciteerd met jullie prestatie een wedstrijd vergt veel van jullie en je omgeving dus hulde.
@moppie de volgende keer beter voorbereiden je weet nu wat je te doen staat dus volgend jaar iedereen met de mond vol tanden te laten staan succes.

:eek:
Je stondt er in iedergeval, dus de ervaring heb je al! Ik was die kleine pinda koter die backstage zo blij was met zijn huge posing beker ;) :D

Btw , jij had toch zo tattoo op je rug met een tekst? Wat stond daar eigenlijk op?

ja inderdaad, die ervaring heb je in je broekzak net als ik

ik heb ook vol bewondering naar je tattoo gekekeken:eek: :D

tatto tekst

mijn wereld
uit je menig
spreek met passie
wees trouw en eerlijk
geef toe aan verlangen
gebruik je fantasie
verdien respect
leef voor liefde
durf te dromen
blijf jezelf

dat staat op mijn rug getattoeerd...
:p :o