MuscleMeat

Het grote YBF Open NK Naturals 2006 foto topic!!!

Ik las gisteren in een plaatselijk blad dat een ene Denny Dijkstra uit Zelhem
1ste is geworden zondag, maar daar stond niet bij in welke klasse. Iemand enig idee welke klasse hij heeft gewonnen.

junior toch?

Heb het net toevallig zien staan "Junior athletic". Dus bij deze is het antwoord alweer gegeven

Ik las gisteren in een plaatselijk blad dat een ene Denny Dijkstra uit Zelhem
1ste is geworden zondag, maar daar stond niet bij in welke klasse. Iemand enig idee welke klasse hij heeft gewonnen.

zat er geen foto bij? kan je ook op de site van forfunsport kijken of je zijn foto ziet.. het begint met junior, masters (40+), dames en eindigd met heren.. oplopend in klasse aerobic/fitness, performance, athletic, superbody, body x-treme

je hebt het antwoord al.. goed zo, maar toch ook leuk om gewoon de pics te kijken ;)

zat er geen foto bij? kan je ook op de site van forfunsport kijken of je zijn foto ziet.. het begint met junior, masters (40+), dames en eindigd met heren.. oplopend in klasse aerobic/fitness, performance, athletic, superbody, body x-treme

je hebt het antwoord al.. goed zo, maar toch ook leuk om gewoon de pics te kijken ;)

er stond ook een foto bij en ik heb net op funsport alle foto's bekeken. Geweldig om te zien. En daar heb ik ook het antwoord gevonden. Nu ben ik weer benieuwd waar hij traind:D

er stond ook een foto bij en ik heb net op funsport alle foto's bekeken. Geweldig om te zien. En daar heb ik ook het antwoord gevonden. Nu ben ik weer benieuwd waar hij traind:D

plaats gezocht item op forum, misschien kent iemand hem wel en weet die waar hij traint.. Misschien zit hij wel op DBB.. Succes met je zoektocht

Denny Dijkstra

Heejj, ik had gelezen dat jullie 't over mij hadden:D
Ik zal ff antwoord op jullie vraag geven;)
Ik ben 1e geworden op het N.K. bodybuilding in Beverwijk in de klasse junioren athletic. Ik ben 17 jaar.
Ik train in Zelhem(mijn woonplaats) in een sportschool, daarnaast heb ik ook nog genoeg apparatuur in huis.
Voor het poseren heb ik les gehad van ex-bodybuilder Jorge Sanchez in Sportschool de Windmolen in Almelo.
Jullie hebben mij vast wel gezien op tv,krant. Zo niet.. dan zal ik ff een link geven:o
De Gelderlander
Denny is een echt natuurtalent
Mijn school heeft ook nog een berichtje geplaast op de ulenhof site:o
Denny Dijkstra Nederlands kampioen bodybuilding

leuk dat je hier reageert denny:) nog gefeliciteerd!

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd nog Denny :thumbup: :D

@denny,

als ik 1 opmerking mag plaatsen tov je uitstekende prestatie. Het was net of je heel krom liep, ik zou daar een beetje aan werken. Verder topprestatie man!

Even een opmerking naar aanleiding van een foto die ik zag van de YBF.

Als je kijkt op de onderste foto, dan vraag ik mij echt af wat het meisje op die wedstrijd doet?! Ik kan echt GEEN spoortje van spieren bekennen! Het blijft toch een Bodybuilding en Fitness wedstrijd, maar zelfs voor Fitness moet je wel kunnen zien dat iemand er hard voor werkt in de sportschool. Dit is gewoon een slank (bijna dun) meisje. Dan vraag ik me af.. waarom gaat iemand aan zo'n wedstrijd meedoen?

Zij ging ook playbacken dacht ik? Backstage was ze best aardig, en vind nog steeds dat veel foto's een vet slecht beeld van de athleet geven.

Was jij er ook dan Aimeetje?

Nee ik was er niet, maar op alle foto's staat ze er slecht op en er is ook niks aan haar fysiek te zien waaruit blijkt dat ze heel wat uren in de gym doorbrengt. Daarom ben ik verbaasd, waarom aan zo een wedstrijd meedoet en niet een soort modellenwestrijd ofzo? Ik zie hier absoluut geen getrainde fysiek in namelijk.

T IS EEN NATUREL WEDSTRIJD ...En idd de foto's geven een slecht beeld van de atleten.....

Natural of niet, dan kun je nog wel spieren hebben! Dat hebben de andere dames toch ook!? Ik stond toch ook natural op de YBF en je kon toch wel duidelijk zien dat ik me de t*fus gewerkt had ervoor. Deze dame is niet droog en heeft geen spieren en daarom verbaasd het mij dus!

Dan vraag ik me af.. waarom gaat iemand aan zo'n wedstrijd meedoen?
Om op een podium te staan en aandacht te krijgen? Dezelfde reden waarom 99,3% het geweldig zou vinden op op bijv tv te komen? Aandacht, reacties, bekijks, etc sommige mensen denken nou eenmaal dat ze dat nodig hebben

Denny Dijkstra

@denny,

als ik 1 opmerking mag plaatsen tov je uitstekende prestatie. Het was net of je heel krom liep, ik zou daar een beetje aan werken. Verder topprestatie man!

Heejj, allemaa heel erg bedankt voor de felicitaties!
en Chunky ook bedankt voor de opmerking!, die zijn alleen maar goed voor mij. Ik vind het altijd goed als mensen naast mijn sterke punten, ook mijn zwakke punten opmerken. Zodat ik daaraan kan werken:)

@denny: goede prestatie kerel! :thumb: Leuk ook dat je op tv was, misschien gaat de sport toch nog een beetje gewaardeert worden in NL :D

Terug
Naar boven