Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las gisteren in een plaatselijk blad dat een ene Denny Dijkstra uit Zelhem
1ste is geworden zondag, maar daar stond niet bij in welke klasse. Iemand enig idee welke klasse hij heeft gewonnen.

zat er geen foto bij? kan je ook op de site van forfunsport kijken of je zijn foto ziet.. het begint met junior, masters (40+), dames en eindigd met heren.. oplopend in klasse aerobic/fitness, performance, athletic, superbody, body x-treme
je hebt het antwoord al.. goed zo, maar toch ook leuk om gewoon de pics te kijken![]()

er stond ook een foto bij en ik heb net op funsport alle foto's bekeken. Geweldig om te zien. En daar heb ik ook het antwoord gevonden. Nu ben ik weer benieuwd waar hij traind![]()

Tis gewoon ongelofelijk dat een jongen op die leeftijd zo in zo'n hoge klasse uitkomt. Je kan zien dat hij alle jongens in de andere 3 klasse achter zich heeft gelaten.
Sylvester heeft echt de toekomst als hij blijft gaan zo als hij nu gaat.
Om op een podium te staan en aandacht te krijgen? Dezelfde reden waarom 99,3% het geweldig zou vinden op op bijv tv te komen? Aandacht, reacties, bekijks, etc sommige mensen denken nou eenmaal dat ze dat nodig hebbenDan vraag ik me af.. waarom gaat iemand aan zo'n wedstrijd meedoen?
@denny,
als ik 1 opmerking mag plaatsen tov je uitstekende prestatie. Het was net of je heel krom liep, ik zou daar een beetje aan werken. Verder topprestatie man!