XXL Nutrition

DBB League @ Onlinesoccermanager (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kennedy 79 56 67

Geen enkele aanvaller op osm heeft zo'n gemiddelde als hem denk ik:D

Dus ik vind het wel degelijk een aanbieding.


een aanvaller heeft geen verdediging nodig, als je niet met de taktiek actief meeverdedigen speel ;)
verdedigers met aanvalrating heb je ook alleen nodig als je opkomende backs speelt ;)
 
een aanvaller heeft geen verdediging nodig, als je niet met de taktiek actief meeverdedigen speel ;)
verdedigers met aanvalrating heb je ook alleen nodig als je opkomende backs speelt ;)

Nac en Nec die 4-5-1 spelen hebben wel zo'n spits nodig;)
 
mn team een kleine upgrade gegeven met nobantoglu en delorge :) heeft toch geen zin om spelers te kopen die 80 hebben als de rest van mn team max 70-75 is
 
Waarom heeft dat dan geen zin?
Waarom worden mijn spelers rood bij fit, ik heb een conditie trainer, moet ik ze meer reserve zetten ofzo?
 
Marvin waarom heb je ontslag genomen bij Volendam? Beetje jammer...

Sjonge jonge kan iemand Nac eens stoppen. Als het zo doorgaat worden ze kampioen:(
 
zit totaal geen potentie in dat team man.
heb geen zin om elke dag afgedroogd te worden xD
ik kom wel terug als ander team beschikbaar is
 
vanavond ff ajax een voetbal lesje geven ;)
 
Marvin waarom heb je ontslag genomen bij Volendam? Beetje jammer...

Sjonge jonge kan iemand Nac eens stoppen. Als het zo doorgaat worden ze kampioen:(


we zijn net begonnen, het gaat toch om laatste speeldag he ;)
hij heeft al trainingskampen gebruikt, ik heb ze alle 4 nog :P
 
we zijn net begonnen, het gaat toch om laatste speeldag he ;)
hij heeft al trainingskampen gebruikt, ik heb ze alle 4 nog :P

Ik heb ze ook nog;)

Speel je uit of thuis tegen hem? Hij moet nog uit tegen mij, dus dan geef ik hem wel een fikse afstraffing dit keer.
 
Ik heb ze ook nog;)

Speel je uit of thuis tegen hem? Hij moet nog uit tegen mij, dus dan geef ik hem wel een fikse afstraffing dit keer.

don't know ;)
uit en thuis is overrated in osm ;)
 
2-0 verlies tegen FC Twente.

Damn. OSM is veranderd, toen ik het speelde won ik alles met mijn tactiek, die werkt niet meer helaas.
 
2-0 verlies tegen FC Twente.

Damn. OSM is veranderd, toen ik het speelde won ik alles met mijn tactiek, die werkt niet meer helaas.

verander hem dan slimpje
 
Back
Naar boven