XXL Nutrition

DBB League @ Onlinesoccermanager

• Topic Starter Topic Starter
Plekje vrij bij Feyenoord.

voor geen goud :D net spits llorente gekocht :D Kan die oude graf hogendorp de laan uit.

gaat nog aardig met heerenveen.

Matige Ajax-Feyenoord. Veel kansen gemist en veel kaarten voor beide ploegen. Maar gelukkig 3 punten erbij.

netjes gewonnen met 1-0 :) nu tegen herenveen :)

btw : ik zoek nog een goedkope verdediger :D

ik heb me nu ook aangemeld.
zijn helaas alleen maar k*t teams over..

ik zoek een verdediger zo rond de 71...heb al op een paar geboden. Heb helaas maar beperkt budget en geen scout:P

Bod geaccepteerd. Ik heb na het kopen van mutu ook dringend geld nodig.

Van Enoh(73), Leonardo(77) en Manucharyan(73) wil ik ook af. Ze staan ook op de transferlijst.

Ik neem aan dat ploegen als Heracles, Willem2, De Graafschap, Sparta en Volendam deze spelers wel kunnen gebruiken.

Hmmm gelijk gespeelt, vreemd :D

Hmmm gelijk gespeelt, vreemd :D

Hopelijk is je magie uitgewerkt:D

Nec, AZ en Groningen zijn uiterst irritant deze competitie. Heerenveen, PSV, Twente en Nac zullen ook wel bovenin meedraaien. Wordt een hele klus om kampioen met ajax te worden in deze league waar bijna iedereen veel ervaring heeft.

Hopelijk is je magie uitgewerkt:D

Nec, AZ en Groningen zijn uiterst irritant deze competitie. Heerenveen, PSV, Twente en Nac zullen ook wel bovenin meedraaien. Wordt een hele klus om kampioen met ajax te worden in deze league waar bijna iedereen veel ervaring heeft.

Daar ben ik wel bang voor :o Het is wel eens beter gegaan met een club die 9e of lager meost worden (1e zonder tegengoal :D) Maarja competitie is net bezig he :D

voor het eerste tegen een member de komende wedstrijd:D

Gewonnen van De Graafschap. :P

voor het eerste tegen een member de komende wedstrijd:D

6 SC Heerenveen _DNNS [S2] Uit -
7 Sparta Rotterdam mqr123 Uit -
8 FC Groningen DBB_JEFFA Thuis -
9 NAC Breda a.Verkade Uit -
10 AZ banaankwadraat Thuis -

Je programma ziet er niet zo best uit:D

4x winnen en 1 gelijkspel tegen AZ. Ik zie geen problemen.

Terug
Naar boven