Royze
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 2m20
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
tussen 01:00 en 06:00 word alles gesimuleerd
Meteen de proef of mn oude tactiek/formatie nog werkt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik snap het principe wel van Remco. Remco is een slimme ervaren osm-speler. Hij zal Ammi 20 weken trainen tot hij halverwege het seizoen een rating heeft van rond de 80 en aanvallend is hij al behoorlijk sterk en aangezien Remco 3-4-3 speelt(zoekt de vleugels) zou ammi een gouden greep zijn.
Wacht je brengt me op ideeen remco![]()

Gefeliciteerd. Heb je niet stiekem een tk ingezet 's nachts?
Haha nee...ik weet het ook niet had dit echt niet verwacht. Had deze week op gelijke hoogte met AZ kunnen komen. Het enige positieve is dat we al 3 wedstrijden achter elkaar het doel schoon houden. Maar goed gaat het niet. Ik heb in ieder geval vandaag een fitte Vermaelen, Gabri, Sulejmani. Met spelers als Sno en Siem de Jong schiet ik niks op.

Gefeliciteerd. Heb je niet stiekem een tk ingezet 's nachts?
Haha nee...ik weet het ook niet had dit echt niet verwacht. Had deze week op gelijke hoogte met AZ kunnen komen. Het enige positieve is dat we al 3 wedstrijden achter elkaar het doel schoon houden. Maar goed gaat het niet. Ik heb in ieder geval vandaag een fitte Vermaelen, Gabri, Sulejmani. Met spelers als Sno en Siem de Jong schiet ik niks op.
nee ik heb sowieso geen tk gedaan.
die bewaar ik voor als het spannend wordt.
En als ik thuis speel, dan heeft het meer effect.

moet eerst weer is winnen....van groningen bijvoorbeeld.