AndroidHealthClinic

DBB League @ Onlinesoccermanager

Engeland is altijd leuk om te spelen.

Wilt nog niet lukken met heerenveen, sinds je meer kan instellen aan je tactiek heb ik de juiste nog niet gevonden.

Normaal was ik met die 343 bijna niet te kloppen. (zie net dat ik ook nog niet verloren heb haha, maar resultaten zijn nog steeds mager, normaal scoor ik veel meer)

Laatst bewerkt:
potverdomme!3-0 verloren

0-0 tegen Ajax!

Ik snap het principe wel van Remco. Remco is een slimme ervaren osm-speler. Hij zal Ammi 20 weken trainen tot hij halverwege het seizoen een rating heeft van rond de 80 en aanvallend is hij al behoorlijk sterk en aangezien Remco 3-4-3 speelt(zoekt de vleugels) zou ammi een gouden greep zijn.

Wacht je brengt me op ideeen remco:P

je hebt nog steeds niet door :P
vleugelspelers heb ik al genoeg, kijk me Backs maar is :P

wat een k*t wedstrijd vandaag, verlies onterecht van NAC, en er werd een doelpunt afgekeurd :(

• Topic Starter Topic Starter

Gefeliciteerd. Heb je niet stiekem een tk ingezet 's nachts?:D

Haha nee...ik weet het ook niet had dit echt niet verwacht. Had deze week op gelijke hoogte met AZ kunnen komen. Het enige positieve is dat we al 3 wedstrijden achter elkaar het doel schoon houden. Maar goed gaat het niet. Ik heb in ieder geval vandaag een fitte Vermaelen, Gabri, Sulejmani. Met spelers als Sno en Siem de Jong schiet ik niks op.

Haha nee...ik weet het ook niet had dit echt niet verwacht. Had deze week op gelijke hoogte met AZ kunnen komen. Het enige positieve is dat we al 3 wedstrijden achter elkaar het doel schoon houden. Maar goed gaat het niet. Ik heb in ieder geval vandaag een fitte Vermaelen, Gabri, Sulejmani. Met spelers als Sno en Siem de Jong schiet ik niks op.

geef mij ze maar hoor :p

nee ik heb sowieso geen tk gedaan.
die bewaar ik voor als het spannend wordt.
En als ik thuis speel, dan heeft het meer effect.

nee ik heb sowieso geen tk gedaan.
die bewaar ik voor als het spannend wordt.
En als ik thuis speel, dan heeft het meer effect.

In ieder een mooie prestatie. Als je weer een beetje geld hebt: Kennedy, Leonardo en Schilder mogen weg;)

Voor een mooi prijsje mag Gentenaar ook weg.

Wtf verloren van PSV :eek:

ik heb geen geld meer....:(

ja 4 a 5 dagen is kicken..

Ik geef hem tot 22:00 vanavond.

Schilder is nu van mij!

Ohja...tegen ADO 3-0 gewonnen...je basis was toch niet nodig he?;)

ik moest mn basis rust gunnen ;)

Terug
Naar boven