Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas niet beschikbaar dan. Toch bedankt om aan mij te denken

Godver zo’n t*ring eind weg ook weer
Waar blijft die auto van de zaak dan. Met een beetje mazzel rijd ik dan al zakelijkGodver zo’n t*ring eind weg ook weer
Maar misschien wel in voor de 26ste dan, nog niet zeker.
27 sowieso niet.
Als wat?
Ik voel een covidje bij je opkomen.Als wat?
Ik moet verschijnen op mijn werk dat weekend.
Oef.. lastige keuze.Na wat ik vandaag gelezen heb is het wel @Arminius of ik...
Heb een haat tegen neo-nazi's en zou niet goedkomen.
Ik zal de poll even aanpassen, had al gezien dat je de 27ste wel kon en 26ste nietIk wil best stemmen maar zonder datum wordt het hem niet.
Gewoon komen man. Zeker in Breda kan je op de fiets extra cardio kan je nog mee eten ook 😜Leuk idee! Weet alleen nog niet of ik van de partij ben, beslis ik waarschijnlijk die dag zelf pas. Ben dan 3 weken uit en weet niet hoe ik me dan voel. Zal sowieso alleen trainen zijn met contestshoot.
Wel jammer. Hoe lang ben je al niet naar een DBB meet gekomen?Na wat ik vandaag gelezen heb is het wel @Arminius of ik...
Heb een haat tegen neo-nazi's en zou niet goedkomen.
Hij is al eerder gewoon niet komen opdagen. Iets met jhonfromtokyo en een bench wedstrijd ofzoWel jammer. Hoe lang ben je al niet naar een DBB meet gekomen?
Sushi front load?Gewoon komen man. Zeker in Breda kan je op de fiets extra cardio kan je nog mee eten ook 😜