MuscleMeat

Platinum Gym meet (Gesponsord door XXL Nutrition) (1 bezoeker)

Waar eten? (alleen stemmen als je mee gaat eten)


  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Thanks dat we vanavond in jouw huis mogen chillen dan, ga je wel rond 19:00 weg? Dan zorg ik dat we er pas rond 19:15 zijn. #ladiesonlytonight
Prima, verborgen camera loopt vanaf 19:15, dus komt goed uit. Dresscode is poedeltje naakt.
 
Wanneer is de volgende meet, wil nou echt wel eens joinen :clap:
Ik was laatst met mitsymo trainen bij de nieuwe Fox Gym Den Bosch. Super strakke gym.
Even met de eigenaren gekletst en die vonden het uiteraard ook een prima idee om daar een DBB meet te houden.
Ik zit zelfs vrij vol deze periode maar je bent natuurlijk helemaal vrij het zelf te organiseren ;)
 
Ik was laatst met mitsymo trainen bij de nieuwe Fox Gym Den Bosch. Super strakke gym.
Even met de eigenaren gekletst en die vonden het uiteraard ook een prima idee om daar een DBB meet te houden.
Ik zit zelfs vrij vol deze periode maar je bent natuurlijk helemaal vrij het zelf te organiseren ;)

Super leuk! Organiseren ben ik zelf alleen niet zo heul goed in.
 
Ik was laatst met mitsymo trainen bij de nieuwe Fox Gym Den Bosch. Super strakke gym.
Even met de eigenaren gekletst en die vonden het uiteraard ook een prima idee om daar een DBB meet te houden.
Ik zit zelfs vrij vol deze periode maar je bent natuurlijk helemaal vrij het zelf te organiseren ;)
Ik ben er nog niet geweest. Is ie vergelijkbaar met R'dam?

Fox Gym Den Bosch is wel een goede optie en ook redelijk centraal.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
 
Back
Naar boven