MuscleMeat

Breaking News DBB Member in de thunderdome finale!!

zo lekker nummertje hoor, heb gestemd op je, je ligt een aardig eindje voor ook ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mannen willen jullie stemmen? Want ik word bijna ingehaalt:(

voted

hmmm ook nog een keer met ie gestemd volgens mij gaat dat ook ..dus ie en ff

ik heb op je gestemd. Wij gunnen het je iig!

Je staat nog maar 1% voor:(

Hij gaat worden ingehaald volgens mij. Wat een k*twedstijd laat gewoon een pro-jury beslissen dit is zo makkelijk te manipuleren d.m.v. valse stemmers.

Ik gun het je ook en heb ook op je gestemd maar begrijp dit soort "wedstrijden" niet.;)

Voted, hele aardige remix. Heb alleen over het algemeen een k*thekel aan die nummers die zo rond zo'n stem sample draaien, word ik altijd kriegelig van.

't Is wel krapjes nu... Succes!

Je staat nog 42 stemmen voor, spannend man!

1 ding is zeker; als je verliest dan ben je zwaar genaaid doordat nr.5 fraude zit te plegen.

Is er niet zo een geek op dit forum die met een programma steeds zijn ip kan veranderen en zo blijven stemmen voor deze arme jongen?

Yo heb gestemd op je. Peiling nu: 1349 vs. 1306

Tot hoe laat is de poll nog open?

Morge 12.00 uur :(

Nog een keer op je gestemd via een andere IP.

Succes David, mijn stem heb je alvast gekregen!:)

Hij gaat worden ingehaald volgens mij. Wat een k*twedstijd laat gewoon een pro-jury beslissen dit is zo makkelijk te manipuleren d.m.v. valse stemmers.

Ik gun het je ook en heb ook op je gestemd maar begrijp dit soort "wedstrijden" niet.;)

tja,en nummer 3die het beste is heeft net de minste stemmen ,dat heb je met dat systeem , diegene met de meeste kennissen en vrienden wint zoiets ookal is hij het slechtste,net als met dat ****ing popidool-gedoe

Wel blijven stemmen he gasten!

Gaat echt k*t nu, en moet nog tot morge 12.00 uur :'(

Terug
Naar boven