XXL Nutrition

DBB op rtl4! (stukje over doping)

  • Topic starter CoD
  • Startdatum
  • Reacties 165
  • Weergaven 14K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Laat iedereen lekker voor zich zelf de keus maken of je wel of niet gebruikt, niemand die er last van heeft.
idd, in tegenstelling tot epo in de wielerwereld berokken je niemand last
een wielrenner die epo gebruikt heb ik persoonlijk wel iets tegen, want die maakt het nogal vrij oneerlijk voor de eerlijke sporters, dat ze daar wat meer energie intesteken:rolleyes:
 
Pas maar op T straks krijg je van astma nog een rode kaart en mag je niet meer naar de gym... hahah wat een kansloos figuur, die moeten ze echt aan ze ballen ophangen.
__________________
tja als hij ballen heeft dan !! .....laat hij ons met onze sport begaan en gedraagd hij zich niet als een mietje zoals nu het geval is !!!!
 
Origineel gepost door DavyO
Laat iedereen lekker voor zich zelf de keus maken of je wel of niet gebruikt, niemand die er last van heeft.
zo is dat sterk gesprokmen !!!

een junk kan toch ook zijn eigen weg gaan !!!.......waarom een sportman dan niet !!!!!???
 
idd, in tegenstelling tot epo in de wielerwereld berokken je niemand last
een wielrenner die epo gebruikt heb ik persoonlijk wel iets tegen, want die maakt het nogal vrij oneerlijk voor de eerlijke sporters, dat ze daar wat meer energie intesteken

andre
eerlijke sporters hij viel toevallig door de mand door de test ,de anderen gebriuiken ook wel lijkt mij!!! alleen zij hebben het geluk niet gepakt te zijn is net als door rood licht rijden de een krijgt een boete de ander niet !!
 
Ik vind dat het in dit land zowiezo de verkeerde kant op gaat, kunnen we mensen nou totaal meer geen zelfverantwoording geven moet alles wat mogelijk slecht kan kan zijn voor iemand zijn gezondheid in wetten worden vastgelegt.
Voorbeelden: 1. Helm op op brommer of motor belachelijk als iemand zen schedel wel of niet wil invallen is zijn zaak
2. gebruik van AS wie doe je hiermee kwaad
ik word schijt ziek van al die kleine k*t regeltjes die ervoor gemaakt worden om mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen.:mad:

EIGENVERANTWOORDELIJKHEID
 
Tering wat een item van 2:21 minuten teweeg kan brengen :roflol:
 
Back
Naar boven