AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
  • Topic Starter Topic Starter
Important update

De dbb stapavond nadert! Om alles in goede banen te leiden moeten jullie even mee werken.

Ik zal jullie binnenkort een PM sturen, hierop moeten jullie reageren. Ik zal vragen naar jullie tel nummer en echte naam.

Verder wilt B&F met ons in zee gaan. Ik wil dus voor de gene die het willen jullie t-shirt maat. "verder krijgen we nog wat extra's en dat is een geheimpje:o"
Neem je B&F shake beker mee:o

Hierover gaat de pm, deze informatie dus niet in de topic post

Tevens wordt binnen nu en zondag de "meet" locatie en aanvangstijd bepaald, houd dus deze topic in de gaten.

Verdere opmerkingen hoor ik graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

MesutY
Dbb stapavond coördinator.

[MENTION]sTiiWaZz[/MENTION]
[MENTION]ThePretender[/MENTION]
[MENTION]MesutY[/MENTION]
[MENTION]Diaephi[/MENTION]
[MENTION]Ryanvdv[/MENTION]
[MENTION]NIKKK[/MENTION]
[MENTION]ironhide[/MENTION]
[MENTION]Lloydatoni[/MENTION]
[MENTION]euphorea[/MENTION]
[MENTION]Kandijkoekje[/MENTION]
[MENTION]BarbellManiak[/MENTION]
[MENTION]ThomasGroenlo[/MENTION]
[MENTION]martyyn[/MENTION]
[MENTION]Haagse Beest[/MENTION]

Laatst bewerkt:
En als je geen benfbekert heb?

ik ben erbij met me beker (shirtmaat M-L hempje plz)

Ik heb 4 shake bekers van B&F, er zullen vast meer mensen extra shake bekers hebben van B&F. Andere shake bekers liever niet, of shake beker zonder merk a.u.b.

Shirtmaat : m

Ik zal een beker mitnemen.

Is het dan niet handig als 1 iemand een tas meeneemt zodat iedereen daar zijn andere shirt in kan doen en zijn shakebeker zodat we samen de garderobbe voor die tas betalen ipv iedereen apart voor zijn andere shirt en tas waar beker in zit.

edit: De tekst van mijn B&F beker is er wel bijna vanaf, maar het blauwe lettertype is ook wel duidelijk :)

Mesuty, Heb je tanktops geregeld of een gewoon T-shirt met stretch : D?? Of mogen we dit nog niet weten?
En komt onze nickname er ook op te staan of alleeen B&F? just wondering for details man.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 14:18 ----------

Ben jij dat op je avatar? Of zullen we je gewoon goed kunnen herkennen in het donker?
Want anders moet Mesuty even een wit shirt voor je regelen :p

Is het dan niet handig als 1 iemand een tas meeneemt zodat iedereen daar zijn andere shirt in kan doen en zijn shakebeker zodat we samen de garderobbe voor die tas betalen ipv iedereen apart voor zijn andere shirt en tas waar beker in zit.

edit: De tekst van mijn B&F beker is er wel bijna vanaf, maar het blauwe lettertype is ook wel duidelijk :)

Mesuty, Heb je tanktops geregeld of een gewoon T-shirt met stretch : D?? Of mogen we dit nog niet weten?
En komt onze nickname er ook op te staan of alleeen B&F? just wondering for details man.

Ben jij dat op je avatar? Of zullen we je gewoon goed kunnen herkennen in het donker?

Nee man dat ik ben ik niet :o

Ja juist beter nemen 2 mensen een tas ofso mee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:mad: geef nou eens duidelijk antwoord.

Het shirt word trouwens volledig gesponsord?

Beter tanktops :)

ik heb meer dan 15 shakebekers van B&F dus kan er een aantal meenemen :)

he man ik trek liever me eige stylo kleding aan of moeten we met die zooi van bodyfit rond lope

Waarom werkt B&F hier aan mee?

Waarom werkt B&F hier aan mee?

Atrapitis.gif

Important Update

Vandaag zijn we naar Arnhem gereisd met onze tijdelijk old timer pimp mobile mercedes. We hebben daar in de centraal station parkeergarage geparkeerd. Dam dat ziet er daar tof uit. We zijn toen meteen naar het korenmarkt geweest. Dit op aan rade van marcel3000. Toen hebben we even wat tenten bezocht om te kijken wie ons wilde supporten.

We gingen eerst "le grand café" in. Daar ons verhaal verteld, maar de bish achter de balie wilde niet meewerken. Echt fcking dom ben je dan, je zegt dus eigenlijk dat je geen geld wilt verdienen. Toen zagen we 5th avenue, deze kennen we dus ook op aanraden. We gingen hierin, zag er goed uit. De barman was erg druk, maar wilde met ons in zee. En toen dacht ik "en zo kan het dus ook".

Eigenlijk is het 23+ en worden groepen niet geaccepteerd. Maar omdat we daar eerst vroeg afspreken, kunnen ze even zien wie we zijn etc. Op deze manier krijgen we misschien een vrijstelling. Al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden over hun.

Belangrijk

Adres: korenmarkt
Tijdstip: 20:00
2w6gapf.jpg

Ik zal nu iedereen een PM sturen, hier aub op reageren.

bd3.gif

Dus in 5th avenue gaan we alleen een beetje drinken en kennis maken of blijven we daar nog tot laat voor we deepnightclub in gaan als vorige keer?
Want op hun foto's te zien kun je daar ook gewoon goed djensen.

Laatst bewerkt:
yeah budddy

Terug
Naar boven