AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
Ik voel me al behoorlijk VIP trouwens, beetje B&F shirtjes met nickname erop en in 23+ club met allerlei speciale shit die mesuty aan het regelen is.

DISGONBGUUUUUD

shirtje is wel cool, maar niet om in uit te gaan toch?

kunnen we niet ergens eerst even trainen? :P

no man, dan zijn we allemaal zombies als we de nacht moeten doorhalen. + slechte gains

Heb dit topic ook totaal gemist :roflol: weet nog dat mesut me een PM stuurde maar die keek ik in zo'n enorme haast dat ik het helemaal vergeten ben.

1 sept dus hmm das al bijna. De lijst ziet er goed uit iig. Het k*tte is dat een van m'n beste vrienden dan een dikke party geeft met z'n zusje (ze zijn tegelijk jarig) maar misschien gaan we na afloop de stad nog in aangezien hij in Arnhem woont. Kan dus niks beloven maar als iemand die meegaat z'n 06 naar mij kan pm'en dan kan ik op de avond zelf jullie tenminste sms'en om uit te vinden waar jullie zijn als ik de stad in ga. Is dat een idee?

Heb dit topic ook totaal gemist :roflol: weet nog dat mesut me een PM stuurde maar die keek ik in zo'n enorme haast dat ik het helemaal vergeten ben.

1 sept dus hmm das al bijna. De lijst ziet er goed uit iig. Het k*tte is dat een van m'n beste vrienden dan een dikke party geeft met z'n zusje (ze zijn tegelijk jarig) maar misschien gaan we na afloop de stad nog in aangezien hij in Arnhem woont. Kan dus niks beloven maar als iemand die meegaat z'n 06 naar mij kan pm'en dan kan ik op de avond zelf jullie tenminste sms'en om uit te vinden waar jullie zijn als ik de stad in ga. Is dat een idee?
zie karma voor 06-

bish fixen die op kamers woont

Er hangt wel heel wat vanaf natuurlijk om RustyM te beaten. Moet natuurlijk wel IEMAND scoren.

Er hangt wel heel wat vanaf natuurlijk om RustyM te beaten. Moet natuurlijk wel IEMAND scoren.
Rusty scoorde een zatte kotsende verloofde pool, dat kun je niet beaten

jij bent natuurlijk wel ook een soort PUA grootmeerster met je overzeese ervaringen

oei krak gaat, nog succes met bishes pullen als je hem hebt

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb iedereen die zich heeft opgegeven een pm gestuurd. Mocht je nog mee willen, dan kun je mij een pm sturen. Ik verstuur je de informatie. Verder staat de locatie op pagina 22.

Terug
Naar boven