AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
Damn, m'n telefoon is al de hele dag aan het piepen ... DBB meeting in geel/zwart stad ...

Heb er zin in mannen .. tot morgen :love:

Thomas.
Hoelaat is jou trein ongeveer in zevenaar?
Anders sms me maar wanneer de trein in zevenaar aankomt.
Ik sta denk ik rond half 8 wel in zevenaar. ;)

meeeh ik wil ook ff buurten maar t word denk ik niks of heel laat. tot hoe laat gaan jullie boys in arnhem blijven?

meeeh ik wil ook ff buurten maar t word denk ik niks of heel laat. tot hoe laat gaan jullie boys in arnhem blijven?

Heel laat want bijna iedereen zal de ochtend trein terug nemen ;) Beter kom je gewoon.

@Lloyd, jammer dat je niet komt man...

Heel laat want bijna iedereen zal de ochtend trein terug nemen ;) Beter kom je gewoon.

@Lloyd, jammer dat je niet komt man...

ik zal kijken wat ik regelen kan. ik ben namelijk in duiven bij een verjaardag. duiven is 10 min van arnhem met de trein.

ik zal kijken wat ik regelen kan. ik ben namelijk in duiven bij een verjaardag. duiven is 10 min van arnhem met de trein.

Chill, kun je daar indrinken en bij ons verder gaan..? :) Waar woon je zelf dan? Neem je dan ook ochtend trein terug naar je huis?

Chill, kun je daar indrinken en bij ons verder gaan..? :) Waar woon je zelf dan? Neem je dan ook ochtend trein terug naar je huis?

nee ik drink niet meer tot mn wedstrijd 2 december ;)
ik kan ook wel bij een maatje pitten die 10 min van korenmarkt woont.

nee ik drink niet meer tot mn wedstrijd 2 december ;)
ik kan ook wel bij een maatje pitten die 10 min van korenmarkt woont.

Oh nice, prima reden om niet te drinken inderdaad.
Ik zeg; gewoon gezellig langs komen! PM je Mesuty ff je nummer en je bent in:cool:

@ Nikk

Zal rond kwart voor 8 zijn ofzo?

@ Tymen

Ik verwacht je, heb nog drank te goed van je !

@ Eupho,

Reis via zuthpen? Kunnen we samen reizen ..

@ Nikk

@ Tymen

@ Eupho,

Ik reis via m'n eigen woonplaats, dus idd ook via Zutphen toch? (sorry ben geen held met OV dingen) Prima als je mee reist, neem ik wat lekkers mee ;)

Ik reis via m'n eigen woonplaats, dus idd ook via Zutphen toch? (sorry ben geen held met OV dingen) Prima als je mee reist, neem ik wat lekkers mee ;)

Njah, jij reist via zutphen, de trein komt daar vandaan, als je nou de andere kant op reist ( Dus via Winterswijk ) dan kan je met mij en Nikk mee, reisduur is wat langer .. maar meer gezelligheid :) Win+Win D:

Njah, jij reist via zutphen, de trein komt daar vandaan, als je nou de andere kant op reist ( Dus via Winterswijk ) dan kan je met mij en Nikk mee, reisduur is wat langer .. maar meer gezelligheid :) Win+Win D:

ja sandertje neem gewoon de trein van winterswijk :D

Lol reisduur is dan exact 2 x zolang, dus ook 2x zoveel geld kwijt :o Ik reis wel alleen met m'n wodka.

@ Nikk

@ Tymen

@ Eupho,

oke ja is prima.
Ik ben rond 5 over half 8 op het station dan.
Sms me dan maar als je bijna in zevenaar aankomt. En waar je zit in de trein voorin/achterin.

oke ja is prima.
Ik ben rond 5 over half 8 op het station dan.
Sms me dan maar als je bijna in zevenaar aankomt. En waar je zit in de trein voorin/achterin.

Komt goed!

@ Eupho ..

Jammer

@ Tymen

Gein :) We doen wel een cola'tje

Terug
Naar boven