Story:
Dat is killy die we halverwege in de trein op het perron zagen zitten, maar die was niet mee dus het verhaal staat hier onder.
Ik zat met Jarno in de trein en in Utrecht zagen we dus helemaal niemand waar we op zeker 5 man hadden gerekend dus het beloofde niet veel goeds.
We hadden gelukkig zelf nog een liter vliegend hert mee in de trein dus dat begon al leuk.
Eenmaal in Arnhem speelde mijn geheugen op en realiseerde ik me dat ik de weg ken en vooral waar de shop zit dus daar moesten we gewoon langs.
Heel leuk en aardig kwamen we als twee slome sukkeltjes aan bij 5th Avenue.
Het was nog een beetje dood en we hadden nog een kleine aftast momentje nodig om te zien hoe we op elkaar moeten reageren.
Nothing bad happened maar de opkomst bleef zwak ik denk dat er 6 man waren op de afgesproken tijd.
Naar binnen gegaan en op onze VIP plek plaats genomen waar we wat zaten te lullen toen MaxuitUtrecht erbij kwam samen met Tyymen (de gespierde man).
Shirts aangedaan foto's gemaakt stom lopen lullen om de sfeer erin te krijgen en toen nog even een shakeje met een heerlijke reep nogwat van B&F gekregen.
- advertisment-
B&F
Afijn hier nog een biertje gedaan voordat we max al kwijt waren en hij dus schijnbaar alweer een chick had geregeld.
Ik weet niet of daar verder nog iets mee is gebeurd maar vlak hierna gingen we dus een plek zoeken om wat meer te feesten.
We lopen 5 meter langs een ballentent en Max staat opeens alweer te lullen met een wijf van 29. Maryyn pakt meteen zijn kans spant zijn chest aan en grijpt de aandacht van de vriendin van Max' zijn chick. (ook een oudje imo achter in de 30 geloof ik)
Hier begon thomaosGroenlo stoer te doen dat ik maar eens wat moest regelen maar het gemiddelde wat er rondliep (in polonaise vorm wel te verstaan) was 30 jaar en had een woestijnk*t.
Wat een blijheid toen we daar zo snel mogelijk weggingen, Martyyn en Max achterlieten

en naar 2 buren verder "PLAZA" zijn verhuisd.
Eenmaal hier was het nog een beetje een kinderdisco maar het feest zat er goed in en iedereen ging lekker los op de betere muziek.
Euphorea zat te wijzen naar 2 lelijke koeien maar ik kon hem er van weerhouden deze makkelijke prooien te pakken.
(Later heeft ThomosGroenlo één van deze everzwijnen gezoend

Too bad there's no pic of them)
Nog even op het podium stoer gedaan en wat foto's geschoten.
Mesuty kon zijn draai niet vinden en wou naar de wat betere tent "Manhattan" Hier zijn we naartoe gegaan waar hij zelf als enige niet naar binnen mocht.
In Manhattan Leek het op een gevalletje barhangen te gaan worden maar toen ik met ThomasGroenlooooó het middenpodium opging leek het opeens veel drukker te worden op de dansvloer zelf en gaven we zelf ook wat meer gas.
Maar om nou steeds alleen onze dancemoves te laten zien was niet goed genoeg dus vanaf dit moment begon het chick gedeelte!!
Er stonden 3 chicks op dit stuk podium waarvan eentje met een mooie slinger die dus jarig was. Mooie easy opener dus om met ze in contact te komen en binnen een paar tellen stond Euphorea met een van de dames aan te pappen.
Het leuke is dat Euphorea niet als enige met haar heeft gezoend maar Thomosgreenman en die lange man zonder naam ook.
Zij helemaal blij, mijn score stond nog op 0

(in ieder geval geen shared chick..)
De druk werd hoog en ik besloot van het podium af te gaan het slagveld in.
Samen met Jarno tussen wat dudes gemanoufreerd tot we voor de DJ stonden met 2 chick Zeker 7/8 waren ze.
Eerst een beetje stom dansen en hun af en toe na doen waardoor ze moesten lachen.
Toen beetje schuren maar komt The Pretender opeens aan met het trieste verhaal dat onze held Mesuty niet naar binnen komt. Nu was ik dus onderbroken met het vangen van mijn chick.
Tot mijn vreugd hield ze gelijk mijn hand vast om mee te gaan nadat ik het heb uitgelegd.
Samen weer on the way naar Plaza zegt ze dat ze een vriendje heeft

****mylife/10 Maar oke ze deed ook gezellig in Manhattan dus waarom niet gewoon een beetje pushen?
In Plaza weer wat staan schuren met haar tot ze zich omdraaide ik kijk diep in haar ogen en pak der dan maar gewoon op der bek.
Daarna ben ik een uur zoet met haar geweest 2 straten verderop in alle rust

.
Vriendje zat in engeland dus was no problem.
Meanwhile heeft Jarno ook zijn chick kunnen pakken en zit Thomosgroenlo te bekken met een zwijn in een gaybar.
(Thomas)
thomas en euphorea
Het feest was bijna ten einde en mijn chick moest haar bus halen, doei gezegd en daarna nog met een chick staan schuren maar kwam niet op meer.
Plaza ging dicht dus wij weer verder zoeken om de nacht door te kunnen halne.
Hier zwaaien we Martyyn en Max uit die met hun pas gevangen rijpe vrouwen naar huis gaan.
Na heel lang gek*t om ergens binnen te komen was er nog een zaakje die tot 5 uur open zou zijn maar was 23+, No problem we mochten erin en ik verveelde me de pestk*t daar.
Euphoria maakte overal vrienden met oude gekken en was zich klem aan het zuipen in "De Buik".
Volgens mij ging hier ook nog 1 iemand naar huis maar Stam ofzo maar die heb ik verder niet gesproken.
Eenmaal tegen sluiting waren we weer met Mesuty, The pretender, Thomas, Jarno, die lange, Euphoria en ik.
Euphoria regelde hier met een semi-gelukkig echtpaar dat we een dikke afterparty gingen houden bij hen thuis.
Ze scholden hun eigen dochter uit die best wel lekker was maar net zo lam als zij zelf en strompelde we terug naar de korenmarkt.
Hier draaide onze nieuwe 41 jarige vriend nog even een Joint voor ons en kwamen we tot de conclusie dat ze maar beter stevig konden coïtusen en wij verder moesten gaan.
Nadat we klaar waren met voetballen met chinees regelde Euphoria dat we Vodka gingen krijgen.
Alle taxishauffeur en levende wezens werden grondig ondervraagd of ze enige vorm van alcoholhoudende drank bij zich hadden.
Meanwhile the pretender..
Stukje verder gelopen trekt Thomasgroenleuw een hele verzameling opeengehoopte reclame shit uit de wand en gooit in zijn worp een spiegel van een auto eraf.

3 meter verder staat een zwerver met 2 bloedhonden die ons aan wouden vallen maar Euphoria loopt er coldblooded dwars doorheen en fixed die vodka van de zwerver.
weer 20 meter verder waren 2 n*gers zich aan het voorbereiden om Miranda uit te wonen. Maar tijd voor een zakengesprek met ons hadden ze ook nog wel.
Veel stom gelul verder en Miranda werd al helemaal geil dus hebben we ze daar maar gelaten en ons pad naar het station vervolgd.
Hier besloot Thomosgreenlé een mariokart te fixen en van de berg af te sjeezen.
Euphoria was boos en won het fietsengooicontest onder aanblik van een camera.
Niet gek ook dat 5 minuten later het een leuk gesprek met de politie was.
Na dit incident ben ik de trein ingekropen en nu zit ik thuis.
Verder heeft ene man uit greenlóóoooow nog een heel spoor van sticker achtergelaten in Arnhem.
that's it i geuss, er is meer maar nu is mijn hoofd leeg.
---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 11:07 ----------
Ok ok, moet eerlijk zijn.. die meid was wel een 7/10 ...
En dik was ze niet man, wtf is dit nou weer voor opmerking haha.
Nog gefrustreerd van je minimeet met de everzwijnvrouw ofwah?