MuscleMeat

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
Ja das geen probleem... Meng me zoiezo met de DBB groep.. Ben benieuwd hoe iedereen is weetje... En de gasten die ik meeneem zijn uiteraard ook jongens die trainen ;)
Stats : 190, 107kg @ 9 a 10% & 176, 78kg @ 5%... Dus t zijn jongens die ook gwn aan BB doen:)

Gister was gezellig :D Mooi avondje, vooral op station vannacht nog even :D Die Eupho ... met z'n politie vrienden :D

haha nice verhaal stiwazz :D

Volgens mij ging hier ook nog 1 iemand naar huis maar Stam ofzo maar die heb ik verder niet gesproken.

wij waren volgens mij iets voor 4 gegaan, alleen t was bagger dat we echt onmundig laat in arnhem waren waardoor t voor ons echt onmundig anders was. Snapte ook geen drol van wie bij ons hoorde :(

en ik was met Tymen en 2 non dbb-ers

Ja stiwatz je bedowld mij in plaats van tymen... anyway lig nog in bed met die 37 jarige chick. zo max ophalen en naar huiss. Report vanavond

Ja boys dit was weer een mooooooie avond! Jammer dat alles bijtijds dicht ging, maar cafe 'de buik' was zeker wel een toppertje! :)

Klinkt als een geslaagd avondje!:D

Klinkt als een tof avondje! In Utrecht ben ik er sowieso bij, dan ben ik ook 18 ghehe

Hallo broeders ik zit aan de scheit

Ik ben zeer benieuwd naar nog meer foto´s.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens ik zei het nog, hou het gedeisd straks komt de politie. Ik was de enige helder denkende en zag door mijn ervaring al een camera. Ik wist dat deze live bekeken werd. Als ik niks had gezegd hadden we een strongman competitie met fietsen gooien en ijzer gooien. Maar het kwaad was al geschied toen ik en mijn broer naar huis wilden. Iedereen was in het station en wij liepen naar buiten. Daar zagen we een politie auto staan. Ik zei tegen me broer kom terug lopen en via de andere kant naar buiten. Maar nee hoor die gasten volgen ons via de camera. En toen we even bij de andere uitgang wegliepen kwam er 1 politie auto en busje aan.

Terug
Naar boven