AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
Jongens ik zei het nog, hou het gedeisd straks komt de politie. Ik was de enige helder denkende en zag door mijn ervaring al een camera. Ik wist dat deze live bekeken werd. Als ik niks had gezegd hadden we een strongman competitie met fietsen gooien en ijzer gooien. Maar het kwaad was al geschied toen ik en mijn broer naar huis wilden. Iedereen was in het station en wij liepen naar buiten. Daar zagen we een politie auto staan. Ik zei tegen me broer kom terug lopen en via de andere kant naar buiten. Maar nee hoor die gasten volgen ons via de camera. En toen we even bij de andere uitgang wegliepen kwam er 1 politie auto en busje aan.

Ook nog aangehouden dan?

Mesuty .. miet :P Komopman ... Eupho heeft zichzelf er vies onderuit weten te lullen .. ( Ik weet zeker dat hij straks gewoon voor moet komen voor vernieling ofzo :P )

• Topic Starter Topic Starter

Ja die gasten volgde ons via alle camera's. Ze zei zo van ja we dachten dat het uit de hand ging lopen etc etc. Verder niks bijzonders ze zagen via de camera's precies wat er was gebeurd:) Hahaha wel een episch einde.

Mesut is juist degene die juist de fietsen netjes neer heeft gezet :roflol:

Ja die gasten volgde ons via alle camera's. Ze zei zo van ja we dachten dat het uit de hand ging lopen etc etc. Verder niks bijzonders ze zagen via de camera's precies wat er was gebeurd:) Hahaha wel een episch einde.

Episch was het zeker :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Minimaal een 7 .

Nee ik heb snel foto's van haar gemaakt nadat ik der in een ander pakkie heb gestoken op een andere lokatie. Verder heb ik geen eens een naam man. Dus met deze pics moet je het ook doen. :o

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 16:20 ----------

18, ik ben precies 1 dag ouder :P

Goed bezig Stiw...! Ze was het waard ...

damn, ben aan het scheiten als een malle joh.. damn

Zoo ben ook weer thuis, was me een avondje wel;)

het was ****ing gezellig :) kan niet w8ten tot de volgende x en jorik heeft een goeie story! was egt gezellig toen we met die chicks waren

hehe btw mn eerste post xD

Terug
Naar boven