MuscleMeat

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
ow trouwens de weekend van oktober op de 28ste kan ik absoluut niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.105
Dbb stapavond Arnhem verslag deel 3

Part 3: The lone wolf.

Zo doende waren ik, ThePretender, Thenoobs, sStiwazz, Euphorea, Nikkk en Thomasgroenloo op weg naar Manhatten.We maakte wel een kleine omweg omdat we niet precies wisten hoe we daar aankwamen. We liepen door de lange straat waar Manhatten ligt. Onderweg kwam me broer een dame tegen en ging er mee praten 6/7 op schaal van centraal chicks topic. Ik vertraagde mijn pas om te zien wat er zou gebeuren.

Ondertussen liep de groep verder en ik volgde ook, me broer daarin tegen bleef achter bij de dame. We trotseerde de drukke, gezellige maar ietwat lugubere straat van Manhatten. Eenmaal daar aangekomen ging, Euphorea, Sstiwazz, Thenoobs, Nikkk en Thomasgroenloo in de rij staan. Ik was nog even aan het wachten om te kijken of me broer zou komen op dagen.

Ondertussen kwam iedereen er een voor een in. Na een mislukte poging mijn broer te bellen, besloot ik maar ook aan te sluiten in de rij. Maar tegen de tijd dat ik me aan sloot, waren de andere al binnen. Dus ik kom aan bij die security en laat netjes mijn rijbewijs zien. Hij zat even te zoeken naar mijn geboortedatum, maar die wees ik hem snel aan. Hij keek nog even raar en zei dat ik er niet in mocht. Op een of ander manier zei ik niet veel en liep door. Daar naast zat een Indonesische security, ik zei waarom mag ik er niet in? Hij zei, "ja alleen vaste klanten en bekenden" Ik zeg "ga weg man, mijn maten zijn ook niet bekend en die zijn er in". En toen had hij niks meer te zeggen. Ik zat tegen een muurtje aan naast Manhatten. Via whatsapp probeerde ik de leden die binnen waren te bereiken. Helaas lukte dit niet, natuurlijk waren ze lekker aan het feesten. Ik liep maar weg en probeerde me broer nog te bereiken, dit ter vergeefs.

Ik voelde me op een of ander manier k*t. Het voelde net of ik een verjaardag cadeau zou krijgen, maar het uiteindelijk niet kreeg of de inhoud viel zwaar tegen. Mijn avond dreigde verpest te raken en het leek net of mijn vrolijkheid in een diepe put aan het vallen was.

Waarom voelde het k*t? Kijk op zicht zou dit geen probleem zijn. Als ik er niet in kwam, dan zouden de leden de tent verlaten net zo makkelijk als dat ze er in kwamen. Maar deze situatie veranderd nou eenmaal als je entree moet betalen. Dus door mijn schuld waren ze wat geld kwijt als ze er uit zouden gaan.

Ik moest me zelf proberen te vermannen door leuke praatje te maken met dames. Helaas lukte dit niet echt, mijn mojo was gwn naar de t*ring. Om het erger te maken hoorde ik dat zelfs me broer binnen was!!!:mad::mad:

Op weg naar de korenmarkt was ik Martyyn aan het whatsappen om te vragen waar hij was. Eenmaal aangekomen bij de korenmarkt ging ik maar de bloopers. Deze zat weer retevol. Ik baande me een weg door de menigte en kwam ergens in het midden. Ik dacht "fck it, ik laat mijn avond niet verpesten" Ik probeerde vrolijk te blijven en te dansen. Dit ging voor 5 minuten goed, en daarna niet meer. Ik liep er maar weer uit.

Dik 15 minuten nadat ik de Bloopers uit was reageerde mijn broer op mij whatsapp. Hij zei kom, probeer het nog eens. Even later stond ik dus weer in de rij van de Manhatten. Ik kwam bij de portier aan, dit keer liet ik mijn ID zien.

Conversatie tussen de portier en ik:
Portier: Ik had jou al geweigerd he.
Ik: Ja maar mijn vrienden zijn binnen en ik zit nu hier.
Portier: Waarom kwam je dan niet met hen mee?
Ik: Omdat de meeste tenten groepen niet binnen laten.
Portier: Sorry maar als ik voor jou een uitzondering moet maken, dan staan er hier nog 30 man. "Dafuq? uitzondering maken voor mij?? hoezo!"
Ik: Ja maar mijn broer is ook binnen.

Mijn broer zat in middels bij de ingang naast een beveiliging chick 7/8 op de schaal van centraal chicks topic. Hij probeerde haar de situatie uit te leggen.

Dus we hadden weer gefaald, ik kwam niet binnen. Weer ging ik maar naast de Manhatten staan. Maar ondertusseeeeeeeeeeeeeen..............

Speelde deze scenario zich af.

Er zat een rare/pyscho uitziende Marokkaan te ruziën met 2 andere Marokkanen.
Conversatie tussen hen:
Pyscho Marokkaan: VRIEND LOOP DOOR!
Andere Marokkaan: Ja wat is er aan de hand?
Pyscho Marokkaan: LOOP DOOR!
Andere Marokkaan: Ja maar.
Pyscho Marokkaan: VRIEND LOOP DOOOOOOR!!!
Andere Marokkaan: "Onschuldig kijken"
Vriend van andere Marokkaan: Kom we gaan.
Pyscho Marrokaan: LOOOP DOOOOR!!!!!!!!!

Ik dacht, "hmm ik loop maar even 5 meter verder".

Uiteindelijk liepen de heren ook door en gebeurde er niks. Dit haalde mijn gedachte er weer af dat ik nog steeds de lone wolf was.

Even later liep ik weer naar de korenmarkt. Eenmaal daar aangekomen ging ik maar ergens op een terras zitten. Niet veel later kreeg ik een telefoontje, me broer en Euphorea kwamen naar de korenmarkt. Want ze trokken het niet meer.

10 minuten later waren ze er. Ik zag aan Euphorea dat hij woedend was op Manhatten. Hij zei "kom we gaan weer". Ondertussen zaten we te praten over waarom ik er niet in mocht. Ik zei "ja weet ik veel". We waren dus weer aangekomen bij Manhatten voor poging 3! Opgepompt als DBBers liepen we naar de portier. Daar een hele verhaal van dit en dat. Uiteindelijk kwam dit verhaal naar voren.

Conversatie tussen mijn broer en security:

Broer: Ja kijk wij zijn van DBB en we gaan een verslag van deze avond schrijven. Ik wil niet dat Manhatten er slecht in komt staan.
Portier: Ik LAAT ME NIET MANIPULEREN DOOR JOU!

Nu kwamen we er alle drie niet meer in. De portier was boos geworden:D Euhporea was ook razend en liep te vloeken en te tieren. We informeerden de rest nogmaals en binnen een tijdsbestek van 10 a 15minuten was iedereen er uit. Allemaal hadden ze wat mee gemaakt. De chicks waren makkelijk, het was er leuk etc etc. Al met al had ik dus veel gemist. Maar dit verhaal was wel interessant.

Zodoende had Euphorea met een 6/7 gezoend. Maar wat bleek, Thomasgroenloo had er niet veel later daarachter aan ook met haar gezoend en ook veel langer. Nou gelukkig heb ik dat dus gemist.

Even invoegen: Tijdens deze hele avond tot nu, had ik een paar keer sms contact met Stam. Ze zouden rond 2:00 in Arnhem zijn.

Ondertussen hadden we dus honger gekregen. We liepen naar de korenmarkt en zaten te denken waar we het best konden eten. Euphorea wilde heel graag naar de Mcdondalds.

Ondertussen gingen sStiwaZz en Thenoobs met hun chicks naar plaza.

We gingen dus naar de Mcdondalds, maar helaas was deze dicht want het was inmiddels al 1:45. We liepen verder en zagen een bordje van Döner King! Dat klonk ons goed in de oren. We gingen naar binnen en bestelde wat. Euphorea bestelde een broodje döner, mijn broer bestelde broodje döner super, Thomas had een kapsalon en kreeg er een biertje bij. Verder had ik ook een kapsalon en voor de rest weet ik het niet meer. Even later zaten we met z'n allen aan tafel te eten.

Onze grote Euphorea nam geen genoegen met 1 broodje döner en haalde de tweede. Ondertussen hadden we weer contact met Team Stam en Tymen. Ze waren in de buurt. Euphorea had ook een berichtje en reageerde door de zeggen dat we in de döner king zaten. Euphorea zat zich te vervelen en gooide elke keer met eten naar Nikkk en Thomasgroenloo.

mltwt0.jpg

Mesuty aan de Kapsalon
2r3kty1.jpg

ThePretender aan Döner super

Even later had Euphorea weer zijn broodje döner op. En ging weer naar de döner gast toe. Die gast zei "kom je nou nog een brood halen?" Nee zei Euphorea. Op een gegeven moment merkte ik dat ik op iets hards beet terwijl ik aan het eten was. Ik kwam er achter dat mijn vorkje van plastic naar de klote was. Ik drukte blijkbaar te hard. Ik met m'n tweede vorkje in de weer en door eten. Op een gegeven moment komen 4 jongens de tent in. Het was Team Stam en Tymen. We stelde ons voor en zij gingen ook eten.

2zf8waq.jpg

Dit is Tymen

Ik lustte mijn kapsalon niet meer en gaf het aan Euphorea, alsof hij al niet genoeg had gegeten, at hij deze ook op.

Nadat we uit gegeten waren, vervolgde we ons weg naar de korenmarkt. Eenmaal daar aangekomen besloten we maar om met z'n allen naar kindertent Plaza te gaan. Omdat de meeste al een stempel hadden, kwamen ze er zonder moeite in. Maar op een gegeven moment zag ik geen bekende meer. Met m'n 165cm kwam ik er ook niet echt boven uit. Ik dacht huh? zijn ze nou wel of niet binnen? Even later zag ik de rest en waren we weer aan het feesten.

Op een eind afstand zag ik sStiwaZz, ik keek nogmaals goed. Ik zag hem met een chick en voor de ik het wist was nam sStiwaZz haar op de mond. Niemand zou hem geloven als ze het niet zouden zien, dus ik vertelde het de rest.

Nu komt er een deel dat ik maar vaag herinner. Ik was dus buiten met team Stam en Tymen. Zij kwamen Max en zijn chick tegen, die zeiden tegen team Stam en Tymen dat ze ergens heen moesten gaan. Even later kwam ik dus ook Max en zijn chick tegen. Ze zei tegen mij dat ik maar naar Turkish Delight moest gaan. Ik liep ongeveer 20 meter achter team Stam en Tymen aan. Zij stopte op een gegeven moment en liepen terug richting mij. Ze zeiden, "ze stuurde ons naar een dansschool" Ik dacht "wtf?" we moesten toch naar Turkish Delight?

Nouja we gingen richting een tent, maar hier moest je een soort van tunnel door lopen. De security hier was erg soepel en we kwamen makkelijk binnen. Ik was team Stam en Tymen in de menigte kwijt geraakt. Ik liep binnen en hoorde Nederlands muziek. Deze tent "Pavlov" deed me denken aan een soort van apre ski hut. Ik liep rustig om me heen te kijken. En toen zag ik een dame, zeker een 7/7,5 op de schaal van centraal chicks topic. ze zat daar op een soort van hekje. Ik liep naar haar toe om een praatje met haar te maken.

Met Michelle heb ik dus een leuke conversatie gehad, alleen verdoete ik het op het einde. Ik deed het semi expres, want ze was een beetje saai aan het doen.

Ik liep deze tent uit en vervolgde mijn weg. Wat daarna gebeurde heb ik weer ff vaag in mijn gedachte.
Ik kwam dus op een of ander manier mijn broer tegen. We kwamen dus aan in Turkish delight en daar zaten Max en Martyyn met hun chicks We maakte even een praatje. Van het een kwam het ander en Martyyn zei had hij een doos wilde, een natte doos een oude natte doos. De chick van Martyyn werd semi boos en zei "nou kom maar dan". Well, at that moment we knew that one of the Dutch bodybuilder was getting laid.

Max, Martyyn en hun chicks breide er een eind aan. Het was genoeg geweest. Voor dat ik het wist was Martyyn al weg zonder doei te zeggen. Maar we namen wel gepast afscheid van Max en zijn chick. Max bedankte voor het goede organisatie vermogen en de sponsor spullen. Hierna gingen ze achter Martyyn en zijn chick aan.

Mijn broer zei dat hij moe was en naar huis wilde. Ik zei, "nee man, het moet nog leuk worden". Terwijl wij dus die hele tijd in Turkish Deligt waren, was de rest al verplaats naar een ander tent. Me broer en ik liepen Turkish Delight uit. Ik probeerde de rest te bereiken. Eerst bel ik met Euphorea, hij vertelde dat ze bij de straat van Manhatten liepen. Me broer en ik daar dus heen, kom ik ineens bekende tegen uit mijn eigen stad. Naja dus praatje maken, hoorde ik dat ze in The Level waren. Ze zeiden "Jaah alleen maar lekkere 16 en 18 jarige chicks". Even later liepen we verder door de straat heen. Maar we zagen niemand.

Even tussen door: Er is rond deze tijd heel veel politie aanwezig om het uitgaansgelegenheid in Arnhem in goede banen te leiden.

Me broer en ik lopen daar dus heen, maar zien niemand. Ik dus bellen met Nikkk, hij nam op maar ik hoorde hem nauwelijks door de muziek. Ik concludeerde hier uit dat ze in een andere tent waren. Ik kwam op het heldere idee om hem een sms te sturen. Hij berichtte mij dat ze bij De Buik waren. Tja hoe de **** wist ik waar dat was. Dus ik smste hem van, waar is dat? Hij stuurde terug, "bij café Roderick". Ja ****ing hell dat weet ik toch ook niet!

We gingen maar even ergens zitten, want we waren een beetje moe. Kort daarna vervolgde we onze weg.

Me broer vroeg aan iemand waar café de buik is. Hij vertelde ons meteen waar het was. We liepen daar heen lopen en toen kwam ik 2 Donkere mannen tegen en 1 donkere chick. Echte van die Surinaamse of Antilliaanse en met dat accent haha geweldig!:)

Het volgende conversatie speelde zich af:

Antilliaanse Chick: Jaa ik laat me door jouw broertje geen b*ch noemen.
Antilliaanse man: Ja sorry.
Antilliaanse chick: Ja ik neem die excuses zo niet van je aan. Eerst loop je me b*ch te noemen en nu wil je je verontschuldigingen aan bieden. Donder op!

Wij vervolgde onze weg naar café De buik. En toen waren we er!

Einde deel 3. Deel 4 komt binnenkort, titel: Aftermath!

Laatst bewerkt:
Mooi stuk Mesut!
Maar nog even voor de duidelijkheid, ik had een nog onbekend meisje gezoend in Manhattan, niet die ene van 'Jut en Jul':p. Ze was blond en toch wel een 7.1

wat een gerotzooi met die portiers... Echt wel k*t voor je messuyt.

Mooi stuk mesutY !

Ik wist niet eens dat jullie gingen eten ik dacht dat jullie achter ons aan liepen had er toen ook wel zin in eigelijk!

Leuk stukje mesut!

Mooi stuk Mesut!
Maar nog even voor de duidelijkheid, ik had een nog onbekend meisje gezoend in Manhattan, niet die ene van 'Jut en Jul':p. Ze was blond en toch wel een 7.1

Die ene die thomas ook had? :P
Ik zal geen commentaar geven op je cijferbeoordeling..

Jut en Jul hirboven... :roflol:

WHAHAhaHAHAha, en dat wou je een 7 geven :P

I told you

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daar staan ze ook al stalkend achter juu

Terug
Naar boven