XXL Nutrition

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
5k5361.jpg

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb een biergezicht jwz!!

@Thomas groenlo
Wie waren deze mannen dan opeens? er waren er nog 2 geloof ik.

WHAHAhaHAHAha, en dat wou je een 7 geven :P

I told you

Daar staan ze ook al stalkend achter juu

Loool, ja nu je het zegt. Die met die strepen had tegen The Pretender gezegd dat ze een knuffel van mij wilde.. :o

Wel geyle boys btw.

Volgens mij heb ik die avond meer bier over mezelf heen gegooid dan dat ik opgedronken heb aan m'n shirt te zien lol.

Ik kon het niet laten, sorry :D

Musclegirls, nice. Inb4 mack10.

Wie heeft iets gedaan met jul en/of jut?
:roflol: dat een 7 geven :roflol: bro, hoe laag is jouw standaard niet? :roflol:

Wie heeft iets gedaan met jul en/of jut?
:roflol: dat een 7 geven :roflol: bro, hoe laag is jouw standaard niet? :roflol:

Arnold, je moet beter lezen.... Lees vorige pagina even. Ik heb Jul alleen een knuffel gegeven. (wist trouwens niet dat ze scheel was, zie ik nu pas)

Even invoegen: Tijdens deze hele avond tot nu, had ik een paar keer sms contact met Stam. Ze zouden rond 2:00 in Arnhem zijn.

haha ja t was een chaos, eerst rond een uur of 12, toen 1, toen iets over 1 , toen 2 en uiteindelijk waren we er rond een uur of half 3 :D

Nu komt er een deel dat ik maar vaag herinner. Ik was dus buiten met team Stam en Tymen. Zij kwamen Max en zijn chick tegen, die zeiden tegen team Stam en Tymen dat ze ergens heen moesten gaan. Even later kwam ik dus ook Max en zijn chick tegen. Ze zei tegen mij dat ik maar naar Turkish Delight moest gaan. Ik liep ongeveer 20 meter achter team Stam en Tymen aan. Zij stopte op een gegeven moment en liepen terug richting mij. Ze zeiden, "ze stuurde ons naar een dansschool" Ik dacht "wtf?" we moesten toch naar Turkish Delight?

Was een vage logica. Ik en tijmen hoorde serieus maar een paar letters, onderweg die kant op vervormde steeds die letters en kwamen we uiteindelijk op de naar Ziko's uit, wat die dansschool en we hadden geen idee hoe t nou heette :(

Oh god ... wat een gruwelijke monsters ... damn... gelukkig was ik pijge sjikkes

Op die andere foto's 2 maten van me .

hahaha het waren nog kindjes die ons ook gwn egt gingen volgen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.137
Toen deze foto's genomen werden was ik er dacht ik niet. Was toen in Pavlov met Michelle aan het praten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.138
Zal ik dan maar aan deel 4 beginnen?

nee eerst duidelijkheid

wtf is nu de schaal van het grote chicks topic, de ene keer spreek je over een 5/6 dan 6/7 dan 7/7.5

wat is dat voor een fantasieschaalverdeling :roflol:

Terug
Naar boven