- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben echt dat rappid share helemaal zat. Heb je een bestand binnen, moet je 15 minuten wachten tot je de volgende mag downloaden. En dan weer 50 sec wachten. Wat een drama om een film binnen te krijgen. Ik heb de film standing tall binnen en voor jullie geupload via megaupload. Als anderen ook een film binnen hebben en deze willen uploaden via megaupload dan schiet het een stuk beter op.
Hmm jammer, heb deze nog niet gezien. Toen ik em binnen had heb ik deze meteen geupload.Oh XXXL...ja dat was wel de slechtste van em vond ik
Ja ik zal straks es kijken of mij dat ook lukt![]()
Hmm jammer, heb deze nog niet gezien. Toen ik em binnen had heb ik deze meteen geupload.
Ik vind Rühl hier matig overkomen, zowieso kwa training en de film zelf ook.Heb 'm al binnen + gezien ‘min of meer’
Je ziet grotendeels zijn training, niet de MR O waar ie voor traint, als ik het goed heb. En de film is in 't Duits, maar wat mij betreft was 't geen probleem om 't te volgen.

Iemand iets van Dorian Yates? Dit topic mag niet doodgaan btw![]()