MuscleMeat

DBC's nieuwste kuurvoorstel!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Wanneer is nog niet 100% duidelijk, maar dát ik weer wat ga doen is zeker. Met gepaste trots, na wat gepuzzel, is dit wat mijn voorlopige kuurvoorstel moet gaan worden:

EQ: Week 1&2 1000mg, week 3 t/m 12 500mg/week
Test enanthate: Week 1 1500mg, week 2 1000mg, week 3-5 750mg/week
Test prop: Week 7-13 150mg eod
Tren enanthate: Week 4 1000mg, week 5-12 500mg/week
Winstrol depot: Week 10-13 50mg/ed, week 14 50mg eod

HCG/Nolvadex/Clomid nakuur:

Afhankelijk van het verloop van de kuur wordt de nakuur samengesteld.
HCG zal in het midden van de kuur over een periode van 10-14 dagen enkele malen worden toegediend.

Supps:

Ultimate Nutrition Super Daily Complete multivitamin tabs
Vit C1000 TR
OMEGA-3 vetzuren caps
Q10 gelcaps
Bij klachten: prostaate-caps en milkthistle-caps

Proteins:

Leangainer 2
Vitalife 100% pure egg

Ook is er een nieuw weblog in de maak, de aankondigings-pagina is hier te zien.
Vragen, suggesties, commentaar, u roept maar!

Laatst bewerkt:
Lijkt me leuk om te gaan volgen. Zet je er weer foto's voor en na de kuur erop? wat is je doel met deze kuur?
Ik heb bijna de zelfde kuur, alleen niet in die dosering. Succes ermee

Laatst bewerkt:
mag ik vragen waar die verwisseling Test enanthate / Test prop is??
Heeft dat met de snelheid de test nodig?

Jopie

En met het feit dat Test. Propionaat minder vocht retentie geeft dan Test. Enanthaat. Maar verder snap ik die wisseling ook niet echt.

Waarom neem je de test. prop. wekelijks ipv eod? Zo heb je de 1e dagen een gigantisch piek, maar daarna zwakt het heel snel af. Zo krijg je volgens mij geen mooie vlakke test. spiegel.

Voor de rest ziet het er heavy uit zeg, test./tren./boldone en winstrol. Suc6!

denk dat hij t gedaan heeft, omdat test enanthate je 1x in de week moet doen, de prijs vaak goedkoper is. De prop neemt hij later omdat deze hem meer voor de hardheid is en minder vocht vast houdt. Maar hij kan 't natuurlijk anders zien

Best een stevige kuur dacht ik zo. Wat zijn je stats nu? Ik ben wel benieuwd naar de resulataten.

Zo zo, lekker kuurtje, mischien iets voor frisianbear ? :D

marcos zei:
denk dat hij t gedaan heeft, omdat test enanthate je 1x in de week moet doen, de prijs vaak goedkoper is. De prop neemt hij later omdat deze hem meer voor de hardheid is en minder vocht vast houdt. Maar hij kan 't natuurlijk anders zien

Maar waarom maar 1x week ipv eod?

DBC01 waar ben je? Enlighten us! :)

waar staat dat die het 1x p/w zet??

Lijkt mij dat die 100mg ED zet als ik het zo lees.

Al met al ziet het er keurig uit. :)

• Topic Starter Topic Starter
Zo, ik heb de aanduidingen wat verduidelijkt.

Waarom veranderen van test? (Niets met €€ te maken :D )
De verandering van test is tweeledig: Ten eerste omdat ik van langdurig test enanthate een opgezette harses krijg en daarvoor dus prop in de weken erna ga zetten. Ten tweede omdat het me goed zal doen om twee verschillende test-esters na elkaar te gebruiken omdat mijn lichaam vrij snel went.

Waarom EQ en Tren niet gelijktijdig?
Mijn lichaam went dus snel aan AAS. Daarom wil ik het om de zoveel weken 'verrassen' door nieuwe receptoren aan te spreken.
Eerst het lichaam uitbuiten op Test en EQ om vervolgens over te schakelen naar Tren.

Waarom deze middelen gekozen?
Tren heb ik er tóch weer ingezet maar nu als enanthate-versie. Afgelopen zomer heb ik voor mijn gevoel niet alles benut met Tren, maar daarnaast kwamen de Tren ed/injects m'n neus uit. Enanthate dit keer dus.
Verder wisten vrienden me in het buitenland te vertellen dat toen ik EQ gebruikte ik er monsterlijk hard en eng uitzag, het dus zeer goed op me werkt.
Dat wetende, én de tip van wat pro-kennissen om EQ te combineren met Tren deed mij dit zo samenstellen.

Maar bang voor terugkeren van de gevreesde EQ-super-puisten ben ik wel...:(

PS Ik lach weer even onder de tafel na het lezen van Impels opmerking lol :D

Je hebt toch maar 1 AR receptor of heb ik iets gemist?

Laat ik het zo uitleggen: Bij mij heeft het meer zin om eerst 7 weken product 1 te zetten en te overlappen met product 2 dan beide producten naast elkaar te zetten voor 7 weken.
Dat heb ik heel bewust afgelopen zomer gemerkt; in de laatste weken tren/test gebeurde er niets meer, totdat het combootje Primo/Win werd toegevoegd en Tren eruit ging.

Dus dat zou dan ongeveer hier op neer moeten komen;

EQ enanthaat prop tren enanth winstrol
1 1000 1500
2 1000 1000
3 500 750
4 500 750 1000
5 500 750 500
6 500 500
7 500 600mg 500
8 500 600mg 500
9 500 600mg 500
10 500 600mg 500 350
11 500 600mg 500 350
12 500 600mg 500 350
13 600mg 350
14 200

vraagje; waarom bewust overal frontloads... ook midden in je kuur met trenbolone? en de eerste 2 weken is is het een behoorlijke hoeveelheid... en daar komt in week 4 ook nog een frontload tren bij... in de eerste 2 weken zet je totale hoeveelheid van 2000 - 2500 p/w en einde van je kuur ook nog steeds 500 + 600 + 500 + 350 een totaal van bijna 2000 mg. (ok, kan natuurlijk de verschillende esters niet met elkaar vergelijken, maar totale hoeveelheid is toch best veel of niet?)

Ik neem aan dat je vooral in het einde van je kuur de voordelen van test prop en de winstrol naar voren wilt halen, vooral natuurlijk het ''harden'' van je spieren... maar ik had ergens gehoord, (correct me if i'm wrong) dat winstrol de effectiviteit van de test tegen gaat...
vergelijkbaar met proviron samen nemen met dbols... (ok, ben weer appels met peren aant vergelijken, maar je begrijpt wat ik bedoel)

Wat ben je van plan met je HCG?

en waarom niet eerder met die trenbolone beginnen, en pas in week 4?

groet,
jw

(Diepe zucht) Heer Weigeman, zoals wel vaker, de antwoorden op al uw vragen zijn te lezen in de eerdere posts! :D

Edit: Het Winstrol vs Test-verhaal is me niet bekend maar ik heb nooit problemen gekend met een Win&Test-combi.

Net de vervanger van mijn huisarts aan de lijn gehad, hier een impressie: :D

DBC: 'Ik wilde graag een verwijzing voor een uitgebreid bloedonderzoek aanvragen.'

Doc: 'Heeft u daar specifieke redenen voor?'

DBC: 'Nou, i.v.m. mijn sport, BB, hou ik om de zoveel tijd mijn waarden in de gaten..'

Doc: 'Aha, u gebruikt ook iets extra's bij uw sport?'

DBC: 'Jazeker'

Doc: 'Dan is het heel goed om weer even een bloedonderzoek te doen,
een papier ligt voor u klaar, mag u zelf invullen wat u wilt laten testen.
Tot ziens!'

:D :banana: :D

Laatst bewerkt:
zo... laat je je texteditor ff openstaan... ga je ondertussen ff wat eten....vervolgens maak je je verhaal af... en ben je me alweer voor...

anyway, toch pittig kuurtje...

:) :) :) ik mis alleen de DBOLS in jou kuurtje :) :) :)

en hoe bescheiden ga je de pregnyl aanpakken...

grt,
jw

Beetje zwak van je meneer Weigeman om te beweren dat ik m'n text-editor heb laten openstaan. Ik heb namelijk alleen veranderingen aangebracht aan de aanduiding van dag -en week-waarden.
De antwoorden op jouw vragen stonden er dus al vanaf het begin.

Hoe bescheiden ik de Pregnyl ga aanpakken staat....(nog grotere zucht) ook al lang vermeld. Afhankelijk dus van het verloop van de kuur. Dus hoe goed of slecht als het gaat. Eerst aandachtig lezen vriend! :D

yes indeed... <<blijkbaar beetje ruis in de communicatie>>
maar doelde dus op mezelf he!!!
ik was ff aant eten, en maakte mijn reply vervolgens af, en zag toen dat je al gepost had!!! (niet alles zo persoonlijk opvatten))
Dus dat had ook niks met aandachtig lezen te maken, maar als ik mijn post 30 min later verstuur....dan zijn er alweer posts tussen geplaatst...

Daarnaast, zoals jij dus schreef, en ik aandachtig bestudeerd had:
''HCG zal in het midden van de kuur over een periode van 10-14 dagen enkele malen worden toegediend.'' afhankelijk van de progressie v/d kuur...

Dan vraag ik me af, welke hoeveelheid en frequentie jij van plan bent te gaan zetten. en hoezo dit afhankelijk is van de progressie van je kuur? Ik neem aan dat dit toch meer te maken heeft met WAT je gebruikt en HOE LANG je kuurt... en daar stel je toch je HCG op af...?

mzel,
jw

Terug
Naar boven