MuscleMeat

DBC's nieuwste kuurvoorstel!

• Topic Starter Topic Starter
Hey Levron@ ook weer back? :thumbs:

Ik had vandaag een enorm zware training achter de rug, en toen ik in de spiegel keek dacht ik, nah, ik ben zo groot genoeg, waarom zou ik gaan kuren? :D

DBC01 zei:
Hey Levron@ ook weer back? :thumbs:

Ik had vandaag een enorm zware training achter de rug, en toen ik in de spiegel keek dacht ik, nah, ik ben zo groot genoeg, waarom zou ik gaan kuren? :D

Bro, dat heeft iedereen die bezig is met BB, ik heb het ook soms..maar mijn goede inhoudingsvermogen heeft mij niet laten leiden op een plek waar ik niet wou zijn :D

DBC01 zei:

Na het trainen heb ik dat ook. Vooral als ik een goede pomp heb, maar de dag er na mag er eigenlijk wel weer wat bij.

Hmmm bespeur ik daar een lichte vorm van irritatie lieve Jimby? :D

Nee, was gewoon beetje bezorgd :p

1. Een spelbreker ben je niet. Je hebt opmerkingen en die zijn welkom :thumbs:

Tuurlijk zijn mijn opmerkingen welkom LOL :D

2. Als je andere posts gelezen hebt dan zul je hebben kunnen constateren dan één van de wezenlijke onderdelen is: Het kijken naar hoe stabiel je woon/werk-situatie is.
Die heb ik als éérste onder de loep genomen, en geconcludeerd: ja en of!
(Noorwegen zul je niet meer tegenkomen in mijn vocabulair, heb nog wel een extra bonus na gekregen, als kadootje voor m'n kuur! :D )

Ghehe het is een fulltime baan om al jouw posts te bekijken dus blij dat je ff een korte samenvatting hierboven geeft

3. Nee ik vergeet geen grapefruitsapjes maar ik neem dan ook geen orals dus dat scheelt. Als je wilt kan ik wel een grapefruit-tryout doen gedurende twee weken kuur, zeg het maar! :D Citroensapjes hoeven ook niet, deze dosissen zijn niet onbekend.

Niet geschoten is altijd mis, ik zou zeggen probeer het, je weet het nooit natuurlijk, en maak gelijk ff een foto van je eerste slokje. Ben benieuwd dan naar je gezichtsuitdrukking :D

4. Mijn stats staan vermeld, heb je overheen gekeken.

Ja ik had ze gelezen vandaar de EDIT

5. Ik een DBB-addicted member? Ik ben goed bezig, that's all! :D

Thumbs up :thumb: !

Terug
Naar boven