Fitness Seller

DBC's nieuwste kuurvoorstel!

• Topic Starter Topic Starter
Aha. ok. :thumbs: >>Zaken als HCG, Nolva en Provi wil ik zo min mogelijk erbij betrekken gedurende de kuur. HCG zet ik -standaard- in het midden van mijn kuur 3x 1500IU. Dat werkt bij mijn testikels erg prettig.
Als het nou vrij snel omlaag gaat met de vorm van de testikels zal ik eerder overgaan tot HCG-gebruik en de frequentie iets verhogen. Vandaar dus. Afhankelijk van verloop.

DBC01: ik dacht dat jij tegen stevige kuren was. die kuur is toch zwaarder dan de testonly kuur waar je een paar dagen geleden kritiek op had. ik zeg dit niet om je af te breken. alleen maar omdat het allemaal zo tegenstrijdig klinkt.

Nee hoor lieverd, :D het probleem is dat de meeste mensen op fora niet goed lezen.
Dan stellen ze vragen die al beantwoord zijn.
Maar ik leg het even uit:
(Ik heb trouwens ruim 4 maal in die bewuste topic heel duidelijk uitgelegd wat mijn standpunt is:)

Op die kuur van die Fries had ik als enige aan te merken dat een wekelijkse testosteron-injectering van 4 gram nutteloos is.
Een test-only van 1000mg per week is mogelijk, heel goed zelfs, en dat heb ik beaamd.
Kijk anders nog even terug naar dat topic, dan wordt het wel duidelijk.

Binnenkort is hopelijk de site af die schitterend in Flash gepresenteerd zal worden.
Ik kijk ernaar uit! :D

marcos zei:
Lijkt me leuk om te gaan volgen. Zet je er weer foto's voor en na de kuur erop? wat is je doel met deze kuur?
Ik heb bijna de zelfde kuur, alleen niet in die dosering. Succes ermee

Heb je nog antwoorden voor mijn vragen? Daarbij ben ik ook wel benieuwd naar je stats

"Zet je er weer foto's voor en na de kuur erop?"

Jazeker, deze keer goeie foto's van 'voor'!

"wat is je doel met deze kuur?"

Opnieuw vrij droog en hard aankomen, met bescheiden doel dat ik 110kg wil vast kunnen houden. Vorig jaar is een dure kuur de soep in gelopen door oververmoeidheid en stress.

Mijn stats
33 jaar/1.88m/104,5kg/BF geschat op <15%

leuk kuurtje DBC...kzit nu trouwens ook aan de EQ en weinig last van de beroemde eq-puiste...kheb alleen echt gigantisch honger de hele dag van de eq...bijna niet leuk meer....beetje jammer dat je voor de tren enan gaat...dr gaat toch nix boven ED injecties:)

Nou dat valt nog maar te bezien Klaas, ik werd er hoorndol van! :D

Elke dag of om de dag injecteren was dus 4-5 keer per week kans hebben op de Tren-kuch en die is echt niet prettig. Daarnaast was er geen plek meer te vinden die niet hard en opgezet was en heb ik een verharding in mijn rechterarm overgehouden aan al dat prikken!

ook al neem ik trennie dan inj ikaltijd 6keer pw...2 been 2 kuit 2 bil....is altijd wel lache...

Benen en kuiten kan ik niet doen, te gevoelig, 4 keer been geprobeerd en 4 keer dikke zenuw te pakken, mijn been vloog omhoog! :(

wel mega doseringen DBC volgens mij wil jij een beest worden :devil:

Ik kuur maar één keer per 9 maanden, wil dat gaan vermeerderen met lichtere kuren.
Nu eerst deze basiskuur er doorheen rammen en dan zien we wel weer verder.

Even tussen jou en mij: Mijn nazomer-kuur staat al in de steigers hoor :D

Ik wil niet de spelbreker zijn hoor DBB addicted member maar ben je nu wel in staat om te gaan kuren? Ik ben namelijk bang dat het met je werk en dergelijks niet goed uit komt, tussenhaakjes: (denk niet dat je nu een regelmatig leven hebt). Weet je zeker dat je in die periode van minimaal 10 weken niet nog een keer naar Noorwegen moet etc ?

Btw na 4 pagina`s heb ik nog steeds niet je stats gelezen, misschien dat ik eroverheen heb gekeken? ??? Ze staan ongetwijfeld op je site maar weet niet of dat je huidige stats zijn. EDIT: Heb ze gelezen niet slecht :D

EDIT: Misschien leuk om ook grapefruit in je dieet te gaan combineren, schijnt de werking te kunnen versterken van je AS. En vergeet je citroensapje niet als je je beroerd gaat voelen door die hoge dosissen.

Verder wens ik je iig veel succes toe ...

Greetz Jimbo :thumb:

Laatst bewerkt:
Jimbo zei:
EDIT: Misschien leuk om ook grapefruit in je dieet te gaan combineren, schijnt de werking te kunnen versterken van je AS. En vergeet je citroensapje niet als je je beroerd gaat voelen door die hoge dosissen.

Ik heb zo'n idee dat je hem dit niet hoeft te vertellen ;)
(kijk maar eens in verdere posts)

Hmmm bespeur ik daar een lichte vorm van irritatie lieve Jimby? :D

1. Een spelbreker ben je niet. Je hebt opmerkingen en die zijn welkom :thumbs:

2. Als je andere posts gelezen hebt dan zul je hebben kunnen constateren dan één van de wezenlijke onderdelen is: Het kijken naar hoe stabiel je woon/werk-situatie is.
Die heb ik als éérste onder de loep genomen, en geconcludeerd: ja en of!
(Noorwegen zul je niet meer tegenkomen in mijn vocabulair, heb nog wel een extra bonus na gekregen, als kadootje voor m'n kuur! :D )

3. Nee ik vergeet geen grapefruitsapjes maar ik neem dan ook geen orals dus dat scheelt. Als je wilt kan ik wel een grapefruit-tryout doen gedurende twee weken kuur, zeg het maar! :D Citroensapjes hoeven ook niet, deze dosissen zijn niet onbekend.

4. Mijn stats staan vermeld, heb je overheen gekeken.

5. Ik een DBB-addicted member? Ik ben goed bezig, that's all! :D

Het is een beetje off-topic maar kan iemand mij zeggen welke fabrikanten Tren enanthaat maken? Ik kende het niet en kan er niets over vinden.

Een Amerikaans merk (zo uit m'n hoofd weet ik het niet) en C&K (Chinees).

Je kunt het óók natuurlijk zelf maken, net als je Tren acetate zelf maakt gebruik je nu dus olie met een andere ester.

Okee dankje.

Zelf maken vind ik een beetje eng... ga ik vast in het brouwseltje lopen kwijlen

Kan prima hoor. Zorg er wel voor dat je graden celcius of fahrenheit zeker goed overgenomen hebt. Alleen het filteren schijnt %#$#$ te gaan..

Ik heb op internet geloof ik wel eens een handleiding zien staan. Als ik het nergens kan kopen ga ik me daar misschien eens in verdiepen.
Op zich zowiezo wel stoer, je eigen middelen maken. Ik heb nog wel een paar kilo onversneden LDL-cholesterol liggen. Is dat een goed basisproduct denk je?

Wát?...Ehhm..mag ik deze vraag even overslaan? :D

Een uitstekende handleiding heb ik ergens staan. PM me ander even.

Terug
Naar boven