AndroidHealthClinic

De anabole werking van Cissus quadrangularis (niet interessant maar zijn er meer studies erover?)

Ik heb het ongeveer 5 weken lang vrij hoog gedoseerd genomen en merkte niets van extra coïtus drive. Enkel een iets hardere subtiele pomp tijdens het trainen.

komt nog bij dat het onderzoek 50 jaar oud is en in Indië is gebeurd.

Werkt via oestrogene activiteit.

Die werking zou die van good old methandrostenolone - de actieve stof in het klassieke Dianabol - overtreffen. Dat soort beweringen neem je uiteraard met een korrel zout.
Maar het is waar: in een dierstudie uit 1965 heeft Cissus quadrangularis inderdaad een anabool effect.

Ben ik de enige die hier altijd om moet lachen?

Ik heb het ongeveer 5 weken lang vrij hoog gedoseerd genomen en merkte niets van extra coïtus drive. Enkel een iets hardere subtiele pomp tijdens het trainen.

gebruikt tbv blessure..of anders?
wil meer over dit product weten...zijn er hier ook mensen die het voor een blessure hebben gebruikt.

hoor op veel fora goede verhalen van mensen hierover, echte recente studies ben ik niet tegen gekomen.

Ik heb Cissus genomen vanwege een blessure. Ik heb een jumpersknee, een ontsteking vd patellapees. Cissus zou pezen versterken doordat deze de bloedcirculatie vd pees zou bevorderen zodat er ook meer voedingstoffen de pees zouden bereiken. Helaas heeft dit voor mij niet geholpen. Verder merkte ik weinig van het supplement, behalve een beetje pomp effect. Toch zijn er veel mensen die er erg tevreden over zijn, misschien dat het voor andere peesblessures beter werkt.

Terug
Naar boven