XXL Nutrition

Delen dat je aan de anabolen zit, wanneer oke en wanneer niet oke?

Bezoekers in dit topic

Gast, wees blij dat er iemand reageert die niet gebruikt, anders wordt het ook weer zo'n " wij van wc eend, adviseren wc eend " verhaal.
Hoeveel ervaring en welke ervaringen heb jij met trainen/aas?
Wat heb je zelf ooit bereikt dat je mag oordelen?
 
Gast, wees blij dat er iemand reageert die niet gebruikt, anders wordt het ook weer zo'n " wij van wc eend, adviseren wc eend " verhaal.

Een kritisch tegengeluid is altijd welkom, maar zulke onzin verkondigen vanuit je beperkte kennis in dit deel van het forum is niet echt op zijn plaats. Verder moet je natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet ;)
 
Ik ontken het altijd, maar je ziet het ook niet aan mij dus geen probleem.
 
Iedereen in mijn cirkel weet het.
 
Ik vergelijk het gebruik van AAS met het eten van ass. Het is iets persoonlijks en gaat de meeste mensen niks aan.

Zou je tegen je werknemer zeggen dat je er van houdt iemands kontje te eten? Lijkt me niet. Dus dan vertel je vanzelfsprekend ook niks over je avonturen met anabolen.

Ja :D
 
Johny ontmaskerd
Jammer dat ik geen vrouw ben. Lijkt me een echte baas.

Edit: artikel gelezen in 5 seconden.
Zag, sterrenrestaurant, dure flessen drank en bonus krijgen.
 
Jammer dat ik geen vrouw ben. Lijkt me een echte baas.

Edit: artikel gelezen in 5 seconden.
Zag, sterrenrestaurant, dure flessen drank en bonus krijgen.

Kan je als man ook krijgen met mij als baas.
 
Ik begrijp het niet goed, je psycholoog/ psychiater weigert je te helpen met je psychische problemen omdat je AAS neemt?
 
Ik begrijp het niet goed, je psycholoog/ psychiater weigert je te helpen met je psychische problemen omdat je AAS neemt?
Ze mogen je weigeren dan ja, idem als je drugs gebruikt.
 
Ze mogen je weigeren dan ja, idem als je drugs gebruikt.
Nou, verslavingszorg neemt toch drugsgebruikers aan? Denk dat iemand weigeren daarvoor, los van hoe ernstig de problematiek is, beetje gek is.
 
Nou, verslavingszorg neemt toch drugsgebruikers aan? Denk dat iemand weigeren daarvoor, los van hoe ernstig de problematiek is, beetje gek is.
Vaak sturen ze je door naar verslavingszorg en kom je daar bij een psychiater te lopen, althans zo ging het bij mij.

Niet dat het helpt want die probeert je met van alles vol te douwen kwa 'medicijnen'
 
Vaak sturen ze je door naar verslavingszorg en kom je daar bij een psychiater te lopen, althans zo ging het bij mij.

Niet dat het helpt want die probeert je met van alles vol te douwen kwa 'medicijnen'
Doorsturen kan ik dan nog begrijpen. Hulp weigeren niet :o heb jij een traject gevolgd in de verslavingszorg? Ze schrijven idd medicijnen voor als het nodig is, maar ze zijn attent imo. Ze gaan geen relatine voorschrijven aan een amfetamine gebruiker of benzo’s aan iemand die benzo verslaafd was.
 
Back
Naar boven