Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deel 2, voornamelijk online. Was vanaf mijn 16e lid van een clan -=JTB=- (just the basics), en op mijn 18e een eigen server opgericht omdat mijn eigen internationale clan ontbonden was.
**KUCH [NERD] KUCH**
.. I know.. wedstrijden.. keertje een lan gedaan en toen maar gekapt omdat het een te grote verslaving werd.. bezocht forums en maakte sig's aan met photoshop.. te kansloos dus.Nice
Welke naam speelde je altijd? Ik ben je sowieso wel is tegen gekomen, speelde ook niets anders![]()

Dezelfde naam als hier : Sephiku
heb in tdw, -V-, O'C, CbK gezeten op socom 2. Zul je dan vast wel kennen![]()

Ja die ken ik zeker, als je die clans niet kent als je socom speelt!
Dan komt de naam NightStalkerNL je vast ook wel bekend voor..

deel 2, voornamelijk online. Was vanaf mijn 16e lid van een clan -=JTB=- (just the basics), en op mijn 18e een eigen server opgericht omdat mijn eigen internationale clan ontbonden was.
Heb toen -=BTB=- (Back to basics) opgericht.. maar de voormalige clanleider vond dat niet helemaal tof![]()
Had echt een gamingverslaving.. tot 4u 's nachts op en dan half 9 school**KUCH [NERD] KUCH**
.. I know.. wedstrijden.. keertje een lan gedaan en toen maar gekapt omdat het een te grote verslaving werd.. bezocht forums en maakte sig's aan met photoshop.. te kansloos dus.

Ja die ken ik zeker, als je die clans niet kent als je socom speelt!
Dan komt de naam NightStalkerNL je vast ook wel bekend voor..
Ja , ken je runescape ook vast wel .... sigh

Mijn zegt het vaag iets. Ik speelde bij DkC op socom2, vrij zwakke clan, was meer voor de lol maar had toch aardige stats.

1. Lufia 2 (SNES)
2. Mario Kart (SNES)
3. SOCOM 2 (PS2)
Nu te weinig tijd (en vaak geen zin) voor games
Edit:
Ah zie dat er meer mensen socom hebben gespeeld!
[PCC] anyone?![]()

Dutch Killers Clan?
Speelde je toen met J Crash / Blackdemon etc?
Ik heb daar ook bij gespeeld, altijd wel een gezellig groepje!![]()