AndroidHealthClinic

De drie games waar je het meeste tijd aan verspilt hebt

Speelt niemand van jullie sniper elite???

1. Starcraft Broodwar
2. CoD2
3. Earth 2140

Hahaha serieus, deel 1 of 2?
deel 2, voornamelijk online. Was vanaf mijn 16e lid van een clan -=JTB=- (just the basics), en op mijn 18e een eigen server opgericht omdat mijn eigen internationale clan ontbonden was.

Heb toen -=BTB=- (Back to basics) opgericht.. maar de voormalige clanleider vond dat niet helemaal tof:roflol:
Had echt een gamingverslaving.. tot 4u 's nachts op en dan half 9 school :o **KUCH [NERD] KUCH** :o .. I know.. wedstrijden.. keertje een lan gedaan en toen maar gekapt omdat het een te grote verslaving werd.. bezocht forums en maakte sig's aan met photoshop.. te kansloos dus.

Duke Nukem 3D (PC)
Quake (PC)
GTA: Liberty City Stories (PSP)

fallout 1,2 en 3

1. Duidelijk Diablo 2 :P

Verder denk ik ondertussen Guitar hero (in sociale sferen :P ) en MOHAA (Medal of Honour Allied Assault)

Respect voor SJ2.

deel 2, voornamelijk online. Was vanaf mijn 16e lid van een clan -=JTB=- (just the basics), en op mijn 18e een eigen server opgericht omdat mijn eigen internationale clan ontbonden was.

Heb toen -=BTB=- (Back to basics) opgericht.. maar de voormalige clanleider vond dat niet helemaal tof:roflol:
Had echt een gamingverslaving.. tot 4u 's nachts op en dan half 9 school :o **KUCH [NERD] KUCH** :o .. I know.. wedstrijden.. keertje een lan gedaan en toen maar gekapt omdat het een te grote verslaving werd.. bezocht forums en maakte sig's aan met photoshop.. te kansloos dus.

:eek:

Ja die ken ik zeker, als je die clans niet kent als je socom speelt!:o
Dan komt de naam NightStalkerNL je vast ook wel bekend voor..

Mijn zegt het vaag iets. Ik speelde bij DkC op socom2, vrij zwakke clan, was meer voor de lol maar had toch aardige stats.

Deze week nog bij een maatje timesplitters 3 zitten spelen, echt lachen met twee of vier.

http://www.youtube.com/watch?v=VYM1t7sytZA&hl=nl

Ja die nicknames van sommige spelers ook. :oNarutoX is wel de slechtste, nou op sniperx na dan.

Rose Online. Kent iemand dat?

guitar hero 3, guitar hero 4 en rockband 2

Transport Tycoon toen ik klein was:p
1) Soldier of Fortune 2 online
2) Enemy Territory online van Wolfenstein
3) Tibia online (spel uit 1996 en door ontwikkeld tot heden)
4) Travian (web browser game)

Nu speel ik af en toe nummer 2 en 4.
Aan Tycoon wil ik later wel weer 'ns beginnen aangezien je al snel veel tijd daar in gaat stoppen, wat ik dus nu niet echt heb.

1. Lufia 2 (SNES)
2. Mario Kart (SNES)
3. SOCOM 2 (PS2)

Nu te weinig tijd (en vaak geen zin) voor games

Edit:
Ah zie dat er meer mensen socom hebben gespeeld!
[PCC] anyone?;)

:D

Dutch Killers Clan?
Speelde je toen met J Crash / Blackdemon etc?
Ik heb daar ook bij gespeeld, altijd wel een gezellig groepje!:)

Ja. Ik was toen "boomtime". :roflol:

J crash was nog een maatje van me op school, rest kende ik van een forum of zo waarmee we toen die clan oprichten.

Terug
Naar boven