AndroidHealthClinic

De drie games waar je het meeste tijd aan verspilt hebt

Lastig, ben al 2 jaar soort van game loos maar daarvoor was t echt drama :D

1. World of Warcraft... (Was alleen in het begin leuk, altijd in de top pve guild van de server, hopeloos :P Nog DBB'ers van Frostwhisper of Skullcrusher?)

Ik heb +- 3 jaar op skullcrusher gespeeld.
Hele mooi tijd was dat :D
gelukkig ondertussen wel mee gestopt!

Medal of Honor: Allied Assault
Megaman 5
Super Mario brothers 3

En 'bubblebreaker' op m'n telefoon

niemand die sniper elite speelt???

Quake2,maar dat is inmiddels al dik 10 jaar geleden.En gek genoeg was ik niet eens zo slecht (speelde online).

Alle Quake liefhebbers kunnen hun hart ophalen met: www.quakelive.com

Is eigenlijk Q3A alleen een beetje anders, maar alle statistieken worden bijgehouden. Ook kan je het in je browser spelen.

Vraagje...kopen jullie de spellen nou allemaal of downloaden jullie ze ergens van?

Ik heb +- 3 jaar op skullcrusher gespeeld.
Hele mooi tijd was dat :D
gelukkig ondertussen wel mee gestopt!

:O Op een gegeven moment waren de officers van mijn guild op frostwhisper het zat, dus zijn we naar skullcrusher gemigrated, toen kwamen we daar in de guild Post Mortem, paar bosses naxx gedaan en toen weer terug gegaan naar Frostwhisper :D

Mortal kombat 2
Tekken 2/3
alle fifa delen

UT 99 > Speel ik soms nog altijd, best hoog niveau, mja het is internet, who cares.
Football manager > Alle delen behalve de laatste
CS source > Af en toe voor de fun, ben best een noob haha
America's Army > Ook heel lang gespeeld, maar nu niet meer.

zijn er 4 jaar, maar zie CS en AA maar als gedeelde 3e plek :)

Vraagje...kopen jullie de spellen nou allemaal of downloaden jullie ze ergens van?

Kopen, met die serials die vroeger bij cs kreeg kon je nog wel eens smokkelen. Dat werd echter minder vanaf 1.3 enzovoort. En tegenwoordig met nieuwe spellen is het helemaal een drama, tig inlog procedures. Daarom koop ik spellen, want ik ben lui. :p

Is hier iemand die vroeger cs op Demonservers speelde? Daar heb ik mooi wat jaren versleten.

Kopen, met die serials die vroeger bij cs kreeg kon je nog wel eens smokkelen. Dat werd echter minder vanaf 1.3 enzovoort. En tegenwoordig met nieuwe spellen is het helemaal een drama, tig inlog procedures. Daarom koop ik spellen, want ik ben lui. :p

Is hier iemand die vroeger cs op Demonservers speelde? Daar heb ik mooi wat jaren versleten.

Jah mss maar dan echt lang geleden..

Terug
Naar boven