Ja. Ik was toen "boomtime".
J crash was nog een maatje van me op school, rest kende ik van een forum of zo waarmee we toen die clan oprichten.
Kan me niet herinneren dat ik dan met jou in de clan heb gezeten...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Ik was toen "boomtime".
J crash was nog een maatje van me op school, rest kende ik van een forum of zo waarmee we toen die clan oprichten.
Lastig, ben al 2 jaar soort van game loos maar daarvoor was t echt drama
1. World of Warcraft... (Was alleen in het begin leuk, altijd in de top pve guild van de server, hopeloosNog DBB'ers van Frostwhisper of Skullcrusher?)

Vraagje...kopen jullie de spellen nou allemaal of downloaden jullie ze ergens van?
je hebt de optie's:lenen/stelen vergetenVraagje...kopen jullie de spellen nou allemaal of downloaden jullie ze ergens van?

Vraagje...kopen jullie de spellen nou allemaal of downloaden jullie ze ergens van?

Alle Quake liefhebbers kunnen hun hart ophalen met: www.quakelive.com
Is eigenlijk Q3A alleen een beetje anders, maar alle statistieken worden bijgehouden. Ook kan je het in je browser spelen.

Ik heb +- 3 jaar op skullcrusher gespeeld.
Hele mooi tijd was dat
gelukkig ondertussen wel mee gestopt!

Werk in een gamestore dus de meeste speel ik gewoon en een klein aantal koop ik. En dan ook pas als ze een stuk goedkoper zijn..![]()

Dat onding valt altijd uit als ik die oefenmatch wil uitproberen.![]()
Kopen, met die serials die vroeger bij cs kreeg kon je nog wel eens smokkelen. Dat werd echter minder vanaf 1.3 enzovoort. En tegenwoordig met nieuwe spellen is het helemaal een drama, tig inlog procedures. Daarom koop ik spellen, want ik ben lui.![]()
Is hier iemand die vroeger cs op Demonservers speelde? Daar heb ik mooi wat jaren versleten.