- Waardering
- 83
De tijd dat demonservers beschikbaar waren, is ook al een heel lang geleden. Waarschijnlijk 8 jaar geleden. Ik zat in clans -gbfh- en later in [HOAKS].
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jep, ken jullie wel =)
Nightstalker zegt me wel iets maar niet echt vaak mee gespeeld xD
DkC kende ik als clan maar niet lang bestaan tog? =P
PCC heb ik wel paar keer mee gespeeld =)
Iemand van jullie interesse in Socom : confrontation
ze hebben mij al terug gevraagd maar denk niet dat ik terug ga beginnen.
Denk dat mijn socom dagen over zijn![]()

Haha nee dankje!
Ik ben afgehaakt bij S3...opeens was het met voertuigen. socom was socom niet meer![]()
Heb de 3de zelfs niet gespeeld =D
Zag vandaag socom confrontation liggen in de winkel, heb hem niet meegepakt.
Resident Evil 5 daarentegen kon ik geen nee tegen zeggen xD

Mwha...hier ben ik het niet helemaal mee eens. Dit fragment was bij DWDD en heb ik ook gezien. De vergelijking met schaken die hij maakt is op zich nog niet zo ver van de werkelijkheid. Omdat bij computer games kampioenen iedereen denkt aan een nerd, maar schaken wel geaccepteerd is en de mensen het knap vinden. Snap ik heel goed waarom hij hiermee vergelijking maakte.
WarcraftIII ken ik niet zo heel goed. Maar een game zoal Starcraft(RTS) op hoog niveau is gewoon bangelijk mooi om te zien. Het vermogen dat je moet hebben om niet alleen snel te handelen maar ook de multi-tasking en micro management elementen die daar aantepas komen te beheersen vergt veel kennis en kunde. Tegelijk oorlog voeren maar ook je economie op gang houden en uitbreiden is niet makkelijk.
De verhalen die ik ken van topspelers uit Korea, daar heerst het spel veel meer dan hier. Die gasten kunnen gewoon online spelen en 100 van de 100 games winnen. Zijn eigenlijk een stuk of 4 a 5 die op hetzelfde niveau zitten in de top. En elkaar elk jaar weer tegenkomen op toernooien. Aangezien ik starcraft redelijk veel online heb gespeeld en kennis ervan heb. Heb op youtube beelden gezien waar ik gewoon van mijn stoel afviel. Hoe de nr.1 van dat jaar gerushed werd door een andere pro en iedereen hem daarna kansloos achte, maar en hij toch nog terug kwam en won was gewoon uber.
Natuurlijk gaat alles veel sneller dan in schaken, zelfs top partijen in starcraft duren niet langer dan een uur. Meestal 30min. Maar ieder zijn mening.

)deel 2, voornamelijk online. Was vanaf mijn 16e lid van een clan -=JTB=- (just the basics), en op mijn 18e een eigen server opgericht omdat mijn eigen internationale clan ontbonden was.
Heb toen -=BTB=- (Back to basics) opgericht.. maar de voormalige clanleider vond dat niet helemaal tof![]()
Had echt een gamingverslaving.. tot 4u 's nachts op en dan half 9 school**KUCH [NERD] KUCH**
.. I know.. wedstrijden.. keertje een lan gedaan en toen maar gekapt omdat het een te grote verslaving werd.. bezocht forums en maakte sig's aan met photoshop.. te kansloos dus.
yeaaahhh