XXL Nutrition

De drie games waar je het meeste tijd aan verspilt hebt

Jep, ken jullie wel =)

Nightstalker zegt me wel iets maar niet echt vaak mee gespeeld xD
DkC kende ik als clan maar niet lang bestaan tog? =P
PCC heb ik wel paar keer mee gespeeld =)
Iemand van jullie interesse in Socom : confrontation???
ze hebben mij al terug gevraagd maar denk niet dat ik terug ga beginnen.
Denk dat mijn socom dagen over zijn :D

1. FIFA09
2. Killzone 2
3. Super Smash Bros. Brawl

iemand The godfather 2 al ?

Jep, ken jullie wel =)

Nightstalker zegt me wel iets maar niet echt vaak mee gespeeld xD
DkC kende ik als clan maar niet lang bestaan tog? =P
PCC heb ik wel paar keer mee gespeeld =)
Iemand van jullie interesse in Socom : confrontation???
ze hebben mij al terug gevraagd maar denk niet dat ik terug ga beginnen.
Denk dat mijn socom dagen over zijn :D

Haha nee dankje!
Ik ben afgehaakt bij S3...opeens was het met voertuigen. socom was socom niet meer:)

dungeon keeper 1 @ pc
dungeon keeper 2 @ pc
the hulk @ ps2

dan laat ik al het ouwe atari, nes en snes gebeuren achterwege want dat weet ik simpelweg niet meer

Haha nee dankje!
Ik ben afgehaakt bij S3...opeens was het met voertuigen. socom was socom niet meer:)

Heb de 3de zelfs niet gespeeld =D
Zag vandaag socom confrontation liggen in de winkel, heb hem niet meegepakt.
Resident Evil 5 daarentegen kon ik geen nee tegen zeggen xD

1: Super mario
2: Halo 1
3: Halo 2

Mwha...hier ben ik het niet helemaal mee eens. Dit fragment was bij DWDD en heb ik ook gezien. De vergelijking met schaken die hij maakt is op zich nog niet zo ver van de werkelijkheid. Omdat bij computer games kampioenen iedereen denkt aan een nerd, maar schaken wel geaccepteerd is en de mensen het knap vinden. Snap ik heel goed waarom hij hiermee vergelijking maakte.

WarcraftIII ken ik niet zo heel goed. Maar een game zoal Starcraft(RTS) op hoog niveau is gewoon bangelijk mooi om te zien. Het vermogen dat je moet hebben om niet alleen snel te handelen maar ook de multi-tasking en micro management elementen die daar aantepas komen te beheersen vergt veel kennis en kunde. Tegelijk oorlog voeren maar ook je economie op gang houden en uitbreiden is niet makkelijk.

De verhalen die ik ken van topspelers uit Korea, daar heerst het spel veel meer dan hier. Die gasten kunnen gewoon online spelen en 100 van de 100 games winnen. Zijn eigenlijk een stuk of 4 a 5 die op hetzelfde niveau zitten in de top. En elkaar elk jaar weer tegenkomen op toernooien. Aangezien ik starcraft redelijk veel online heb gespeeld en kennis ervan heb. Heb op youtube beelden gezien waar ik gewoon van mijn stoel afviel. Hoe de nr.1 van dat jaar gerushed werd door een andere pro en iedereen hem daarna kansloos achte, maar en hij toch nog terug kwam en won was gewoon uber.
Natuurlijk gaat alles veel sneller dan in schaken, zelfs top partijen in starcraft duren niet langer dan een uur. Meestal 30min. Maar ieder zijn mening.

Lees net een soort van interview van zo ongeveer dé guru binnen de niet Aziatische pro starcraft scene. Hij is ook één van de mensen achter http://www.teamliquid.net/ en volgt de pro scene al jaren. Het is nogal een bump maar moest bij het lezen ineens aan dit topic denken. Verwoord exact wat ik bedoelde te zeggen over het verschil tussen schaken en SC.

people who compare Chess to StarCraft are ignorant - Chess contains far more infinite possibilities than StarCraft. Ten minutes into the average game of StarCraft, one player or the other has an advantage, however small. From that point, there are only so many methods the disadvantaged player can use to win the game. Though the game is far more flexible in that regard than any other RTS, it pales in comparison to the nearly unlimited tactical paths of Chess. We're still playing computer games here, StarCraft doesn't have shit on a centuries-old institute of mental prowess.

haha nooit gedacht dat dbb-ers zoveel gegamed hadden :)

En mooi om de veschillende leeftijden ook te zien van de gamers :)

1 Football Manager (alle reeksen, heb het nog op diskettes gespeeld toen het CM noemde en toen cantona en marco van basten er nog inzaten :p)
2 Call Of Duty-reeksen ( nu nog steeds World at war online)
3 Battlefield reeksen online
4 WOW (wel op private server waar je veel sneller lvl 80 bent)
5 Tribalwars.nl (game waar je teveel tijd moet insteken, succes hangt af van je activiteit, i hate those games xD)

ik game nu nog, maar zoveel niet meer als vroeger. Na het werk wordt er nu getraind ipv steeds te gamen. Maar in het weekend maak ik er wel nog eens tijd voor

1. Pac man
2. Defender
3. Space invaders

tja, bouwjaar 1969 hé

deel 2, voornamelijk online. Was vanaf mijn 16e lid van een clan -=JTB=- (just the basics), en op mijn 18e een eigen server opgericht omdat mijn eigen internationale clan ontbonden was.

Heb toen -=BTB=- (Back to basics) opgericht.. maar de voormalige clanleider vond dat niet helemaal tof:roflol:
Had echt een gamingverslaving.. tot 4u 's nachts op en dan half 9 school :o **KUCH [NERD] KUCH** :o .. I know.. wedstrijden.. keertje een lan gedaan en toen maar gekapt omdat het een te grote verslaving werd.. bezocht forums en maakte sig's aan met photoshop.. te kansloos dus.

:bierbang: yeaaahhh :thumbup:

dat is er maar eentje: YURI`s REVENGE

ow al geantwoord :p

Laatst bewerkt:
Pro Evolution Soccer
GTA

1) World of Warcraft

2) Counterstrike source

3) Football manager 2009

World of Warcraft, leuk spel gaat alleen iets teveel tijd inzitten. Niet dat ik dat doe, maar het is wel nodig om iets te bereiken. Gebruikte meestal een bot.
Counterstrike, echt heel veel gespeeld toen het net uit was, 2004/2005 was dat. Nu speel ik het echt zelden.. 2 uur in 3 maanden ofzo.
Football Manager, ben ik pas mee aan de slag gegaan, erg leuke game. Heb 97/98 veel competitiemanager gespeeld, ging onderhandelen over een speler nog met zo een schuif die op en neer bewoog waar je je muis bij moest gebruiken :P

Fallout 3 en halo 3, verder speel ik ook niets, een echte gamer ben ik niet, maar af en toe is het zeker leuk, vooral halo online met mensen die ik ken.

De Football manager-reeks (vroegah Championship manager)

Verder speel ik weinig games. Af en toe wat op de Xbox.

Terug
Naar boven