XXL Nutrition

De Foto's

xxSkillxx

Novice
Waardering
0
Hier wat foto's van mijn lichaam.

DSC00113.jpg

DSC00114.jpg

DSC00115.jpg

DSC00116.jpg

DSC00118.jpg

DSC00120.jpg

Gewicht : 68 kg
Vet : 9,1 %

Ziet er goed uit;) Een lichaam om trots op te zijn. Ook veel borsthaar:P

netjes

Hoe lang train je al en hoe groot ben je?

• Topic Starter Topic Starter
Train ongeveer 6 jaar en ben 1.76 cm

Damn die armen ogen echt nice! Dit is ook je doel? beetje beachboy maar weinig massa?
Want dat is dan goed gelukt. Als je voor de massa ging dan is het niet goed gelukt :)

Je rug (vooral onder) vind ik niet zo goed voor 6 jaar.

Droge harde look en voldoende massa. Goed! Wat meten je armen en wat zijn je krachtstats?

Ik dacht: "dit is behoorlijk voor 2 jaar trainen ofzo". Maar je bent toch slecht bezig als dit pas na 6 jaar trainen is. 68kg na 6 jaar is toch vreselijk!!

Wat maken stats uit? Hij vraagt niet om commentaar over de tijd dat hij traint, maar over zijn foto en hoe hij er nu uit ziet. Post anders eens een foto van jezelf. Oke, hij doet er een beetje lang over, maar je weet heel zijn schema niet.

Je borsten lijken klein? Of misschien lijkt het alleen maar zo door je borsthaar!

Maar voor de rest lekker man :D!

• Topic Starter Topic Starter
Ben idd al blij met wat ik nu bereikt heb ook al duurd het 6 jaar.
Mijn gewicht daar in tegen..... ik kom heel moeilijk bij.
Ben ongeveer 1 jaar bezig nu me wat op men voeding te letten.
En mijn biceps omtrek meet nu 39,5 cm.

Wat maken stats uit? Hij vraagt niet om commentaar over de tijd dat hij traint, maar over zijn foto en hoe hij er nu uit ziet. Post anders eens een foto van jezelf. Oke, hij doet er een beetje lang over, maar je weet heel zijn schema niet.

Ok "Michael".

Zoveel spieren met toch een bescheiden massa dat wil ik ook wel, knap vet%. 68 kilo en 176. Een bewijs dat ik prima kan blijven duursporten en toch vrij gespierd kan worden en toch 7 kilo kan kwijtraken. Dat wil ik ook! (en als ik ook even kritisch mag zijn want dat schijnt iedereen te doen, je kuiten zijn wat uit proporties met je bovenbenen. Ik weet het die zijn lastig trainen)

nu nog wat betere schouders, traps en lats en er loopt een buffel rond! (positief bedoelt hé ;))

voeding en training onder de loep laten nemen. Ziet er goed uit hoor, maar je had veeeel meer kunnen bereiken in die 6 jaar. Laten we zeggen.. een 15-20kg extra spiermassa..

Die kuiten mogen ook wel wat meer werk en die hamstrings moeten ook meer werk zien.

Wat deadlift je ?

Zegt onze beest Michael

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vind dit toch net fysiek hoor!
biceps knallen er uit.
gewicht zegt niet altijd wat.

voeding en training onder de loep laten nemen. Ziet er goed uit hoor, maar je had veeeel meer kunnen bereiken in die 6 jaar. Laten we zeggen.. een 15-20kg extra spiermassa..

Tuurlijk had dat gekund. Maar wilt hij dat ook? Iedereen heeft verschillende doelen.

Nou deze Foto's zien er gewoon goed uit
gewicht zegt niets alleen de spiegel geeft goed antwoord

Terug
Naar boven