MuscleMeat

De Foto's

Ik ben net iets groter dan jij en 1 kg zwaarder, maar ik zie er lang niet zo uit.
Ik train ook niet lang (kan nu ook niet) maar vind dit toch echt wel vet mooi.
Enige opmerking is dat je V-shape iets meer een "V" mocht zijn ;)

vind het een deftige fysiek
ik vind wel dat je rug achter komt

Moet je daar 6 jaar voor trainen? :D

Alsof iedereen hier gelijk goed van start gaat, als je alles vanaf het begin af aan weet tuurlijk ben je dan uiteindelijk groter.
Vaak is het toch zo dat je eerst zit aan te kloten, je traint je benen niet omdat je uberhaupt al blij bent dat de bovenkant
veranderd, vooral als je al een botje bent.

Je LB heeft trouwens veel weg van mijn LB.

xxSkillxx, wat is je vet%? Ben ik wel benieuwd naar.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vetpercentage is momenteel 9,1 %

Vind het wel grappig dat iedereen zijn fysiek zo geweldig vindt.:D

bicep knalt eruit goed bezig

je hebt zeker een mooi fyziek

Vind dit een nette fysiek, goed droog ook. Rug loopt wel iets achter (wijdte) vind ik.
En wanneer gaat dat gelul over kg's een keer ophouden, gewicht zegt niets.
En van die trainingsjaren, je kan eerst een tijd aankloten enzo en je kan dan nog eens tegenslagen hebben onderweg (blessures, tijd niet trainen door andere reden, etc) en dan verlies je gewoon een pak tijd.

Alsof iedereen hier gelijk goed van start gaat, als je alles vanaf het begin af aan weet tuurlijk ben je dan uiteindelijk groter.
Vaak is het toch zo dat je eerst zit aan te kloten, je traint je benen niet omdat je uberhaupt al blij bent dat de bovenkant

Je LB heeft trouwens veel weg van mijn LB.

Word!

Als ik in het begin wist waar ik mee bezig was zou ik nu 2meter breed zijn geweest :(

Idd!!!! Ik had de eerste 5 jaar niet eens internet :rolleyes: Ik haalde me info uit de muscle & fitness.....

bear force one!!, ziet er goed uit

ff offtopic:

waarom scheer je wel je beenhaar maar niet je borsthaar?

• Topic Starter Topic Starter
Was dit al van plan om men borsthaar eens weg te doen maar nog altijd niks van gekomen.

Willem9 + kale +1.

Damnnn die bicep is mooi!

Ziet er goed uit maar je borsthaar man :eek: That's sooooo 1900...

Terug
Naar boven