XXL Nutrition

De Foto's

Ik blijf de replies altijd grappig vinden op bb-boards. TS heeft gewoon een ontzettend vette fysiek, ook voor iemand die zes jaar naturel traint. Als je dan de replies leest (20kg spiermassa naturel erbij aan....right) ga je bijna denken dat iedereen er hier bij loopt als de nieuwe Coleman na drie jaar. Standaardreactie is hier dan 'leuke basis, maar daar had meer in gezeten'

Echter als je dan naar de werkelijkheid kijkt....ik train zelf bij Harimau in Groningen een aardige hardcore gym en daar zou deze jongen toch echt wel een flink gespierde jongen zijn. Zeker niet de grootste, maar hij zal qua definitie en spiermassa toch echt wel de massa achter zich laten.

Ik blijf de replies altijd grappig vinden op bb-boards. TS heeft gewoon een ontzettend vette fysiek, ook voor iemand die zes jaar naturel traint. Als je dan de replies leest (20kg spiermassa naturel erbij aan....right) ga je bijna denken dat iedereen er hier bij loopt als de nieuwe Coleman na drie jaar. Standaardreactie is hier dan 'leuke basis, maar daar had meer in gezeten'

Echter als je dan naar de werkelijkheid kijkt....ik train zelf bij Harimau in Groningen een aardige hardcore gym en daar zou deze jongen toch echt wel een flink gespierde jongen zijn. Zeker niet de grootste, maar hij zal qua definitie en spiermassa toch echt wel de massa achter zich laten.

Je hebt een punt.

Ik denk dat mensen zichzelf en anderen te veel vergelijken met de grote jongens. Of wat maximaal mogelijk ZOU KUNNEN zijn.

In de realiteit haalt bijna niemand het maximaal haalbare.

+1

• Topic Starter Topic Starter
Hier zijn de foto's dan eindelijk met wat vertraging :

Afbeelding028-1.jpg

Afbeelding027-1.jpg

Afbeelding023-1.jpg

Afbeelding021-2.jpg

ziet er goed uit. Ik ben het met Kevf eens. Iedereen lult maar makkelijk hier maar het is een puik fysiek. En gezien de foto's die hier vaak voorbij komen steekt deze ook bij dbb boven het gemiddelde uit.

Nog iets waar je over moet nadenken die zeggen dat je in 6 jaar tijd er meer uit had kunnen halen. Waarom zie je bijna geen progressie foto's van mensen die meer dan 5 jaar trainen? Omdat 90% haast geen zichtbare progressie meer maakt binnen een korte periode (afgezien van de mensen die gaan kuren).

Terug
Naar boven