AndroidHealthClinic

De gevaarlijkste weg ter wereld (tweede deel)

Gevaarlijk, ja. Maar het lijkt me monsterlijk gaaf om in die omgeving zo'n bergweg te nemen. Liefst lopend, en lekker veel foto's maken natuurlijk. Maar inderdaad, je snapt niet dat er geen vangrails staan. Zo'n weg aanleggen door de rotsen kost toch een hoop geld. Is er dan geen geld voor een stukkie vangrail?

Er wordt echter wel gewaarschuwd voor een scherpe bocht door middel van een verkeersbord. Dus als je daar uit de bocht vliegt heb je niet goed opgelet.

Gevaarlijk, ja. Maar het lijkt me monsterlijk gaaf om in die omgeving zo'n bergweg te nemen. Liefst lopend, en lekker veel foto's maken natuurlijk. Maar inderdaad, je snapt niet dat er geen vangrails staan. Zo'n weg aanleggen door de rotsen kost toch een hoop geld. Is er dan geen geld voor een stukkie vangrail?

Er wordt echter wel gewaarschuwd voor een scherpe bocht door middel van een verkeersbord. Dus als je daar uit de bocht vliegt heb je niet goed opgelet.
Als je ziet hoe breed die weg is dan snap je wel dat er geen vangrail gebouwd kan worden. Kruisend verkeer heeft nu al geen plaats om langs elkaar heen te gaan. Een vangrail zou die ruimte alleen maar kleiner maken. De enige optie om het veiliger te maken is de weg een stuk verbreden, maar dan zou die berg helemaal opnieuw uitgehouwen moeten worden.

De kosten-baten analyse heeft kennelijk opgeleverd dat 100 doden wel te verkroppen is.

linke shit :eek:

foto 2 en 6 zat ook es een keer in een race speletje met motors :cool: leek er precies op :o

Je hebt toch ook zo'n weg in Italië (of was het oostenrijk), daar hebben ze nu van de zomer een tunnel gemaakt. Ik ben nog over de oude weg gereden met de motor. Daar was wel vangrails maar het grootste gevaar waren vallende stenen.
ja als we naar samnau (zwitserland) rijden vanuit oostenrijk hebben we al is op zo'n weg gereden, geen pretje.. maar nu hebben ze een vernieuwde weg aan de andere kant van dit "dal" rijd veel beter

op zo'n weg zou ik niet op mn gemak rijden:o

Mij zal je er niet voor me plezier zien, maar ziet er wel super uit

geweldig! Lekker met je brommer scheuren:D

kun je lekker basejumpen ook. ;)

Terug
Naar boven