MuscleMeat

Moustafa Ismail - Grootste armen in de wereld;

Dacht zelfs dat die kerel dood was..

Of was dat een andere synthol gebruiker een tijdje geleden?

jullie zijn gewoon jarloers op hoe deze man kan bodybuildert.

Lekker uit verhouding. Die onderarmpjes bij die bicepsomvang.:rolleyes:

Dit is niet om aan te zien. En het kan ook nog gaan lekken ook. Maar hij heeft de media bereikt. Dat compenseert vast wel iets in zijn leven. Iemand moet hem betrekken in een interventie, en hem richting de psycholoog sturen. DAar kan hij nog weleens wat aan hebben:p

Ik snap dat mensen die eigenlijk al jaren getraind hebben dat gaan doen, beetje bijspuiten. Maar dit soort gevallen zijn gewoon zielig.
In principe heeft ie tenminste in Guinness gestaan :P Dus als je iets verdoet, moet je het goed doen.

Nice, zal hij wel lang en hard voor getraind hebben.

Staat ook gelukkig mooi in verhouding met de rest.

Nice, zal hij wel lang en hard voor getraind hebben.

Staat ook gelukkig mooi in verhouding met de rest.

HEY! waarom moet je altijd topic verpesten met jouw serieuze reacties! Donder op man!
Reported!!!

Just kiddin.......Got ya! :roflol:

Wel makkelijk, stel je rijd ergens en ineens licht het olie lampje op en je moet bijvullen.
Dan heb je altijd nog een enkele liters olie bij de hand :)

Oud nieuws en deze man staat volgens mij al lang niet meer in de Guiness Book of Records.

Fking achterlijke Synthol abusers.

Met z'n allen in 'n appart hokkie.

• Topic Starter Topic Starter
Oud nieuws en deze man staat volgens mij al lang niet meer in de Guiness Book of Records.

Nou dan heeft hij zichzelf flink gemutileerd om uiteindelijk niets te bereiken. Het is toch één grote rondlopende grap, niet waar?

Die relaxed poses ook, dit kan toch niet waar zijn. Je lacht je toch helemaal rot als je hem zo trots ziet kijken.

als hij een ongeluk krijgt is ie dood...
of als zijn arm openklapt ofzo

dat krijg je van al die annebole en whey shakes ik ken ook mensen die dat gebruiken of creatiene maar ze luisteren niet naar me als ik zeg dat ze daarmee moeten stoppen omdat ze anders vervormen

Recent kwam die nog in een tv programma voor :roflol:

Was die ook aan het trainen enz...die ROMs, het gewicht...ja die waren echt buitengewoon! :o (slecht en laag!)

Toch wel handig in het water zulke zwembandjes. Blijf je tenminste drijven.

Terug
Naar boven