- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Wil je zeggen dat er ook rassenwetten zijn die niet racistisch (en extreem) zijn?
![]()
Ik zei soortgelijke wetten, niet per se rassenwet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je zeggen dat er ook rassenwetten zijn die niet racistisch (en extreem) zijn?
![]()

Je bent een volslagen idioot. Dus de Belgen en Nederlanders moeten dan maar alle immigranten beginnen uitmoorden om aan te tonen dat je niet moet sollen met ons? Jouw racisme neigt naar naar het nazisme. Je remedie is erger dan de ziekte.
Ongelooflijk hoe ons onderwijs aan het falen is.
Om jou belachelijk te maken, al heb je mijn hulp daar eigenlijk niet bij nodig.
![]()
Friedje, waarom reageer jij hier eigenlijk nog?
---------- Post added 15 October 2013 at 11:51 ----------
Trouwens, heb ook al meerdere malen gezegd dat ik het erg vind dat men door dit soort incidenten erg gaat veralgemenen, dus wat je hier allemaal aanhaalt slaat nergens op als je de discussie gevolgd had.
Reportageploeg TVL bedreigd in Meulenberg (video)
Vanmiddag is in de Houthalense wijk Meulenberg een reportageploeg van TV Limburg bedreigd door een aantal jongeren. De jongeren wilden niet dat de journalisten in de wijk filmden en haalden een groot vuurwapen boven. Dat bleek uiteindelijk nep te zijn. TVL dient een klacht in.
http://www.hbvl.be/limburg/houthalen-helchteren/reportageploeg-tvl-bedreigd-in-meulenberg-video.aspx
Wij moeten als Belgen/NL'ers helemaal niet zonder reden alle 'immigranten' bij elkaar gaan slagen.
Dat zou nergens op slaan (no pun intended).
In Rusland hebben nieuwe immigranten een etnische Rus vermoord.
De Russen hebben even getoond dat dit best niet nog eens kan gebeuren.
Politiek correcte oplossing? Nope
Zal het de maatschappij op lange termijn verbeteren? Waarschijnlijk niet.
Maar ik vind het toch mooi dat ze ginds niet zo laf zijn en over zich laten lopen als wij hier doen.
Als ze dan de immigranten die de moord gepleegd hebben in elkaar hebben gemept prima, niks aan de hand. Ik vind het belachelijk om mijn Marokkaanse overbuurman de t*ring in te meppen omdat een stel Marokkanen in Meulenberg zich niet kunnen gedragen. Dan pak je hun, niet een ander.
Als de politie af en toe met scherp op wat rellende hoofddoekjes en heuptasjes dragers zou schieten, zou de maatschappij goed doen.