Fitness Seller

Shocking News Rellen in Meulenberg (Limburg)

• Topic Starter Topic Starter
Wil je zeggen dat er ook rassenwetten zijn die niet racistisch (en extreem) zijn?

34g3cj4.gif

Ik zei soortgelijke wetten, niet per se rassenwet.

Friedje, waarom reageer jij hier eigenlijk nog? :o

---------- Post added 15 October 2013 at 11:51 ----------

Je bent een volslagen idioot. Dus de Belgen en Nederlanders moeten dan maar alle immigranten beginnen uitmoorden om aan te tonen dat je niet moet sollen met ons? Jouw racisme neigt naar naar het nazisme. Je remedie is erger dan de ziekte.
Ongelooflijk hoe ons onderwijs aan het falen is.

Trouwens, heb ook al meerdere malen gezegd dat ik het erg vind dat men door dit soort incidenten erg gaat veralgemenen, dus wat je hier allemaal aanhaalt slaat nergens op als je de discussie gevolgd had.

Friedje, waarom reageer jij hier eigenlijk nog? :o

---------- Post added 15 October 2013 at 11:51 ----------

Trouwens, heb ook al meerdere malen gezegd dat ik het erg vind dat men door dit soort incidenten erg gaat veralgemenen, dus wat je hier allemaal aanhaalt slaat nergens op als je de discussie gevolgd had.

Ik reageerde op jouw onzinnige opmerkingen omtrent de Russen. Dat weet je best. En ik hoop dat je beseft dat het verschrikkelijk is dat men ad hoc immigranten dood tot halfdood slaat; Als je dus nog eens zo'n clipje ziet, zeg dan iets anders dan "maar op de één of andere manier laat het wel zien dat die immigranten in rusland niet ermee moeten ****en, en denk dat dat ook wel een heel duidelijke boodschap is voor die immigranten daar."

Maar effe wat Russische nationalisten en Brazilliaanse agenten naar die wijk sturen dan.

Wij moeten als Belgen/NL'ers helemaal niet zonder reden alle 'immigranten' bij elkaar gaan slagen.
Dat zou nergens op slaan (no pun intended).

In Rusland hebben nieuwe immigranten een etnische Rus vermoord.
De Russen hebben even getoond dat dit best niet nog eens kan gebeuren.
Politiek correcte oplossing? Nope
Zal het de maatschappij op lange termijn verbeteren? Waarschijnlijk niet.

Maar ik vind het toch mooi dat ze ginds niet zo laf zijn en over zich laten lopen als wij hier doen.

Wij moeten als Belgen/NL'ers helemaal niet zonder reden alle 'immigranten' bij elkaar gaan slagen.
Dat zou nergens op slaan (no pun intended).

In Rusland hebben nieuwe immigranten een etnische Rus vermoord.
De Russen hebben even getoond dat dit best niet nog eens kan gebeuren.
Politiek correcte oplossing? Nope
Zal het de maatschappij op lange termijn verbeteren? Waarschijnlijk niet.

Maar ik vind het toch mooi dat ze ginds niet zo laf zijn en over zich laten lopen als wij hier doen.

Als ze dan de immigranten die de moord gepleegd hebben in elkaar hebben gemept prima, niks aan de hand. Ik vind het belachelijk om mijn Marokkaanse overbuurman de t*ring in te meppen omdat een stel Marokkanen in Meulenberg zich niet kunnen gedragen. Dan pak je hun, niet een ander.

Als ze dan de immigranten die de moord gepleegd hebben in elkaar hebben gemept prima, niks aan de hand. Ik vind het belachelijk om mijn Marokkaanse overbuurman de t*ring in te meppen omdat een stel Marokkanen in Meulenberg zich niet kunnen gedragen. Dan pak je hun, niet een ander.

Collateral dammage.
Nee j/k. inderdaad akkoord.

Als zou ik het niet erg vinden moesten ze elke typische mocro met zijn Adidas training, Delvaux klakje en Air Maxen eens een educatieve mep geven. Erg veel zullen zij onze maatschappij sowieso niet bijbrengen in de toekomst.

Heb daarnet nog zo'n marginale video op FB gezien (niet zeker of jullie hem kunnen zien zo.
https://www.facebook.com/photo.php?v=760749457284352

Comments zeggen genoeg over de jeugd

Als de politie af en toe met scherp op wat rellende hoofddoekjes en heuptasjes dragers zou schieten, zou de maatschappij goed doen.

Als de politie af en toe met scherp op wat rellende hoofddoekjes en heuptasjes dragers zou schieten, zou de maatschappij goed doen.

Nee hoor. Als je dan toch wilt schieten doe 't dan met rubberkogels, kunnen ze hun maatjes vertellen dat dat pijn doet. Bullshit natuurlijk man.

En @ Ebel, hetzelfde denk ik van de typische pauper Sjonnie met z'n hasj op de lip, tattoo's in z'n nek en z'n bomberjack aan.

niks mis met rellen imo, doen we hier op dbb toch ook? :D

Terug
Naar boven