MuscleMeat

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

welke dag was dat dan?:D
 
Zo'n Huub zou in het dagelijks leven al lang een paar stoten op de bakkes hebben gehad.
 
Zo'n Huub zou in het dagelijks leven al lang een paar stoten op de bakkes hebben gehad.

Dat kan je wel zeggen ja, ik vraag me ook af hoe vaak je de overweging moet gaan maken om er 10.000 euro voor over te hebben om die gast z'n muil open te beuken. Volgens mij gaat die 10.000 euro dan met de week minder een probleem zijn..
 
De jaapster strikes back........................
 
Is die Lieke nou dezelfde Lieke als uit Big Brother 2005?
 
Japie for president:roflol:

en dan te bedenken dat die knakker bij mij in de klas zat

:haha:
 
Japie for president:roflol:

en dan te bedenken dat die knakker bij mij in de klas zat

:haha:


Die gozer komt me al sinds ik z´n kop zag ontzettend bekend voor, waar was dat dan? Ik meen me te herinneren dat jij uit omgeving Rotterdam komt, niet toevallig Ichthus Hogeschool?!
 
Ik heb dat stuk net zitten bekijken van die jaap

Want een koning !!

Zijn er nog meer van die topstukken te zien ?
 
Dat kan je wel zeggen ja, ik vraag me ook af hoe vaak je de overweging moet gaan maken om er 10.000 euro voor over te hebben om die gast z'n muil open te beuken. Volgens mij gaat die 10.000 euro dan met de week minder een probleem zijn..

Ik vraag me af of je je 10.000 euro ook kwijt bent als je het bed van die Huub subtiel voorziet van een portie glassplinters ofzo.

Aan de andere kant, zo'n nerderig ogende dwerg en zo'n overdreven fag kan je toch gewoon niet serieus nemen. In plaats van er op in gaan denk ik dat het best lang vol te houden is om ze gewoon keihard in hun gezicht uit te lachen.
 
Die gozer komt me al sinds ik z´n kop zag ontzettend bekend voor, waar was dat dan? Ik meen me te herinneren dat jij uit omgeving Rotterdam komt, niet toevallig Ichthus Hogeschool?!

nope:D

Maerlant College
 
Was Jaap toen al ook zo dik? En net als nu niet 100%?:D

nou, vroeger was ie best dik...maar toen was ie 50kilo afgevallen mbv een dieetiste en hardlopen...ging de goeie kant op met Jaapie totdat zn broer overleed in een carcrash en hij in zn depressie weer greep naar de broodjes frikandel in de pauze die ie per 12 wegwerkte...toen ging het bergafwaards met hem..maar nooit verwacht dat het ZULKE proporties zou aannemen:(

Je zou het niet zeggen, maar Jaap is totaal niet dom!!!Behoorlijk wat hersens zitten onder die pan van m
 
Vanavond kan je zien hoe Jaap midden in de nacht een bak ijs na binnen werkt.
Wat hij overdag eraf traint dan vreet hij er gewoon weer dubbel bij.
En als hij zijn hersens op een betere manier had gebruikt dan was hij nu niet zo dik geweest.
Het is wel makkelijk om te zeggen dat je dik bent omdat je een slechte jeugd hebt gehad.
 
Back
Naar boven