Fitness Seller

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Het is de bedoeling om zo mensen tegen elkaar uit te drijven... Het is ook een manier vna opbouwen.. Na 23 september komen er geen nieuwe meer bij.. Als de emmer dan al goed vol zit ;)


En wordt en dan een keer een besluit gemaakt wie de villa wint? ik snap er ook de ballen niet meer van...
 
Jensen tegen Amanda: "Is er nog een kans dat Jaap en jij eens coïtus gaan hebben?"

Amanda: "Ik heb weinig met kleine derde beentjes zoals die van Jaap en Huub" :D
 
de aflevering van vandaag wordt he-le-maal de shit als ik het gisteren zo zag. Helaas kan ik hem niet kijken :(

Wat mij betreft het beste tv-programma in jaren :D
 
En wordt en dan een keer een besluit gemaakt wie de villa wint? ik snap er ook de ballen niet meer van...

Nee...

Als ik het goed heb gaaat de villa er pas uit als diegene als laatste overblijft.. Dat gaat dus wss nooit gebeuren...

De laatste twee winnen dan volgens mij wel de jackpot die ze dan door 2-en delen oid...


Er zijn ook mensen die denken dat het spel uiteindelijk zal worden beslist door het publiek d.w.v een SMS-stemming oid.
 
vanavond gaan er weer wat mensen door het lint, mister para word er geloof ik ook ff uitgezet door de uitsmijters..
 
Jensen tegen Amanda: "Is er nog een kans dat Jaap en jij eens coïtus gaan hebben?"

Amanda: "Ik heb weinig met kleine derde beentjes zoals die van Jaap en Huub" :D

Het zou je dochter maar wezen. 19 jaar en al zo de hoer uithangen. En ook nog liegen... 'plak en knipwerk' haha 'trek en plakwerk' ja :D
 
22:50 - 23:35 Jensen! RTL 5

Komt het zien! Vanavond zit Jensen bij mij in de show! Ik kan maar 1 ding verklappen:
ULTIEME TERROR

Oh ja....siliconenontkenner & stoephoer Amandaatje gaat ook mee. :)

Zo'n ultieme terror was het niet.
Jaap is echt maf.
Hij denkt door dat hij zoveel hits heeft op zijn weblog dat hij populair is.
Maar hij vergeet dat het helemaal niks zegt over hoe ze over hem denken.
 
Jensen tegen Amanda: "Is er nog een kans dat Jaap en jij eens coïtus gaan hebben?"

Amanda: "Ik heb weinig met kleine derde beentjes zoals die van Jaap en Huub" :D

haha, Ze lust er iig wel pap van. Misselijk wat ze buiten de kooi allemaal uitgespookt heeft.
 
Nee...

Als ik het goed heb gaaat de villa er pas uit als diegene als laatste overblijft.. Dat gaat dus wss nooit gebeuren...

De laatste twee winnen dan volgens mij wel de jackpot die ze dan door 2-en delen oid...


Er zijn ook mensen die denken dat het spel uiteindelijk zal worden beslist door het publiek d.w.v een SMS-stemming oid.

Ik ken via via iemand bij de redactie, die zei dat het heel simpel is straks wordt talpa overgenomen door rtl en dan trekken ze de stekker eruit. Iedereen krijgt een leuk bedrag en na 2 weken zijn we ze allemaal weer vergeten.
 
:eek:

SOA Newsflash
SOA newsflash...Lieke en Huub zijn gisteren naar de huisarts gegaan voor een SOA test. De weddenschappen gaan nu van start dus zet je geld in op positief of negatief. Chlamydia of een druipertje. Lieke wou het nog geheim houden, maar gelukkig zit Huub hier lang genoeg om te weten dat dat hier niet lukt. Lieke had nog wat rode plekjes en schilvertjes op der punani toen haar handdoekje per ongeluk afviel...hmmm in Nicolaas zijn woorden dan maar...de beelden waren niet mooi!

Lieke en Huub ik wens jullie al het succes met de SOA uitslag na het uitleen akevietje voor de mannentrio. En nog een tipje voor Lieke, want het is altijd prijs met Achmed....een zwangerschapstest zou niet verkeerd zijn want je hebt echt inmiddels een buikje gebouwd. Vraag maar aan Huub hoe Brian dat toen geregeld had.

Link van: Brian uit De Gouden Kooi
 
Het zou je dochter maar wezen. 19 jaar en al zo de hoer uithangen. En ook nog liegen... 'plak en knipwerk' haha 'trek en plakwerk' ja :D

:eek:

Is die Amanda 19 jaar??????????????????????????????????????

Tering!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik ken via via iemand bij de redactie, die zei dat het heel simpel is straks wordt talpa overgenomen door rtl en dan trekken ze de stekker eruit. Iedereen krijgt een leuk bedrag en na 2 weken zijn we ze allemaal weer vergeten.

Wie ken je dan via via? pm me anders maar de naam, want ik ken iedereen daar, en wat je verteld klopt echt niet...

DGK komt op rtl7
 
Ik ken via via iemand bij de redactie, die zei dat het heel simpel is straks wordt talpa overgenomen door rtl en dan trekken ze de stekker eruit. Iedereen krijgt een leuk bedrag en na 2 weken zijn we ze allemaal weer vergeten.

lijkt me niet, dgk wordt steeds beter bekeken.
 
hm ja vraag me af hoe ze dit ooit gaan doen als er telkens iemand bij komt is het toch niet echt eerlijk meer.
 
hm ja vraag me af hoe ze dit ooit gaan doen als er telkens iemand bij komt is het toch niet echt eerlijk meer.


Vroeg ik me gisteren ook af, een vaste kijker vertelde me dat mensen vervangen worden als ze er vrijwillig uit gaan. In het geval van eruit gestemd worden of diskwalificatie worden ze niet vervangen.


edit:
Ehm zou ook andersom geweest kunnen zijn, lijkt me logischer.
 
Vertel eens wat over je Gouden Kooi avontuur Botje !
 
Ik kan maar niet begrijpen dat er nog niet iemand is vermoord,als er 1 uit zijn dak gaat is het veel schreeuwen duwen/trekken.
Maar echt harde klappen/trappen uitdelen heb ik nog niet gezien.

Iemand die mij zo ver drijft,die steek ik zo neer!

Is niet de stoere jongen uithangen maar ik weet vanmezelf dat ik alle controlle verlies

Dus het is een hoop gespeelde emotie/woede dat kan niet anders in dat programma
 
Er is één gouden regel,.. geen fysiek geweld.
En als je dan zo kwaad bent dan blijft duwen en trekken, spugen, spullen verbranden en vernielen over. (Huub zijn honkballen/Brian zijn gitaar).
Maar ik denk ook dat de kans op gewonde of nog erger alleen maar meer wordt.
En over een paar maanden komt er zeker geen nieuwe meer bij dus dan is het afstrepen...
 
Back
Naar boven