MuscleMeat

'de grote 3' samen?

Optifiber

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik volg 3 dagen split-schema, maar door omstandigheden kan ik volgende week maar 1 keer gaan trainen. Dan zou ik misschien die keer enkel squat, dl en bp doen. Is dit een goed idee of lijkt dit nergens op?

Tuurlijk gaat dat.

Bij Rippetoe wordt dat soms zelf 2x per week alledrie tesamen gedaan!

Niet echt handig, beter squat je elke keer, maar deadlift je maar 1 keer in de 2 weken, en op die dag zou ik éérst deadliften, en daarna squatten.

En ook gewoon een keer military press ipv bench doen, of erbij.
Natuurlijk ook elke keer rows of/en chins doen.

@ luuc, ouch, eerst je rug verzwakken om daarna te squaten?

@ Opti, Nee kan goed, gewoon doen, en pak BOR er ook bij en je bent zo goed als klaar.

@ luuc, ouch, eerst je rug verzwakken om daarna te squaten?

intensiteit van je squats aanpassen die dag he. geen punt.

@ luuc, 1 keer per week een deadlift variatie is imo wel een vereiste.. maar das een persoonlijk ding, ik ben nogal gauw uit de beweging.. dus wat lichte/speed deads kunnen imo geen kwaad als je niet zwaar wil gaan

intensiteit van je squats aanpassen die dag he. geen punt.

@ luuc, 1 keer per week een deadlift variatie is imo wel een vereiste.. maar das een persoonlijk ding, ik ben nogal gauw uit de beweging.. dus wat lichte/speed deads kunnen imo geen kwaad als je niet zwaar wil gaan

Waarom in intensiteit minderen, als je eerst benen pakt kun nog 99% geven voor de rug:rolleyes:

Dat denk jij. Ik merk dat mijn onderrug al zwaar vertyft is na wat squats.

Eerst deadliften, dan squatten. Probeer het maar uit. Na zwaar squatten kan je niet meer zwaar deadliften, andersom wel als je voldoende rust neemt tussen de sets en oefeningen.

Je kan wel intensiteit afwisselen:
Zwaar deadliften = licht squatten
Zwaar squatten = licht deadliften

Waarom in intensiteit minderen, als je eerst benen pakt kun nog 99% geven voor de rug:rolleyes:

Dan heb je een goede conditie kerel. Ik kan nauwelijks m'n triceps nog pakken na rug. En na benen ben ik al helemaal blij dat ik naar huis mag.

Eerst deadliften, dan squatten. Probeer het maar uit. Na zwaar squatten kan je niet meer zwaar deadliften, andersom wel als je voldoende rust neemt tussen de sets en oefeningen.

Je kan wel intensiteit afwisselen:
Zwaar deadliften = licht squatten
Zwaar squatten = licht deadliften
2nd.
zo doe ik het ook altijd en bevalt me prima

Ik heb na wat lichtere squats ook al duidelijk minder kracht bij deadlifts.

Ik doe nooit rug en benen op 1 dag, ben je gek ofzo veels te uitputtend

dan is fullbody dus niks voor jou?

Waarom geen weekje rust?

Ik kan wel zwaar deadliften na zware squats.. ik kan however niet zwaar squatten na zware deadlifts.

't Is blijkbaar persoonsafhankelijk. Check 't zelf dan maar uit.:p

of na squat romanian deadlift

en na deadlift lichtere squat/of front/ of hacksquats

Terug
Naar boven