robintjuh
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik gebruik al een tijdje google Crome, werkt best lekker
Het is de bedoeling dat mensen wat verder kijken dan het MS wereldje. Als men de anderen echt goed leert kennen denk ik dat men hier meer voordeel kan uithalen. Als mensen zich gaan afvragen waarom ze zoveel rotzooi op de PC krijgen dan komen ze vanzelf bij de browser uit. Sinds ik IE niet meer gebruik heb ik amper nog troep op de PC. Dat bedoel ik oa met bewezen feiten. Zelfs de nieuwste versies van IE laten nog allerlei zooi door. Dat merk je soms pas als je een spyware scanner hebt laten lopen.Heb ik wel, staat in mijn post. Alleen crome niet geloof ik, maarja, zie niet in waarom ik die nog wil proberen. Naar mijn ervaring is voor mij IE gewoon nog het fijnste. Of die het beste is boeit me werkelijk waar niks. Ik ga niet iets gebruiken alleen omdat andere em beter vinden. Doet me denken aan trendvolgers/breezahs.
Maargoed, dit is mijn mening maar. De mening van een consument en niet een expert, zal er wel niet toe doen![]()
Het is de bedoeling dat mensen wat verder kijken dan het MS wereldje. Als men de anderen echt goed leert kennen denk ik dat men hier meer voordeel kan uithalen. Als mensen zich gaan afvragen waarom ze zoveel rotzooi op de PC krijgen dan komen ze vanzelf bij de browser uit. Sinds ik IE niet meer gebruik heb ik amper nog troep op de PC. Dat bedoel ik oa met bewezen feiten. Zelfs de nieuwste versies van IE laten nog allerlei zooi door. Dat merk je soms pas als je een spyware scanner hebt laten lopen.

Je moet voor de gein eens deze programmaatjes draaien:Kan iemand ook uitleggen waarom ie k*t is? Heb er namelijk niet zo'n last van.
Je moet voor de gein eens deze programmaatjes draaien:
- Ad aware
- Spybot search & destroy
Beiden ook gratis BTW.
No prob. Een tevreden gebruiker is een gelukkige gebruiker. Proberen kan nooit kwaad natuurlijk.Heb ad aware er wel is opgehad. Heb nu avg en die houd ook zulke dingen tegen als het goed is. Ik heb iig nooit pop ups of dat me startpagina verandert oid.