Riccohw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Vista heb ik heel kort geprobeerd. XP vind ik wel ok, maar ik blijf fan van windows 98 eigenlijk. Had twee systemen, draaide op een 98 en de ander xp proffesional, aangezien home je hardeschijf gewoon ruined (ook heb je niet zo'n snelle internetsnelheid als met proffesional/win 98).Zeer herkenbaar allemaal Riccohw, ik was ook een enorme Windows fan (al de rest vond ik maar overbodig enzo). Zelfs laatst bij de Chrome introductie was ik extreem sceptisch. Al wat er nodig is , is een beetje moed om eens verder te kijken. Ik gebruik nog steeds Windows op de desktop, maar werk nu al 30% op de mac en je merkt gewoon continu het verschil. Zelfs Vista 64bit kan me niet bekoren, ik werk nog liever op XP 32 bit.
Over dat sceptisch zijn, dat herken ik erg! ik wil het eigenlijk wel proberen, maar het is ook weer een, ja hoe zal ik het zeggen, angst dat het net zo iets is als microsoft z'n IE. Maar ja, proberen kan geen kwaad! zal het binnenkort eens proberen (miss met de kerst ff. hou je op de hoogte)
Maar als je een mac ook gebruikt, waarom installeer je dan niet VMware / Parallels op je mac zodat je daar je windows kan gebruiken? tegelijkertijd met je OS X. Je kan zo ook heel gemakkelijk bestanden wisselen. Bovendien draait windows ook nog eens beter als het op een mac draait, dan dat het op een pc doet