MuscleMeat

De Iron Man met misschien ook Nederlandse deelnemers !

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
16 februari a.s. gaat het profcircus weer los met de Iron Man, oudste bb-wedstrijd in het pro-circuit:oud:. De pro's kunnen $ 30.000,-. verdelen en de top 5 mag zich straks weer op de Mr.O laten zien.
Voldoende reden voor een hoop pro's om er vol voor te gaan en proberen het e.a. binnen te halen.

Op dit moment is er best al een indrukwekkende lijst met atleten die de strijd gaat aanbinden namelijk, Phil Heath, Silvio Samuel, Toney Freeman, King Kamali, Troy Alves, Hidetada Yamagishi, Joel Stubbs, Will Harris, Dave Henry en Johnny Jackson. Als ik het goed begrepen heb, zal Nederland ook een goede vertegenwoordiging hebben met Shehab Eldin en Khalid:thumbs:.

Ben wel benieuwd welke atleten zich nog meer gaan melden op de Iron Man, echt een klasse line up voor zover:yes:....dacht dat de wedstrijd ook live wordt uitgezonden:coffeepc: maar misschien dat een van de DBB-ers hier al meer over kan vertellen.

Mijn top 5 (voorlopig):study:
1. Phil Heath
2. Toney Freeman
3. Silvio Samuel
4. Johnny Jackson
5. Dave Henry

Hoop voor Shehab en Khalid dat ze zich kunnen vestigen in of rond de top 10, als ze deze wedstrijd pakken:cool:.

Kijk uit naar de vorm van Phil. Hij heeft een super fysiek als hij er goed bij staat. Johnnie jackson vind ik persoonlijk ook een super fysiek hebben. Altijd al een van mijn favorieten geweest.

Nette lineup so far

Als Phill en Tony goed staan wordt het een vette top

Vraag me af of Kamali verder gaat wegzakken of of hij terug wat deftig er bij zal staan

• Topic Starter Topic Starter
Nette lineup so far

Als Phill en Tony goed staan wordt het een vette top

Vraag me af of Kamali verder gaat wegzakken of of hij terug wat deftig er bij zal staan

Kamali heeft denk ik best de mogelijkheden om een top 5 te pakken maar alles valt en staat met een goede begeleiding. Verder is de concurrentie giga tegenwoordig en heeft de Iron Man nu al een legendarische line up:cool:.
Een hoop toppers die elkaar weinig ontlopen....zelf ben ik nieuwsgierig naar Troy Alves, bij de laatste wedstrijden een aantal dagen van te voren top maar op de wedstrijd zelf net niet genoeg;).

Ben benieuwd naar Troy Alves. Hij heeft een tijdje rust genomen om massa te pakken......

Volgens mij doet Hedwig Parden ook mee, maar weet het niet 100%

Ben erg benieuwd naar Troy Alves eigenlijk :)

No offense, maar de 2 nederlanders gaan met zo'n line-up de top 10 moeilijk halen. Ik gun het ze wel hoor, het zijn 2 toppers!!! :thumbs: Nederlandse trots :D

ze worden weggeblazen kun je beter zeggen..

Volgens mij doet Hedwig Parden ook mee, maar weet het niet 100%

Hedwig is niet van de partij, zal wel meedoen aan de Australien grandprix. Meer kans op vergelijkingen. Dan tussen al die Amerikanen.

top drie:

Phil heath
Silvio Samuel
David Henry

Khalid en Eldin veel succes.

ze worden weggeblazen kun je beter zeggen..

Dit is wel heel negatief:o...of volg je wekelijks hun shape en vergelijk je die
met eventuele andere deelnemers:rolleyes:.

Denk dat je in het hol van de leeuw het wel moeilijker krijgt kwa vergelijkingen m.b.t. jongens die daar uit de regio komen;) maar als je internationaal naam wil maken is het belangrijk om je daar te laten zien...zo wisten in het verleden o.a. Tommi Thorvildsen, Gunther Schlierkamp en recenter Silvio Samuel toch aardig hun weg te vinden.

Wat ik al aangaf ben benieuwd naar troy Alves, heeft een fysiek waarmee hij zich kan kwalificeren voor de Mr.O maar het moet er ff uitkomen.
Ben ook wel nieuwsgierig welke (Europese) pro's zich nog meer in zullen schrijven, het is nu al een geweldig veld en de organisatie gaat ervan uit dat er nog minimaal 6 a 7 pro's in dit rijtje zullen bijkomen:cool:.

van mij mag jackson winnen, ziet er altijd bruud uit.. ik gun t m wel

Ik denk niet dat Shehab Eldin mee gaat doen.
Hij is veel kilo's verloren door Rammadan hij was 20 kilo verloren vertelde hij.
Hij is weer wat groter aan het worden maar zit bij lange niet op zijn oude gewicht. Toch wel chill een pro bodybuilder in je gym:D

Ik denk niet dat Shehab Eldin mee gaat doen.
Hij is veel kilo's verloren door Rammadan hij was 20 kilo verloren vertelde hij.
Hij is weer wat groter aan het worden maar zit bij lange niet op zijn oude gewicht. Toch wel chill een pro bodybuilder in je gym:D

:eek:20 kg, jammer dat hij voor die gekkigheid straks veel moeite moet doen om op niveau te komen:(...dacht wel dat hij nog steeds geinteresserd was in deelname maar daar weet waarschijnlijk Rene van XXL meer van;).

Tof dat je bij hem in de gym traint, heb hem een aantal malen op de Fibo gezien + een keer tijdens een gastoptreden op de Deventer Grand Prix:cool:, goede atleet die als hij zijn benen iets kan optrekken goed mee kan op het huidige pro niveau.

:eek:20 kg, jammer dat hij voor die gekkigheid straks veel moeite moet doen om op niveau te komen:(...dacht wel dat hij nog steeds geinteresserd was in deelname maar daar weet waarschijnlijk Rene van XXL meer van;).

Tof dat je bij hem in de gym traint, heb hem een aantal malen op de Fibo gezien + een keer tijdens een gastoptreden op de Deventer Grand Prix:cool:, goede atleet die als hij zijn benen iets kan optrekken goed mee kan op het huidige pro niveau.

Hij heeft ze huiswerk gewoon niet goed gedaan. 20 kilo laat me raden, gedurende die maand niet getraind, niet op zijn voeding gelet. supplementen gebrek. hij had simpel op ze minst maar 3 kilo te inleveren. wat ik jammer vind is dat hij de ramadan als excuses gebruikt. accepteren dude!!! niet achteraf janken.

Hij heeft ze huiswerk gewoon niet goed gedaan. 20 kilo laat me raden, gedurende die maand niet getraind, niet op zijn voeding gelet. supplementen gebrek. hij had simpel op ze minst maar 3 kilo te inleveren. wat ik jammer vind is dat hij de ramadan als excuses gebruikt. accepteren dude!!! niet achteraf janken.

Yep, 20 kg vond ik ook wel erg veel...maar zonde blijft het wel vooral om dat
je body je euries zijn als pro;). Maar ja een aantal weken kunnen veel verschil maken dus hopen dat ie de zaak weer op kan pakken.

Ja ik zei al hij begint weer groot te worden maar vind het niet motiverend om hem te zien trainen:( bijna slaap verwekkend doet soms gewoon 20 min over 3 sets leg extensions begrijp me niet verkeerd heb veel bewondering voor hem weet dat hij 20 kilo kip in de week eet:P Hmm miss zijn dat die 20 kilo wat ie verloren was:)

houd er rekening mee dat ze in die ramadam maand ook niet gebruiken he

NL-ers hebben vooralsnog weinig te zoeken op Pr niveau.
Hoe geweldig ik soms de fysieken vind, we zijn gewoon niet opgewassen tegen de USA monsters.

Terug
Naar boven