16 februari a.s. gaat het profcircus weer los met de Iron Man, oudste bb-wedstrijd in het pro-circuit
. De pro's kunnen $ 30.000,-. verdelen en de top 5 mag zich straks weer op de Mr.O laten zien.
Voldoende reden voor een hoop pro's om er vol voor te gaan en proberen het e.a. binnen te halen.
Op dit moment is er best al een indrukwekkende lijst met atleten die de strijd gaat aanbinden namelijk, Phil Heath, Silvio Samuel, Toney Freeman, King Kamali, Troy Alves, Hidetada Yamagishi, Joel Stubbs, Will Harris, Dave Henry en Johnny Jackson. Als ik het goed begrepen heb, zal Nederland ook een goede vertegenwoordiging hebben met Shehab Eldin en Khalid
.
Ben wel benieuwd welke atleten zich nog meer gaan melden op de Iron Man, echt een klasse line up voor zover
....dacht dat de wedstrijd ook live wordt uitgezonden
maar misschien dat een van de DBB-ers hier al meer over kan vertellen.
Mijn top 5 (voorlopig)
1. Phil Heath
2. Toney Freeman
3. Silvio Samuel
4. Johnny Jackson
5. Dave Henry
Hoop voor Shehab en Khalid dat ze zich kunnen vestigen in of rond de top 10, als ze deze wedstrijd pakken
.
. De pro's kunnen $ 30.000,-. verdelen en de top 5 mag zich straks weer op de Mr.O laten zien. Voldoende reden voor een hoop pro's om er vol voor te gaan en proberen het e.a. binnen te halen.
Op dit moment is er best al een indrukwekkende lijst met atleten die de strijd gaat aanbinden namelijk, Phil Heath, Silvio Samuel, Toney Freeman, King Kamali, Troy Alves, Hidetada Yamagishi, Joel Stubbs, Will Harris, Dave Henry en Johnny Jackson. Als ik het goed begrepen heb, zal Nederland ook een goede vertegenwoordiging hebben met Shehab Eldin en Khalid
Ben wel benieuwd welke atleten zich nog meer gaan melden op de Iron Man, echt een klasse line up voor zover
....dacht dat de wedstrijd ook live wordt uitgezonden
maar misschien dat een van de DBB-ers hier al meer over kan vertellen.Mijn top 5 (voorlopig)

1. Phil Heath
2. Toney Freeman
3. Silvio Samuel
4. Johnny Jackson
5. Dave Henry
Hoop voor Shehab en Khalid dat ze zich kunnen vestigen in of rond de top 10, als ze deze wedstrijd pakken
.

.

...of volg je wekelijks hun shape en vergelijk je die
.
20 kg, jammer dat hij voor die gekkigheid straks veel moeite moet doen om op niveau te komen
...dacht wel dat hij nog steeds geinteresserd was in deelname maar daar weet waarschijnlijk Rene van XXL meer van
Hmm miss zijn dat die 20 kilo wat ie verloren was