XXL Nutrition

De Iron Man met misschien ook Nederlandse deelnemers !

geloof dat neset icli zich ook aan het opmaken is voor de iron man..

• Topic Starter Topic Starter
geloof dat neset icli zich ook aan het opmaken is voor de iron man..

Lange tijd niets gehoord van Neset...was me toch een beetje onduidelijk of hij ambities had in het pro circuit;). Maar als er iemand mogelijkheden heeft dan is hij het wel, wat kast aan kwaliteit heeft die gast:cool:.

houd er rekening mee dat ze in die ramadam maand ook niet gebruiken he

Dan moet je gebruiken, in het geval van Eldin. Zoals ik al zei hij heeft ze huiswerk gewoon niet goed gedaan. Neset zal als hij aan zijn woord houdt zijn debuut maken in 2008, wat ik toen bij Jensen heb begrepen zal dat de Ironman worden. In de wandelgangen gaat het gerucht dat hij heel dik is geworden, vettig. dus niet dat opgeblazen. Maar geloof er weinig van.

Heeft iemand al wat meer info over de eventuele live webcast, Nederlandse tijden van uitzending etc. ?;).

Dan moet je gebruiken, in het geval van Eldin. Zoals ik al zei hij heeft ze huiswerk gewoon niet goed gedaan. Neset zal als hij aan zijn woord houdt zijn debuut maken in 2008, wat ik toen bij Jensen heb begrepen zal dat de Ironman worden. In de wandelgangen gaat het gerucht dat hij heel dik is geworden, vettig. dus niet dat opgeblazen. Maar geloof er weinig van.

zag m laatst nog, en hij was wel f*cking huge, maar had kleren aan dus kon niet goed zien wat t precies was, maar t leek me geen vet.

Volgens de berichten mag Neset Icli zich straks voegen bij de giga line up
op de Iron Man. Heb hem op de Grand Prix van Holland gezien en als hij met die kwaliteit kan komen is een top 10 plaats zeker voor hem mogelijk:cool:.

Kijken welke atleten nog volgen.............

ik hoop op een mooi plaatsje voor king kamali, meest charismatische BB in het circuit.

nesset doet idd mee aan de ironman, in februarie zal ie na amerika afreizen, hij is nu al in voor bereiding, zie hem alle dagen op de sportschool van hem

Miscchien ook Rusty Jeffers

DeShawn Grimez en Ray Arde NPC kampioenen van dit jaar zijn ook in voorbereiding om hun debuut te maken als pro op de Iron Man.

Het gerucht gaat ook dat Rusty Jeffers een voorbereiding draait voor de Iron Man, officiele bevestiging hiervan is dus nog ff afwachten;).

DeShawn Grimez en Ray Arde NPC kampioenen van dit jaar zijn ook in voorbereiding om hun debuut te maken als pro op de Iron Man.

Het gerucht gaat ook dat Rusty Jeffers een voorbereiding draait voor de Iron Man, officiele bevestiging hiervan is dus nog ff afwachten;).

Ook Kai Green zit in het geruchten circuit m.b.t. deelname...misschien binnenkort dus wat meer duidelijkheid;).

Live webcast

Vrijdag 4 januari is de uiterste inschrijfdatum voor de Iron Man, ben benieuwd welke pro's zich nog gaan melden. De Iron Man kent al een giga line up dit jaar maar nog een paar grote namen kan natuurlijk geen kwaad;).

Heb helaas nog niets kunnen vinden m.b.t. de tijden etc. van de live webcast.

Update definitieve deelname aan Iron Man

De definitieve aanmeldingsdatum voor de Iron Man is vandaag verstreken.
Geen deelname van Neset Icli, Shehab Eldin, Phil Heath, Silvio Samuel, TroyAlves en Hidetada Yamagishi:(. Er hebben zich wel een aantal andere top pro's als Armin Scholz, Eddie Ebbew, Dennis Sergovskiy, John Sherman en Gustavo Badell nog op de valreep aangemeld:cool:.

Er zullen dus een aantal veranderingen plaats vinden m.b.t. de kanshebbers voor de Mr.O plaatsen, Heath, Samuel en Yamagishi hadden daar namelijk zeker kans op gemaakt....gok er nu op dat Armin Scholz weleens de top 5
binnen kan komen.

Top 5 op basis van de definitieve line up:study:.
1. Toney Freeman
2. Gustavo Badell
3. Dave Henry
4. Eddie Ebbew
5. Armin Scholz

Afhankelijk van de vorm zou b.v. Paco Batista eventueel een kanshebber zijn voor de top 5. Zie trouwens nu wel kansen voor een top 10 klassering voor Khalid Almohsinawi...zou top zijn:cool:.

Laatst bewerkt:
Jammer van het vervallen van Nederlandse deelname. Volgens mijn XXL-Nutrition promo foldertje bereidt Shehab zich voor op de Colorado Pro en de Keystone Classic, zou Necet ook aan een van deze meedoen?

Jammer van het vervallen van Nederlandse deelname. Volgens mijn XXL-Nutrition promo foldertje bereidt Shehab zich voor op de Colorado Pro en de Keystone Classic, zou Necet ook aan een van deze meedoen?

De Colorado Pro is vervallen;), bij de vorige edities zatten er nog maar 200 mensen in de zaal:(. Pro bb ligt een beetje op zijn kont in de USA, zelfs de Mr.O had geen uitverkocht huis meer:eek:. Verwachting is wel dat de bezoekersaantallen dit jaar weer zullen toenemen. Denk dat voor Shehab Eldin
alleen de Keystone Classic overblijft, al zou ik zelf wat tactisch, andere shows pakken als ik in zijn schoenen stond, namelijk de Australian en New Zeeland pro Grand Prix;).

Hoor geluiden dat Neset Icli zich wel ingeschreven zou hebben voor de Iron Man....maar zelfs de organisatie weet op dit moment van niets:o.....hoop dat hij nog ergens zal opduiken dit jaar, misschien pakt hij wel de NK van de YBF:D.

@dave hawk: de mro was uitverkocht met 7000man in de zaal.

@dave hawk: de mro was uitverkocht met 7000man in de zaal.

Yep;) dat bericht kreeg ik eerst ook binnen maar van een aantal mensen die daar aanwezig waren, hoorde ik dat er toch nog aardig wat lege stoelen waren;). Ook promoters van andere shows blijven dit roepen maar in werkelijkheid zitten er bij sommige shows maar een paar honderd liefhebbers:(.

ohw :( ze proberen in de publiciteit dus de moed hoog te houden....

als er meer proshows in europa zouden zijn zouden we denk ik wel meer dan bijv. 200man trekken...

maargoed dit is de ifbb hun eigen schuld, hun zorgen ervoor dat er zulke belachelijk uitziende BB'ers de shows winnen en hoog plaatsen...schijnt dat in de VS de npc amateurs wedstrijden vaak beter bezocht worden dan de pro wedstrijden.

Update

Even weer een update m.b.t. de line up:study:, ondanks eerdere berichten zijn Johnny Jackson, Silvio Samuel, Phil Heath en Troy Alves toch actief op de Iron Man:cool:. De Iron Man heeft dus nu al de beste line up na de Mr.O.

Van de inschrijving van Neset Icli kan de organisatie nog steeds niets terug vinden en staat dan ook niet op hun officiele lijst, ook niet bij hun laatste update van 10-1 j.l.:(.

Hoe laat begint de live webcast

Heeft iemand al de Nederlandse tijden voor de live webcast:coffeepc: onderhand...heb al wat lopen zoeken maar kon zo snel nog niets kwa tijden vinden:o.

Terug
Naar boven