roberto24
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geloof dat neset icli zich ook aan het opmaken is voor de iron man..
. Maar als er iemand mogelijkheden heeft dan is hij het wel, wat kast aan kwaliteit heeft die gast
.houd er rekening mee dat ze in die ramadam maand ook niet gebruiken he
Dan moet je gebruiken, in het geval van Eldin. Zoals ik al zei hij heeft ze huiswerk gewoon niet goed gedaan. Neset zal als hij aan zijn woord houdt zijn debuut maken in 2008, wat ik toen bij Jensen heb begrepen zal dat de Ironman worden. In de wandelgangen gaat het gerucht dat hij heel dik is geworden, vettig. dus niet dat opgeblazen. Maar geloof er weinig van.
Hedwig is niet van de partij, zal wel meedoen aan de Australien grandprix. Meer kans op vergelijkingen. Dan tussen al die Amerikanen.
top drie:
Phil heath
Silvio Samuel
David Henry
Khalid en Eldin veel succes.
.DeShawn Grimez en Ray Arde NPC kampioenen van dit jaar zijn ook in voorbereiding om hun debuut te maken als pro op de Iron Man.
Het gerucht gaat ook dat Rusty Jeffers een voorbereiding draait voor de Iron Man, officiele bevestiging hiervan is dus nog ff afwachten.
.
.
. Er hebben zich wel een aantal andere top pro's als Armin Scholz, Eddie Ebbew, Dennis Sergovskiy, John Sherman en Gustavo Badell nog op de valreep aangemeld
.
.
.Jammer van het vervallen van Nederlandse deelname. Volgens mijn XXL-Nutrition promo foldertje bereidt Shehab zich voor op de Colorado Pro en de Keystone Classic, zou Necet ook aan een van deze meedoen?
, bij de vorige edities zatten er nog maar 200 mensen in de zaal
. Pro bb ligt een beetje op zijn kont in de USA, zelfs de Mr.O had geen uitverkocht huis meer
. Verwachting is wel dat de bezoekersaantallen dit jaar weer zullen toenemen. Denk dat voor Shehab Eldin
.
.....hoop dat hij nog ergens zal opduiken dit jaar, misschien pakt hij wel de NK van de YBF
.@dave hawk: de mro was uitverkocht met 7000man in de zaal.
dat bericht kreeg ik eerst ook binnen maar van een aantal mensen die daar aanwezig waren, hoorde ik dat er toch nog aardig wat lege stoelen waren
. Ook promoters van andere shows blijven dit roepen maar in werkelijkheid zitten er bij sommige shows maar een paar honderd liefhebbers
.
ze proberen in de publiciteit dus de moed hoog te houden....
, ondanks eerdere berichten zijn Johnny Jackson, Silvio Samuel, Phil Heath en Troy Alves toch actief op de Iron Man
. De Iron Man heeft dus nu al de beste line up na de Mr.O.
.