- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kan uit deze foto niet veel opmaken. Je hebt toch door dat de tweede foto iemand anders is? 
Ik weet toch nog steeds niet wat je bedoeld hoorik kan uit deze foto niet veel opmaken. Je hebt toch door dat de tweede foto iemand anders is?
![]()

Ok.ik begin toch te geloven dat badell natural is, die hij altijd in zijn films aangeeft![]()
Wat zien die lui er toch weer afschuwlijk uit, ze kunnen beter een voorbeeld namen aan Hans Kroon.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
maar dit is pro bb waar het om de knikkers gaat
. King Kamali's tijd is denk ik een beetje voorbij...zijn Muscle Tech contract werd niet verlengt en maakt naar mijn zin nog te weinig progressie. Denk dat hij zich in de toekomst moet gaan richten op de gastoptredens want hij is natuurlijk een waanzinnige poser
.Wat zien die lui er toch weer afschuwlijk uit, ze kunnen beter een voorbeeld namen aan Hans Kroon.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zaterdag 16 februari zal de live webcastvan de Iron Man om
09.30 AM (Pre judging) en 06.00 PM (Finale) plaats hebben. Dit zijn Amerikaanse tijden (L.A.), dus misschien dat iemand ze om kan zetten naar Nederlandse tijden.

.