RonnieLOLMAN
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 19%
Hoi.
Hier volgt mijn voedingsschema. Ik heb mijn voedingsschema nu aangepast en de laatste calorien eruit gehaald. Ik train nu een klein anderhalf jaar, ik heb het principe, je ziet het, je eet het gevolgd. Goed veel massa gepakt. Maar ook voor mij komt de tijd dat ik aan een voedingsschema moet beginnen. En dat heb ik vandaag gedaan. IK HEB WAARSCHIJNLIJK OOK EEN PAAR FOUTEN GEMAAKT
Ik heb low carb gekozen omdat ik het een keer wil proberen, ik weeg nu wat ik wil wegen en ik heb het gevoel onnodig veel rijst en troep naar binnen te werken.
Voedsel Per Dag:
3L Volle Melk
6 Eieren
400 GR kip
1000 gr kwark
400 gr koolvis
1 banaan
voor de rest zoveel mogelijk broccoli en spinazie/groene groenten
260 Carbs
418 Prot
138 Fat
----------
6:00 - Banaan, 1L Melk, 6 eieren
7:00 Trainen
8:15 - 1L melk
9:00 School:
1 KG kwark, 1L melk,
18:00 400 Gr Kip, Groenten
20:00 400 Gr koolvis
hoogst waarschijnlijk zal ik tussen 20:00 en 22:00 extreem veel honger krijgen. Dus ik denk dat ik maar een eetlepel pindakaas voor het slapen neem of de kip maaltijd ga splitsen.
dit kost maar €207 per maand. en heeft 3854 Kcal, goedkoper kan het dus niet.
En volgens mij ook redelijk gezond. Aangezien Er nauwelijks suiker inzit, en Lactose een laag GI waarde heeft.
Heel misschien voeg ik een kleine rijst maaltijd of havermout toe aan de ochtend. Ik weet niet hoe mijn lichaam reageert op LOW CARB. Het is nu verdeeld op ONGEVEER:
45%PROT
35%FAT
25%CARB.
Nogmaals ik heb nog nooit een voedingsschema gevolgd dus ik ben benieuwd wat voor tips ik krijg. ALLE REACTIES ZIJN WELKOM. ALLES.
ALLES.
Hier volgt mijn voedingsschema. Ik heb mijn voedingsschema nu aangepast en de laatste calorien eruit gehaald. Ik train nu een klein anderhalf jaar, ik heb het principe, je ziet het, je eet het gevolgd. Goed veel massa gepakt. Maar ook voor mij komt de tijd dat ik aan een voedingsschema moet beginnen. En dat heb ik vandaag gedaan. IK HEB WAARSCHIJNLIJK OOK EEN PAAR FOUTEN GEMAAKT
Ik heb low carb gekozen omdat ik het een keer wil proberen, ik weeg nu wat ik wil wegen en ik heb het gevoel onnodig veel rijst en troep naar binnen te werken.
Voedsel Per Dag:
3L Volle Melk
6 Eieren
400 GR kip
1000 gr kwark
400 gr koolvis
1 banaan
voor de rest zoveel mogelijk broccoli en spinazie/groene groenten
260 Carbs
418 Prot
138 Fat
----------
6:00 - Banaan, 1L Melk, 6 eieren
7:00 Trainen
8:15 - 1L melk
9:00 School:
1 KG kwark, 1L melk,
18:00 400 Gr Kip, Groenten
20:00 400 Gr koolvis
hoogst waarschijnlijk zal ik tussen 20:00 en 22:00 extreem veel honger krijgen. Dus ik denk dat ik maar een eetlepel pindakaas voor het slapen neem of de kip maaltijd ga splitsen.
dit kost maar €207 per maand. en heeft 3854 Kcal, goedkoper kan het dus niet.
En volgens mij ook redelijk gezond. Aangezien Er nauwelijks suiker inzit, en Lactose een laag GI waarde heeft.
Heel misschien voeg ik een kleine rijst maaltijd of havermout toe aan de ochtend. Ik weet niet hoe mijn lichaam reageert op LOW CARB. Het is nu verdeeld op ONGEVEER:
45%PROT
35%FAT
25%CARB.
Nogmaals ik heb nog nooit een voedingsschema gevolgd dus ik ben benieuwd wat voor tips ik krijg. ALLE REACTIES ZIJN WELKOM. ALLES.
ALLES.
Laatst bewerkt:

je moet toch wel een schema kunnen bedenken met dezelfde voedingswaarde, waarbij je ook nog kan genieten van de dingen die je eet in plaats van het binnen krijgen van de juiste voedingswaarde??

ook binnen je macro's!