- Waardering
- 15.910
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huh maarOh maar ik wel.. Denk dat er meer juicen dan niet juicen![]()
huh maar
All you need is Serious Motivation | Dedication | Discipline SAP
daar staat geen juice bij
![]()
Eerste foto is na refeed, 2e voor refeed
Ffmi :22.7 adjusted ffmi 23.2

Lol srs hahaha
Naturel groei je gewoon traag als je normale tot minder goede genen hebt. Dus de factor die dan telt is tijd. Train je lang genoeg, dan moet dit mogelijk zijn als naturel atleet. Maar hij weet en zegt zelf ook dat dit niet te bewijzen is.Ik geloof er helemaal niets van dat Mister10 naturel is. Ik wil niet zeggen dat het niet mogelijk is, maar het is gewoon zeer onwaarschijnlijk. Als ik bekijk hoe ik mijn armen al martel en met de micrometers groei. Ik denk dat ik Phobos moet curlen of mijzelf aan plutonium moet blootstellen, wil ik zo'n arm als mister10 krijgen. Naturel spierbouwen gaat zo tergend langzaam. Als je ook kijkt naar die mannen van Raw Power Baarn of bijvoorbeeld die DG80, ze zijn wel 5 keer zo sterk maar qua arm massa hebben ze gemiddeld genomen een vergelijkbare hoeveelheid en proportie als ik. Als je al ziet hoe extreem die gasten trainen maar toch hebben ze geen armen gekweekt zo groot zoals Mister10. Dus daarom geloof ik d'r niet zo in. Kortom Mister10, je moet gewoon eerlijk zijn dat je aan de juice zit en stop zo snel mogelijk met die hele naturel poppenkast. En Mister10, misschien moet je vanaf nu maar eens naturel gaan trainen in plaats van deze domme dingen te doen. Heb ik geen recht op mijn mening? Ja, het maakt mij niet uit hoor maar de rest die wel naturel traint krijgt alleen maar meer bigorexia. Verstaat gij mij Mister10? Ach, ik bemoei me d'r mij ook niet meer mee.![]()
hoJa ja, ene komt uit year round log andere uit natty log. Verdacht.
MIRRIN BRAH? Haha